SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Mijn fiets staakt ook niet, maar mijn benen wel. Ik heb getwijfeld om met de fiets te gaan, maar 25 km. enkele reis met voorspeld slecht weer zag ik toch niet zitten.quote:
Dan zou ik indien mogelijk ook vrij genomen hebben, zonde van de snipperuren maar dat is een uur fietsen heen en terug. Dat in combinatie met bagger weer is niet echt lekker.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn fiets staakt ook niet, maar mijn benen wel. Ik heb getwijfeld om met de fiets te gaan, maar 25 km. enkele reis met voorspeld slecht weer zag ik toch niet zitten.
Dus maar vrij genomen. Dank je wel, vakbonden, ik bepaal liever zelf wanneer ik vrij neem
Kan je niet thuis werken?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn fiets staakt ook niet, maar mijn benen wel. Ik heb getwijfeld om met de fiets te gaan, maar 25 km. enkele reis met voorspeld slecht weer zag ik toch niet zitten.
Dus maar vrij genomen. Dank je wel vakbonden, ik bepaal liever zelf wanneer ik vrij neem
Ik hou niet echt van thuis werken. Als ik dan toch thuis ben, dan ben ik ook liever vrij.quote:
Thuis werken is misschien niet altijd ideaal, maar het is dus wel een optie en jij maakt dan zelf de keuze.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van thuis werken. Als ik dan toch thuis ben, dan ben ik ook liever vrij.
Het is ook niet zo erg, maar vorig jaar zijn er ook al behoorlijk wat stakingsdagen geweest.
Het is zo lekker makkelijk voor de vakbonden om het ov weer te gebruiken. Altijd goed voor leuke rapportages over stille stations, extra files enz.
Het voortdurend kiezen voor de makkelijkste weg staat me erg tegen.
Maar ja, ik ben geen fan van vakbonden, dat mag duidelijk zijn.
Te beluisteren via http://radio49.myl2mr.com/quote:Programma van vandaag
19:40 - 21:40 DJ11 - Monday Mayday
May als in mei of als in Britse politiek?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
Vanavond weer eens een show van mijn hand; aanvang 19:30 uur.
[..]
Te beluisteren via http://radio49.myl2mr.com/
Allebeiquote:Op maandag 27 mei 2019 18:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
May als in mei of als in Britse politiek?
Ik moest hard lachen en ik zat mobiel vandaar die mobiele smiley.quote:
En was de kabouter al iets beter?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen en ik zat mobiel vandaar die mobiele smiley.
Mijn oppassen zit er op nu met de trein naar huis. Glitterverf was een succes
Ik zie nu pas lachende smileys op mijn iPad, via een Android telefoon heb ik nog geen idee waar ik naar zit te kijken. Gele visjes lijken het daar...quote:Op maandag 27 mei 2019 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen en ik zat mobiel vandaar die mobiele smiley.
Mijn oppassen zit er op nu met de trein naar huis. Glitterverf was een succes
Eind van de dag werd ze moe maar ik ookquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
Eind van de dag werd ze moe maar ik ook
Succes!quote:Op maandag 27 mei 2019 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat snel de show in elkaar bakken.
De tijd dringt
Ik denk eerder aan n dagje ouderquote:Op maandag 27 mei 2019 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij maar niet ziek aan het worden bent dan.
Klaar met huiswerk helpen, begonnen met luisteren.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Uitzending is begonnen
http://radio49.myl2mr.com/
quote:Op maandag 27 mei 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Klaar met huiswerk helpen, beginnen met luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |