vrij vandaag?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor de verandering hier maar slap ouwehoeren. Oh wacht.
Idd, ik heb vrij genomen ivm de staking.quote:
Ja kut is dat soms.... hoop dat je werkgever er begrip voor heeftquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik heb vrij genomen ivm de staking.
Ik heb er geen begrip voor, ik had gewoon willen werken vandaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kut is dat soms.... hoop dat je werkgever er begrip voor heeft
Ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er geen begrip voor, ik had gewoon willen werken vandaag.
Ik ben nu de lul omdat zij ruzie met hun werkgever hebben, laat mij er buiten.quote:
Ik ook, met wakker worden.quote:
Zo boodschappen halen, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag.quote:
quote:
quote:
Heb je plannen? je pootje trainen zeker? voor de kielejanharoquote:
Zaterdag een wandeling in Drenthe van 18km. Wel met lunch tussendoor. En zondag in de tuin aan de slag. Lekker.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je plannen? je pootje trainen zeker? voor de kielejanharo
jahaaaa ich weibbse ik heb een Oostenrijksequote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:55 schreef mario390 het volgende:
PRÄSIDENT van OOSTENRIJK heeft de REGIERUNG afgezet om hun maar nog tot ZONDAG nog werk gegeven om dat nog geen nieuwe gevonden zijn
Je meent er niks vanquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zaterdag een wandeling in Drenthe van 18km. Wel met lunch tussendoor. En zondag in de tuin aan de slag. Lekker.
Maar voor jullie is het hartstikke rot natuurlijk
voor Til meen ik het wel. Ik weet dat ze er erg veel last van heeftquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je meent er niks vannou ik ga flippen boven de 25 Till boven de 18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |