Moquote:
En ik maakte dezelfde fout als dat ik vorige keer maakte.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou je kreeg er de mogelijkheid en de tijd voor, zonder dat er gekaapt werd.
quote:
Ben je er weer een zooitje van aan het maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:32 schreef Five4Nine het volgende:
40+ / Eerlijkheid.
Dit topic kan gesloten worden Sacha. Maar waarschijnlijk is Sacha ook al gesloten
Ik zie het ja, ik ben er weg van. Slaap zequote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je er weer een zooitje van aan het maken?
Precies zoals ik de laatste keer deed toen ik een nieuw topic wilde openen. JAquote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je er weer een zooitje van aan het maken?
En je bent er zgn nog trots op ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Precies zoals ik de laatste keer deed toen ik een nieuw topic wilde openen. JA
Niet zogenaamd. Dat is dus ook gewoon eerlijkheidquote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En je bent er zgn nog trots op ook.
Je hebt het eerlijk expres verkloot.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet zogenaamd. Dat is dus ook gewoon eerlijkheid
Je fout toegeven.
U2 !quote:
Dat is echt iets wat jij er van maakt kerelquote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt het eerlijk expres verkloot.
Wat ga je roken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:56 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga nog 1 dingetje roken en dan ga ik wel echt mijn bed in. Iedereen die dit nog leest een goede nachtrust, vooral zonder dromen want die kunnen nog al een vervelend zijn. En tot morgen.
Ps.
Ik heb ook niet het makkelijkste leven momenteel. Dat geef ik toe. Maar geef dat vooral niet op elkaar af hier. Daar heb je niets aan. Dat idee heb ik wel eens. Dat bepaalde mensen gaan afgeven op anderen omdat het bij hun zelf ook niet helemaal lekker zit.
Gewoon niet doen. Ik ben lief, ook al voel ik mij niet zo. Jullie zijn lief.
Groetjes,
Doctor Phill.
Tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |