Er is geen kans op HIV overdracht als diegene niet in je mond klaarkomt. Voorvocht bevat te weinig virus voor overdracht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar als je nu geen deepthroat laat doen en alleen de eikel in de mond zit, dat zou het risico al behoorlijk verkleinen, toch?
Maar het is toch niet zo dat je geen hiv kan krijgen tijdens onbeschermde sex als de man niet in de vagina klaarkomt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Er is geen kans op HIV overdracht als diegene niet in je mond klaarkomt. Voorvocht bevat te weinig virus voor overdracht.
Verder is het ook zo dat speeksel het virus afbreekt/stopt als er verder geen grote hoeveelheden andere lichaamssappen aanwezig zijn (bloed, en niet een spoortje maar een redelijke hoeveelheid en sperma, geen voorvocht.) Voor de bron zie post #60
Voor deepthroaten is er inderdaad een extra risico.
Penetratie geeft altijd kans op HIV ook zonder klaarkomen. Het gaat in dit geval om eikel-vagina contact en dat is een gebruikelijke besmettingsroute.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:55 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat je geen hiv kan krijgen tijdens onbeschermde sex als de man niet in de vagina klaarkomt?
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:41 schreef Vlicious87 het volgende:
Aan seks zitten altijd risico's. Dan moet je geen seks hebben.
Oraal altijd zonder bescherming. Beffen en pijpen zonder.
Tuurlijk. En als je het niet doorhebt geef je het gewoon lekker door. Je weet dat vrouwen er onvruchtbaar van kunnen worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom en heb toch al heel wat piemels versleten. Ook wel eens chlamydia gehad maar pilletje erin en tis weet snel over.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:54 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zo ver willen gaan dat van gepijpt worden je geen HIV kan krijgen, schijnt dat speeksel het HIV virus meteen onschadelijk maakt als er geen andere lichaamsvloeistoffen bij zijn (dus geen bloed/sperma).
Chlamydia is inderdaad zo opgelopen het is de meest voorkomende soa in Nederland. Scheelt wel dat het 1 pilletje nemen is en dan 2 weekjes afwachten en het is weer weg.
Wat een onzin. Je kan HIV krijgen van pijpen, maar de kans is klein.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
Verder is het wetenschappelijk bewezen dat je geen hiv kan krijgen door gepijpt te worden omdat alleen bloed/sperma/vaginavocht HIV doorgeeft
quote:De kans is het grootste bij anale seks, kleiner bij vaginale seks en het kleinst bij orale seks. De kans op overdracht ligt aan meerdere factoren: bijvoorbeeld of iemand wondjes heeft, of iemand een soa heeft, en of iemand top (insertief) of bottom (receptief) is. Het is dus niet mogelijk om een exacte kans op overdracht te berekenen. En let op: als iemand hiv heeft maar medicatie neemt en het virus onderdrukt is, kan diegene hiv niet overdragen (de kans op overdracht is dan 0%). https://www.hivvereniging(...)CEAAYASAAEgK4oPD_BwE
Dat wilde ik ook toen ik met mijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:04 schreef piere het volgende:
Ik heb 1 keer iemand gehad die het met condoom wilde doen maar dat is niets voor mij. Pijpen moet bare gebeuren bij me. De kans op een SOA is minimaal en ik waarschuw heus wel voor ik klaarkom
Mee eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:41 schreef Vlicious87 het volgende:
Aan seks zitten altijd risico's. Dan moet je geen seks hebben.
Oraal altijd zonder bescherming. Beffen en pijpen zonder.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:53 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook toen ik met mijn
partner (juffrouw ) orale sex wou
Dan maar zonder condoom omdat ik dat wou .
Ik dacht zo zo .Want zei is toch de baas.
Ineens wilde zei ook dat ik klaar kwam in haar mond .
En toen dat gebeurde dacht ik dat ze het had door geslikt
En gaf mij een zoen en duwde met haar tong mijn sperma zaad bij mij naar binnen en zei . Zo als jij zeurt van zonder condoom moest ik het nu verplicht zelf doorslikken.
Vond het best lekker.
Sindsdien slik ik na masterbstie mijn eigen zaad . Dan weet je zeker dat het veilig is.
Gebakken met uitjes en curryquote:Op donderdag 8 augustus 2019 02:01 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Lekker een vleesstaaf in je mond, zonder rubber
Dat is toch logisch als je elkaar nog niet goed kent? Dan kan je daarna zelf kiezen of je wel of niet doorgaat. Onaangekondigd je mond volkwakken lijkt me nogal asociaal. Tenzij je van te voren hebt aangegeven dat het goed is natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:06 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar als jongens gaan waarschuwen... kom maar gewoon klaar in mn mond hoor, kan ik zelf wel bepalen of ik slik of niet... ben een grote meid.
Nja als ik het doe gaan mannen altijd kreunen en zeggen ze Oh Fuck Oh Fuck harder harder, en dan weet ik al hoe laat het isquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:06 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar als jongens gaan waarschuwen... kom maar gewoon klaar in mn mond hoor, kan ik zelf wel bepalen of ik slik of niet... ben een grote meid.
Groot risico? Rly?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:05 schreef AliasTrix het volgende:
Bij een vaste relatie waarvan je beide zeker weet dat je niets hebt kan orale sex wat mij betreft prima zonder condoom.
Als je wisselende contacten hebt of one night stands is het natuur een groot risico om het zonder te doen.
Je weet immers nooit wat hij/zei die avond ervoor Noor afgewerkt heeft en iets onder de leden heeft
Het staat immers op het voorhoofd geschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |