Jezus zeg waarom moet je me zo hard outen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met meisjes die paardrijden. Niet meisjes die ook echt lijken op een paard.
dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus zeg waarom moet je me zo hard outen?
Bedankt voor je ongevraagde toelichtingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
En daarom hoor jij bij de VBL SC Communityquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/JeanPaulRison/status/1133302533403947008
OLÉÉÉÉÉquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Naaktfoto's?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gemiste snapjes van jou.
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien heb je haar nu wel op een idee gebracht.
Je hebt char.rar toch alquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien heb je haar nu wel op een idee gebracht.
Die heb ik zelfs.quote:
Moet alles wat hier gezegd wordt grappig zijn? Want dan zou ik maar eens beginnen als ik jou was.quote:
Nu heb je hem te pakken hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet alles wat hier gezegd wordt grappig zijn? Want dan zou ik maar eens beginnen als ik jou was.
Wow je bent echt mad zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs.
[..]
Moet alles wat hier gezegd wordt grappig zijn? Want dan zou ik maar eens beginnen als ik jou was.
Ah, je hebt ook al moeite met lezen. Vandaag is niet jouw dagquote:
Ziedend.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook al moeite met lezen. Vandaag is niet jouw dag?
Samzz is wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
Stelling: al die kutwijven hier moeten gewoon oprotten. (behalve Jojo)
Bedankt voor je compliment Haags, erg lief van je.quote:
Eensquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
afkortingen moet je niet met een hoofdletter beginnen, nu lijkt het net alsof je ergens goed in ligt.quote:
Je kan nog van mening veranderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment Haags, erg lief van je.
Graag gedaan Samzz.
In het hooi?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
afkortingen moet je niet met een hoofdletter beginnen, nu lijkt het net alsof je ergens goed in ligt.
Zal je een foto van m'n billen sturen als dank.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment Haags, erg lief van je.
Graag gedaan Samzz.
Blufquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal je een foto van m'n billen sturen als dank.
Wie weet lig ik ook welquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
afkortingen moet je niet met een hoofdletter beginnen, nu lijkt het net alsof je ergens goed in ligt.
@Scrummie2.0 mag ook wel blijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
Wat moet ik doen om een foto van je billen te krijgen? (aardig doen is geen optie dus verzin wat anders aub)quote:
Hopen dat @onlogisch of @haags_kwartiertje niet discreet zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om een foto van je billen te krijgen? (aardig doen is geen optie dus verzin wat anders aub)
Hm..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopen dat @:onlogisch of @:haags_kwartiertje niet discreet zijn.
Ik hoop voor je dat t de moeite waard is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm..
Misschien kan ik het ruilen tegen Char.rar Ik ga m'n best doen.
Wat lief dat je dat zegtquote:
Ze hadden hem al.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat t de moeite waard is.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb zojuist m'n auto verkocht, boys.
Bij die oplichter?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Huh.quote:
Ik ook, kon erna meteen flink gaan schijten. Genot.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen nood. Ijsmeis vroeg ook of ik gewoon discreet kon zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopen dat @:onlogisch of @:haags_kwartiertje niet discreet zijn.
Zou voor jc wel goed zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:36 schreef GGMM het volgende:
Ga je een nieuwe auto halen of ga je voortaan op de fiets?
@:Drizzt_DoUrden
Fiets en lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:36 schreef GGMM het volgende:
Als hij dik wil worden wel ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij zijn targets wil halen is dat wel een goed idee.
De moeite?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik terug van werk ben ga ik aftrekken op je fobo
Naar zijn werk? (lol)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:36 schreef GGMM het volgende:
Aan wie?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dat je ook geluktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood. Ijsmeis vroeg ook of ik gewoon discreet kon zijn
Whyquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik terug van werk ben ga ik aftrekken op je fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |