@Samuel24 , iets voor jou?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:20 schreef Rozevla het volgende:
Zo’n fiets is ook voor mannen hoor.
Ik heb hem ook
Dat noemt men 'het nuttige met het aangename verenigen'quote:Op maandag 27 mei 2019 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Je ziet ze steeds vaker: vrouwen op een dildobike. Dan zie ik weer zo'n gek mens voorbij komen en denk ik: WAAROM ?
Klacht: vrouwen op dildobikes
[ afbeelding ]
Leeft samuel24 eigenlijk weer? heb hem al een tijd niet gezien? zal binnekort eens de lokale homo ontmoetingsplek bekijken of hijquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Je ziet ze steeds vaker: vrouwen op een dildobike. Dan zie ik weer zo'n gek mens voorbij komen en denk ik: WAAROM ?
Klacht: vrouwen op dildobikes
[ afbeelding ]
Of aan die bewoners langs die snelweg wat er naast wonen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
zal binnekort eens de lokale homo ontmoetingsplek bekijken of hijdaar zit
Dat is misschien wat veiliger voor mijn kontgat jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of aan die bewoners langs die snelweg wat er naast wonen.
Je kunt het proberen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Kun je daar ook mee inchecken op Schiphol?
Ik weet waar hij woontquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Leeft samuel24 eigenlijk weer? heb hem al een tijd niet gezien? zal binnekort eens de lokale homo ontmoetingsplek bekijken of hijdaar zit
Dat nog moeten/willen vragenquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Hoe ben je daar achtergekomen dan?
We wonen in hetzelfde dorpquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Hoe ben je daar achtergekomen dan?
Wheeler? Vandaar ook die wielen in de OPquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan niks over de betreffende Jos Wheeler vinden. Daarom neem ik deze post als zijnde 'onzin' ter kennisneming aan, Michael.
Zit je me nu te flessen Jos?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan niks over de betreffende Jos Wheeler vinden. Daarom neem ik deze post als zijnde 'onzin' ter kennisneming aan, Michael.
Leuke poging, maar had je door. Het was nog leuker als je Josh Broch of zo als naam had gebruikt. Tip voor de volgende keer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:06 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zit je me nu te flessen Jos?
Nee klopt ook, lul maar wat maat.
Geeft niet, daar heeft extreemlinks wel vaker last van.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:06 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zit je me nu te flessen Jos?
Nee klopt ook, lul maar wat maat.
Ben niet eens extreemlinks koekwausquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geeft niet, daar heeft extreemlinks wel vaker last van.
De waarheid is soms vreemder dan fictie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Behoorlijk ziek dat je een verhaal als dit kan verzinnen.
Als je dit al niet kan verzinnen als short story moet je misschien maar idd lekker op de viva huishoudbeurs blijven komen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Behoorlijk ziek dat je een verhaal als dit kan verzinnen.
Echt, zo goedkoop ditquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als je dit al niet kan verzinnen als short story moet je misschien maar idd lekker op de viva huishoudbeurs blijven komen.
Nou, vrouwen geven anders veel geld uit op de huishoudbeurs hoorquote:
En jij moet je bek houden tegen haar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als je dit al niet kan verzinnen als short story moet je misschien maar idd lekker op de viva huishoudbeurs blijven komen.
Oh leuk, geef mij eens geld dan ga ik er voor het eerst heen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, vrouwen geven anders veel geld uit op de huishoudbeurs hoor
Ik moet helemaal niks kerelquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij moet je bek houden tegen haar.
De goeie blijkbaarquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:46 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat voor zoektermen gebruik je dan
Daar kom je wel achter als mijn knokkels op bezoek komen bij je huig.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als mijn knokkels op bezoek komen bij je huig.
Wat???quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als mijn knokkels op bezoek komen bij je huig.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]pas je wel op met je reuma, straks zit je weer in de ziektewet.
En dat in Heerhugowaardquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
@:aiciu is in z'n Napolitaanse reetje genomen door @:samuel24![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |