Want Herder is harder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:30 schreef bartrid het volgende:
was Herder niet die band die te hard speelde en niet wilde stoppen?
video niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:12 schreef Kalebatz het volgende:
https://youtu.be/R6ETqu1TwB
Kwam ik toevallig tegen, fijne cover.
Ernstig van genoten in het nafeest van Into The Grave.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:30 schreef bartrid het volgende:
was Herder niet die band die te hard speelde en niet wilde stoppen?
Deze waarschijnlijk.quote:
Deze ja, stom. Lekker bandje.quote:
Ik draai dit album aanzienlijk meer dan z'n laatste paar voorgangersquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:31 schreef bartrid het volgende:
De riff is een complete ac/dc ripoff maar ik word erg blij van de laatste Darkthrone
Eigenlijk heel weinig recente Darkthrone gehoord, maar deze gaat wel hoog in mijn eindlijstje komenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik draai dit album aanzienlijk meer dan z'n laatste paar voorgangers
Dit is wel goed jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik draai dit album aanzienlijk meer dan z'n laatste paar voorgangers
jazeker.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 02:43 schreef Kalebatz het volgende:
Machine Head was ook prima maandag in 013. Afgelopen jaar ook al in de Oosterpoort gezien maar Burn My Eyes ff helemaal horen was tof!
ja ik heb zeker genoten heel ander soort show dan toen ik ze in de hedon zagquote:Op woensdag 9 oktober 2019 02:43 schreef Kalebatz het volgende:
Machine Head was ook prima maandag in 013. Afgelopen jaar ook al in de Oosterpoort gezien maar Burn My Eyes ff helemaal horen was tof!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |