Jezus zeg waarom moet je me zo hard outen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met meisjes die paardrijden. Niet meisjes die ook echt lijken op een paard.
dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus zeg waarom moet je me zo hard outen?
Bedankt voor je ongevraagde toelichtingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
En daarom hoor jij bij de VBL SC Communityquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/JeanPaulRison/status/1133302533403947008
OLÉÉÉÉÉquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Naaktfoto's?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gemiste snapjes van jou.
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien heb je haar nu wel op een idee gebracht.
Je hebt char.rar toch alquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien heb je haar nu wel op een idee gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |