Kijk ik als vrouw weet dat ik het niet prettig zou vinden.. die smaak in mijn mondquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:11 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dit dus. Zichzelf tegenspreken in een post.
Omdat je het gedaan hebt!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk ik als vrouw weet dat ik het niet prettig zou vinden.. die smaak in mijn mondooit in een ver verleden nog wel eens gepijpt na seks met condoom. Condoom er dan wel af, maar die smaak blijft hangen
Volgens mij staan er best wat vraagtekens in de OP, dit betekent meestal dat er informatie/mening gevraagd wordt niet?quote:
Ooooh gaat dit over een pijpbeurt geven? Nee, dan weet ik het allemaal niet. Dacht dat het ook over het ontvangen ging, vandaar mijn post.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Je hebt toch geen vergelijkingsmateriaal?
Gewoon even vlug samen douchen tussendoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk ik als vrouw weet dat ik het niet prettig zou vinden.. die smaak in mijn mondooit in een ver verleden nog wel eens gepijpt na seks met condoom. Condoom er dan wel af, maar die smaak blijft hangen
Hoe lang duurt het voordat zoiets over is?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom en heb toch al heel wat piemels versleten. Ook wel eens chlamydia gehad maar pilletje erin en tis weet snel over.
Week of 2 na t pilletjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:47 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat zoiets over is?
Volgensmij word dat ook bijna nooit gedaan? Vrijen altijd met condoom maar ik ben nog nooit met een condoom om gepijptquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gepijpt met condoom en heb toch al heel wat piemels versleten. Ook wel eens chlamydia gehad maar pilletje erin en tis weet snel over.
Ik vind dat altijd zo raar als jongens gaan waarschuwen... kom maar gewoon klaar in mn mond hoor, kan ik zelf wel bepalen of ik slik of niet... ben een grote meid.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:04 schreef piere het volgende:
Ik heb 1 keer iemand gehad die het met condoom wilde doen maar dat is niets voor mij. Pijpen moet bare gebeuren bij me. De kans op een SOA is minimaal en ik waarschuw heus wel voor ik klaarkom
Het gaat niet alleen om het slikken maar ook om het willen krijgen in de mond. Maar ok, ik zal jou niet waarschuwenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:06 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar als jongens gaan waarschuwen... kom maar gewoon klaar in mn mond hoor, kan ik zelf wel bepalen of ik slik of niet... ben een grote meid.
Daarnaast het krijgen van zaad in je mond (zonder slikken) schijnt ook extra risico te geven op een soa. Toch wel netjes van een jongen om het even aan te geven dan toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:06 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar als jongens gaan waarschuwen... kom maar gewoon klaar in mn mond hoor, kan ik zelf wel bepalen of ik slik of niet... ben een grote meid.
Dat mens is niet serieus, is sowieso een vent. Verder snap ik niet dat mensen dit soort activiteiten verrichten zonder dat er sprake is van een relatie en diepe vertrouwensband. Viessss.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Daarnaast het krijgen van zaad in je mond (zonder slikken) schijnt ook extra risico te geven op een soa. Toch wel netjes van een jongen om het even aan te geven dan toch?
Vind je dat niet een beetje overdreven? ik bedoel jij mag vinden dat er een relatie en een diepe vertrouwensband bij hoort maar dat hoeft dan toch niet voor iedereen te gelden? (Vermoedelijk voor een meerderheid niet)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat mens is niet serieus, is sowieso een vent. Verder snap ik niet dat mensen dit soort activiteiten verrichten zonder dat er sprake is van een relatie en diepe vertrouwensband. Viessss.
Bij iemand die zich spermabak noemt zal dat geen probleem zijn, er zijn ook vrouwen die het niet kunnen waarderen als ze opeens een mond vol hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:06 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Die kans is natuurlijk erg klein, maar de kans om de jackpot van de staatsloterij te winnen is vele malen kleiner en daar doen we allemaal gewoon aan mee hopende op de winst. Eigenlijk best raar dan dat een kans op HIV die vele malen groter is dan het winnen van die jackpot gewoon zonder na te denken terzijde geschoven wordt.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:47 schreef BaksteenMongool het volgende:
Amerikaans onderzoek: Chance of 0 - 0,005% (1 out of 20,000) when getting a blowjob.Chance of 0 - 0,04% (1 out of 2500) when giving a blowjob.
Hoezo? Beetje aids ga je niet dood aan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zou denken dat het krijgen van HIV je leven drastischer veranderd dan het winnen van de staatsloterij toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |