quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:56 schreef T3hTommay het volgende:
Nu ik weet dat @:Vollenhoven de Afrika Cup kijkt, snap ik waarom hij met Haxball niet per se als eerste gekozen wordt.
Af en toe wel, met captains. Maar da's echt een keer per maand. Vooral @GGMM is er groot fan van.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:58 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]![]()
Al is er geen kies systeem in Haxball
De man zijn,allemaal bvtjesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:26 schreef zolderraam het volgende:
Al die 40 meter schoten... wat denken ze daarmee te bereiken?
Nee, denk het niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig wedstrijd ook niet,..oogt uitgeput en een beetje nonchalant in zijn spel.
Moet beter in de halve finale (tegen Senegal waarschijnlijk)
Vervelend om altijd maar gelijk te krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen weer op de onvermijdelijke Marokko-bandwagon die vervolgens in de achtste of de kwartfinale ontspoort.
Wat je verwacht van een Afrika Cupquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik volg dit toernooi verder niet, maar hoe is het niveau in z'n algemeenheid?
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:51 schreef dokter.knakworst het volgende:
Dit is wel een opsteker voor opsporing verzocht
Kolderiek keeperswerk, snoeiharde tackles, veel gedraaf maar weinig brille?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat je verwacht van een Afrika Cup
Wel een zeer zieke assist van een Nigeriaan.
Heeft hij weer een massaverkrachting georganiseerd?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:33 schreef Tjacka het volgende:
Kluivert heeft tegen zijn mannen gezegd dat het fysiek mag geloof ik lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |