Was dat zo slecht? (Niet gezien)quote:Op maandag 3 juni 2019 20:28 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaan ze Cafe Hendriks en Genee afkraken.
Ze gaan toch al veel langer door dan normaal, voorgaande jaren bij RTL stopten ze altijd al na de laatste Eredivisieronde.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een na laatste? Ze zouden nog weeeeken doorgaan. Oplichters
Dat was ook stom. Waarom doen alsof het al zomervakantie is terwijl we nog 2 maanden mogen werkenquote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan toch al veel langer door dan normaal, voorgaande jaren bij RTL stopten ze altijd al na de laatste Eredivisieronde.
Dat komt omdat heel Nederland in de BAN is van de Neesjiuns Liek.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan toch al veel langer door dan normaal, voorgaande jaren bij RTL stopten ze altijd al na de laatste Eredivisieronde.
Niks mis mee.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Post ook pas 2(?) jaar actief mee.
Ome Sjon laat ze wel werken voor die 6 tonquote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De KNVB-beker van het interlandvoetbalquote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat komt omdat heel Nederland in de BAN is van de Neesjiuns Liek.
Nasians*quote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat komt omdat heel Nederland in de BAN is van de Neesjiuns Liek.
Misschien zijn ze je gevolgd vanaf Twitter.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel inactieve users er nu toekijken naar dit topic en regelmatig om mijn leuke posts moeten lachen.
Ik denk toch zeker die ene user Wazaaaa.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel inactieve users er nu toekijken naar dit topic en regelmatig om mijn leuke posts moeten lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |