SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Mijn fiets staakt ook niet, maar mijn benen wel. Ik heb getwijfeld om met de fiets te gaan, maar 25 km. enkele reis met voorspeld slecht weer zag ik toch niet zitten.quote:
Dan zou ik indien mogelijk ook vrij genomen hebben, zonde van de snipperuren maar dat is een uur fietsen heen en terug. Dat in combinatie met bagger weer is niet echt lekker.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn fiets staakt ook niet, maar mijn benen wel. Ik heb getwijfeld om met de fiets te gaan, maar 25 km. enkele reis met voorspeld slecht weer zag ik toch niet zitten.
Dus maar vrij genomen. Dank je wel, vakbonden, ik bepaal liever zelf wanneer ik vrij neem
Kan je niet thuis werken?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn fiets staakt ook niet, maar mijn benen wel. Ik heb getwijfeld om met de fiets te gaan, maar 25 km. enkele reis met voorspeld slecht weer zag ik toch niet zitten.
Dus maar vrij genomen. Dank je wel vakbonden, ik bepaal liever zelf wanneer ik vrij neem
Ik hou niet echt van thuis werken. Als ik dan toch thuis ben, dan ben ik ook liever vrij.quote:
Thuis werken is misschien niet altijd ideaal, maar het is dus wel een optie en jij maakt dan zelf de keuze.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van thuis werken. Als ik dan toch thuis ben, dan ben ik ook liever vrij.
Het is ook niet zo erg, maar vorig jaar zijn er ook al behoorlijk wat stakingsdagen geweest.
Het is zo lekker makkelijk voor de vakbonden om het ov weer te gebruiken. Altijd goed voor leuke rapportages over stille stations, extra files enz.
Het voortdurend kiezen voor de makkelijkste weg staat me erg tegen.
Maar ja, ik ben geen fan van vakbonden, dat mag duidelijk zijn.
Te beluisteren via http://radio49.myl2mr.com/quote:Programma van vandaag
19:40 - 21:40 DJ11 - Monday Mayday
May als in mei of als in Britse politiek?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
Vanavond weer eens een show van mijn hand; aanvang 19:30 uur.
[..]
Te beluisteren via http://radio49.myl2mr.com/
Allebeiquote:Op maandag 27 mei 2019 18:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
May als in mei of als in Britse politiek?
Ik moest hard lachen en ik zat mobiel vandaar die mobiele smiley.quote:
En was de kabouter al iets beter?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen en ik zat mobiel vandaar die mobiele smiley.
Mijn oppassen zit er op nu met de trein naar huis. Glitterverf was een succes
Ik zie nu pas lachende smileys op mijn iPad, via een Android telefoon heb ik nog geen idee waar ik naar zit te kijken. Gele visjes lijken het daar...quote:Op maandag 27 mei 2019 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen en ik zat mobiel vandaar die mobiele smiley.
Mijn oppassen zit er op nu met de trein naar huis. Glitterverf was een succes
Eind van de dag werd ze moe maar ik ookquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
Eind van de dag werd ze moe maar ik ook
Succes!quote:Op maandag 27 mei 2019 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat snel de show in elkaar bakken.
De tijd dringt
Ik denk eerder aan n dagje ouderquote:Op maandag 27 mei 2019 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij maar niet ziek aan het worden bent dan.
Klaar met huiswerk helpen, begonnen met luisteren.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Uitzending is begonnen
http://radio49.myl2mr.com/
quote:Op maandag 27 mei 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Klaar met huiswerk helpen, beginnen met luisteren.
Dat er maar vele mogen volgen...quote:Op maandag 27 mei 2019 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Welkom. Je bent de eerste luisteraar...
Dat zou op zich leuk zijnquote:
Dit klinkt anders al best goed.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou op zich leuk zijnVoordeel van enige luisteraar zijn: je mag je gerust met de inhoud van de uitzending bemoeien.
Ik ken I'll be there for you natuurlijk wel, maar dit is echt de eerste keer dat ik hoor wie dat gezongen heeftquote:Op maandag 27 mei 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: iedereen kent The Rembrandts van die éne hit, van de tv-serie Friends: I'll Be There For You uit 1997. Minder bekend is dat ze 6 jaar eerder ook al een bescheiden hit hadden...
Dit was toch het nummer van Azerbeidjan? Leuk nummer inderdaad. Ik had het hoger verwacht.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne plaat, dit. Ik kende het nummer nog niet, totdat ik vorige week zaterdagavond een bepaald liedjesfestijn op TV zag...Chingiz - Truth (radio edit)
Klopt.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was toch het nummer van Azerbeidjan? Leuk nummer inderdaad. Ik had het hoger verwacht.
Prima nummer. Er is ook een andere track van ze die ik super vind. Moet ik opzoeken.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
Ik vind het origineel van dit nummer ook al leuk, maar die mening werd hier op Radio49 niet helemaal gedeeld.
Zat in de vorige showquote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zat in de vorige show
(Ik heb dat nummer van Vaya Con Dios gevonden, trouwens. Zal het later in de show draaien)
Bijnaquote:
Volgens mij waren het niet de vocals van het originieel, maar whatever...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BijnaEen remix van het origineel. En nu nog eentje van dezelfde maker:
Chlöe Howl - Millionaire (Eric Kupper remix)
Ik kende het origineel nietquote:
Geen idee, misschien wel opnieuw opgenomen dan. Het was wel gewoon Diana Rossquote:Op maandag 27 mei 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij waren het niet de vocals van het originieel, maar whatever...
Bij het vorige nummer kon ik stars on 45 er al doorheen fluiten..quote:
Jarenlang deze versie gespeeld met onze band. Helaas tegenwoordig niet meer in de set, maar ik ben nog aan het lobbyen voor een terugkeerquote:Op maandag 27 mei 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
Dit zijn wel de gevaarlijkere covers. Maar Elf is niet bang.
Stevie... ach....quote:Op maandag 27 mei 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
Dit zijn wel de gevaarlijkere covers. Maar Elf is niet bang.
Ik ben geen fanquote:Op maandag 27 mei 2019 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jarenlang deze versie gespeeld met onze band. Helaas tegenwoordig niet meer in de set, maar ik ben nog aan het lobbyen voor een terugkeer
Het had inderdaad ook zo de MadDisaster kunnen zijn.quote:
Geef mij dan maar Eddy Murphyquote:Op maandag 27 mei 2019 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Vintage Culture & Fancy Inc - My Girl
![]()
![]()
Snel nieuwe maken dan.quote:
Dat laatste deel vond ik echt vreselijk. Alsof iemand boerend is aan het zingen.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch vind ik dit ook wel grappig...
Hoeveel koeken kon je dan maken met twee eiwitten?quote:
Het was wel een succes, dus ja. Heb nog 4 eiwitten in de diepvries liggen, maar eerst suiker kopenquote:
11 bergjes, beetje zoals de rechter hier https://www.kokenmetkarin.nl/2017/10/16/kokosmakronen/quote:Op maandag 27 mei 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel koeken kon je dan maken met twee eiwitten?
Dank, maar ik heb de laatste tijd al wat meer nieuws van ze gehoord en ik ben nog niet overtuigd...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Fonkelnieuw, speciaal voor MadMaster:
Underworld - Listen To Their No
Eens.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
Persoonlijk vind ik de sequencers wel een beetje goedkoop
No Deeper Meaning...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een 80s-track die ik wel kende, maar tot voor kort nooit aan deze band had gekoppeld
Ik vind het wel aardig klinken. Leuk genoeg om eens te draaien. Er komen wekelijks zeker 450 nummers waarvoor dat niet geldt.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik heb de laatste tijd al wat meer nieuws van ze gehoord en ik ben nog niet overtuigd...
Gezien die verhouding voor mij een prima reden om er niet eens aan te beginnen...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig klinken. Leuk genoeg om eens te draaien. Er komen wekelijks zeker 450 nummers waarvoor dat niet geldt.
Dat dacht ik wel, vandaar dat ik het noemde...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken het eerlijk gezegd daar van
Symph is er van overtuigd dat dit niet het origineel isquote:Op maandag 27 mei 2019 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, vandaar dat ik het noemde...
quote:
Jullie praten in raadselen voor mij...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken het eerlijk gezegd daar van
Ik heb ook geen ideequote:Op maandag 27 mei 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Jullie praten in raadselen voor mij...
Voor later:quote:Op maandag 27 mei 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Jullie praten in raadselen voor mij...
Ik vooral met merengues die pas bij de 3e of 4e batch lukken.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik kan me zo niks voorstellen bij het hele eiwitten-verhaal. Ik associeer eiwit met instortende souffle's en verder met helemaal niks.
De merengue is dan ook best een lastige dans...quote:Op maandag 27 mei 2019 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vooral met merengues die pas bij de 3e of 4e batch lukken.
Daar heb ik me nog nooit aan gewaagd, ik bak eigenlijk nooit iets zoetsquote:Op maandag 27 mei 2019 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vooral met merengues die pas bij de 3e of 4e batch lukken.
Daarom ben ik ook maar muziek gaan makenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De merengue is dan ook best een lastige dans...
Eigenlijk is het heel erg simpel maar mijn oven wilde niet echt meewerken.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar heb ik me nog nooit aan gewaagd, ik bak eigenlijk nooit iets zoets
Ik kom daar straks nog even op terug. Iemand die vorige week zaterdag slecht stond te zingen, zeg maar....quote:Op maandag 27 mei 2019 21:04 schreef Symphonic het volgende:
I can’t hear her voice.
I just hear a confused autotune
Dat kunnen er zo veel zijnquote:Op maandag 27 mei 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom daar straks nog even op terug. Iemand die vorige week zaterdag slecht stond te zingen, zeg maar....
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:04 schreef Symphonic het volgende:
I can’t hear her voice.
I just hear a confused autotune
Welke van de 25?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom daar straks nog even op terug. Iemand die vorige week zaterdag slecht stond te zingen, zeg maar....
Ik kende het wel, ja.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
Werkelijk grijsgedraaid in mijn shows. Kan haast niet dat jullie dit niet kennen.
Nou stoppen, hoor!quote:Op maandag 27 mei 2019 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Over dit nummer wil ik graag het volgende kwijt:
Dit is één van de drie beste nummers van dit decennium.C Duncan - Pulses & Rain
Ben ik niet met je eensquote:Op maandag 27 mei 2019 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Over dit nummer wil ik graag het volgende kwijt:
Dit is één van de drie beste nummers van dit decennium.C Duncan - Pulses & Rain
Ik vind dit - oprecht - een meesterwerkje. Er zit zo enorm veel moois in dit nummer.quote:
Per 2 in een netje?quote:
Hierna het nummer van Vaya Con Dios. Geen idee of ik het nog steeds zo mooi vind als destijdsquote:
Ik stel voor dat jij volgend jaar het Songfestival mag presenteren.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit - oprecht - een meesterwerkje. Er zit zo enorm veel moois in dit nummer.
Uiteraard snap ik dat andere mensen een andere mening hebben, maar ik moet mijn (grote) enthousiasme over dit nummer gewoon even ventileren.
Ik stem voor. Onze eigen Kermit met een roze boa omquote:Op maandag 27 mei 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij volgend jaar het Songfestival mag presenteren.
Je mag er van mij zelfs bij gillen en een roze boa dragen...
Door deze opmerking moest ik meteen aan dit nummer denken. Even snel ertussen gepropt:quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Door deze opmerking moest ik meteen aan dit nummer denken. Even snel ertussen gepropt:
A-ha - Oranges On Appletrees
Ik zie het verband niet echtquote:Op maandag 27 mei 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij volgend jaar het Songfestival mag presenteren.
Je mag er van mij zelfs bij gillen en een roze boa dragen...
Niet eens zo verkapt.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Verkapte samples uit Music van John Miles nu...
OK, je mag begin augustus ook in de grachten van Amsterdam op een boot je muziek ten gehore brengen dan...quote:
Heb ik niks mee, eerlijk gezegd. Maar ik leid uit je opmerkingen af dat je C Duncan nogal "gay" vindt klinken. Dat mag je vinden.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, je mag begin augustus ook in de grachten van Amsterdam op een boot je muziek ten gehore brengen dan...
Niet alleen die C Duncan, ik heb vandaag al heel veel gehoord wat ik in die categorie kan plaatsen...quote:Op maandag 27 mei 2019 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik niks mee, eerlijk gezegd. Maar ik leid uit je opmerkingen af dat je C Duncan nogal "gay" vindt klinken. Dat mag je vinden.
Laatste track van hun album Time Flies. Overigens staat het ook op hun best of-cd (en terecht).quote:Op maandag 27 mei 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik niet van Vaya con Dios.
Maar haar stem vind ik altijd de moeite waard.
En ik ben nog niet eens klaarquote:Op maandag 27 mei 2019 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet alleen die C Duncan, ik heb vandaag al heel veel gehoord wat ik in die categorie kan plaatsen...
Ja, typische stem. Ik las onlangs een interview waaruit bleek dat Tunde in het begin helemaal niet zo zeker over z'n zangstem was.quote:
Dat laat ik aan DDM en Symph over.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ook.
Maar eerst Non Stop Dancen...
Heb ik helaas niks van op mijn pc staanquote:
Hierna iemand die qua zangstem precies het tegenovergestelde is van The Bee Gees.quote:
Madonnaquote:Op maandag 27 mei 2019 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna iemand die qua zangstem precies het tegenovergestelde is van The Bee Gees.
Het tegenovergestelde van hoog en zuiver...
Nee hoor, was alleen een reactie op het voorstel van MadMaster.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik helaas niks van op mijn pc staanAls je een specifiek nummer hebt, kan ik op zoek gaan.
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kut van Albanië?
Iedereen is tegenwoordig maar omgebouwd bij dat ESF...
Echt, je gaat gewoon die boot in.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Serhat - Say Na Na Na
De studioversie klinkt nog vrij zuiver. Live ging het wat minder, vooral dinsdag in de halve finale. De finale was iets minder schrikbarend.
En toch...... is het liedje best leuk en catchy. De best scorende inzending van San Marino ooit, trouwens.
Wat ik nog triester vind dan het vals zingen is dat hij echt geen flauw idee van timing heeftquote:Op maandag 27 mei 2019 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Serhat - Say Na Na Na
De studioversie klinkt nog vrij zuiver. Live ging het wat minder, vooral dinsdag in de halve finale. De finale was iets minder schrikbarend.
En toch...... is het liedje best leuk en catchy. De best scorende inzending van San Marino ooit, trouwens.
Ik blijf mooi aan walquote:Op maandag 27 mei 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt, je gaat gewoon die boot in.
En vanaf nu hoef je niks meer te ontkennen, het is goed zo...
Deze single is aan mij voorbij gegaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
"Nothing Really Matters" was de vijfde en laatste single van het succesvolle album Ray Of Light van Madonna, uit 1998. Deze single verscheen pas in 1999.
Dat kon ik al niet, en dit is slecht voor de digestie...quote:Op maandag 27 mei 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
Toch kan ik nu niet meer normaal naar nummers van Madonna luisteren.
Dit vind ik een leuk nummer (vooral qua tekst).quote:Op maandag 27 mei 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik loop weer eens uit, trouwensIk ga nog een halfuurtje (of zoiets) door.
Ik ookquote:Op maandag 27 mei 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuk nummer (vooral qua tekst).
Lekker voor in de autoquote:Op maandag 27 mei 2019 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer vind ik niet eens zo overdreven goed, maar het is bijzonder catchy en ik hoor er iets van een zomerhitje in. Dus ik draai 'm toch maar even:
Ally Brooke feat. A Boogie Wit da Hoodie - Lips Don't Lie
Dank voor het luisterenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik ga er even tussenuit, Elf. Ik had mijn zoon beloofd nog een potje ganzenborden met hem te doen.
Trustenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik duik mijn bed in. Bedankt en trusten voor straks
+1quote:Op maandag 27 mei 2019 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor toch liever remedy van the black crowes
Ik vind dit een groeinummer. Als het vaker hoort, wordt het steeds beter.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor toch liever remedy van the black crowes
Trustenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de muziek..
Beetje op tijd slapen en morgen uitgerust de file in
De nogal controversiële inzending van Litouwen voor het Songfestival in 2006.quote:
Dapper welquote:Op maandag 27 mei 2019 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nogal controversiële inzending van Litouwen voor het Songfestival in 2006.
LT United - We Are The Winners
Toch vind ik Ding-a-Dong ook gewoon een leuk, catchy liedje. Mag misschien niet van MadMaster, maar toch.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
Arcade is wel de kwalitatief betere winnaar.
Is ook leuk, hoor.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch vind ik Ding-a-Dong ook gewoon een leuk, catchy liedje. Mag misschien niet van MadMaster, maar toch.
Nee, ik vind het echt mooi. Vanaf het begin al en het gaat me niet echt vervelen.quote:
Volgens mij zei ik laatst toch iets heel anders...quote:Op maandag 27 mei 2019 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch vind ik Ding-a-Dong ook gewoon een leuk, catchy liedje. Mag misschien niet van MadMaster, maar toch.
Niet altijd happenquote:Op maandag 27 mei 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik laatst toch iets heel anders...
Ik wil niet op m'n geweten hebben dat gup in hongersnood raaktquote:Op maandag 27 mei 2019 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Arme beestje heeft af en toe ook honger idd.
Best fijne muziek ook nog eens, als dit nog van jou komt.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wil niet op m'n geweten hebben dat gup in hongersnood raakt
Dankjequote:Op maandag 27 mei 2019 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Best fijne muziek ook nog eens, als dit nog van jou komt.
quote:Op maandag 27 mei 2019 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
De screensaver van een addon van een spel lijkt er ook goed op te dansen
Dat lijkt me verstandig danquote:Op maandag 27 mei 2019 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik ga zo toch maar in een horizontale stand verkeren.
Werd straks rond 20:30 wakker dacht dat het al 08:30 was toen ik op mijn horloge keek, was een iets te goed dutje dus denk ik.
Uurtje KO wel dus, want veel meer was het niet. Zo maar voor een iets langer dutje gaan
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 05:45 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Lieg jij over je leeftijd
Goedemorgen Symph.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben benieuwd wat me straks te wachten staat...
Geen rijen bij de koffie automaat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Goedemorgen.quote:
Als je het ergste verwacht, valt het vast wel mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Mw. MM zou ook op de fiets stappen, maar is vanwege het weer toch de auto ingestapt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het ergste verwacht, valt het vast wel mee.
Hier ben ik blij met mijn beslissing om niet op de fiets te stappen. Zware regen en onweer. Helaas was mijn zoon niet zo gelukkig.
Ah, dat is fijn voor Mw. MMquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM zou ook op de fiets stappen, maar is vanwege het weer toch de auto ingestapt.
Geen file, normale reistijden rond Amsterdam...
Ze is wel ruim een uur eerder op pad gegaan, dus dat heeft wel nut gehad.quote:
Als zelfs een staking al onbetrouwbaar is...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:38 schreef livelink het volgende:
Ik kijk net even welke bussen er nog rijden en ik zou zowaar nog met het ov op mijn werk gekomen zijn
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:38 schreef livelink het volgende:
Ik kijk net even welke bussen er nog rijden en ik zou zowaar nog met het ov op mijn werk gekomen zijn
quote:
Nee, is niet nodig. Zo onmisbaar ben ik nou ook weer niet op mijn werk.quote:
hooiquote:
quote:
Die komt zeiknat op school aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het ergste verwacht, valt het vast wel mee.
Hier ben ik blij met mijn beslissing om niet op de fiets te stappen. Zware regen en onweer. Helaas was mijn zoon niet zo gelukkig.
Ja, klopt. Ik heb mazzel dat ik de meest rendabele buslijn van de provincie Utrecht moet hebben, dus die rijden ze als er chauffeurs zijn. En in Utrecht moet ik dan overstappen op de tram, die ze ook zoveel mogelijk laten rijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:47 schreef just me het volgende:
[..]was het met de vorige staking ook niet zo dat de bus toch aan het rijden was ?
Nee, je zou dan ook weer terug moeten!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb mazzel dat ik de meest rendabele buslijn van de provincie Utrecht moet hebben, dus die rijden ze als er chauffeurs zijn. En in Utrecht moet ik dan overstappen op de tram, die ze ook zoveel mogelijk laten rijden.
Probleem alleen is dat ze het die dag zelf pas weten en ik durfde er niet op te gokken.
Dat doe je goed. De nieuwe generatie R49 komt er aan!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:51 schreef just me het volgende:
Gisteren met de kabouter naar een filmpje gekeken gebaseerd op de muziek van de Beatles, die muziek wordt dus doorgegeven![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe je goed. De nieuwe generatie R49 komt er aan!
Het golfen zal ook wel niet doorgaan met dit weer, ik heb er ook geen zin in als de baan zo nat is!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:15 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel een grauwe dag, het licht kan zo weer aan...
Is het weer competitie dag?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het golfen zal ook wel niet doorgaan met dit weer, ik heb er ook geen zin in als de baan zo nat is!
De zelfspottende grap 'Wat is je handicap?' zal morgen wel vaak gemaakt worden.quote:Morgen is er een toernooitje voor mensen met een lichamelijke handicap en mensen met een niet aangeboren hersenafwijking. Als het dan maar goed weer is.
Gewoon "dames"dag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het weer competitie dag?
[..]
De zelfspottende grap 'Wat is je handicap?' zal morgen wel vaak gemaakt worden.
Maar mooi dat dit soort dingen mogelijk zijn.
Sinds enige tijd hebben we dove barista's (inmiddels de gebaarista's genaamd) in de koffiecorner op kantoor. Wat een lieverds en tof dat ze zo onder de mensen kunnen komen...
Ah, je mag begeleiden morgen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon "dames"dag.
Ik heb wel goed uitleg gekregen wat er morgen verwacht gaat worden en dan nog zal het voor mij aanpassen zijn, ik moet rustig zijn, wel enthousiast maar niet té, het moet morgen dé dag voor deze mensen worden en dan moeten "wij" ons maar eens aanpassen.
Heel knap dat ze toch in staat zijn om met hun handicap te kunnen golfen. Vaak durven ze geen hulp te vragen maar ze kunnen moeilijk met hun scootmobieltje een bunker inrijden om 'n bal te pakken
Als de mensen maar plezier hebben is het al goed voor mijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je mag begeleiden morgen.
Dankbare taak, denk ik...
Doe je dat zelf?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens mijn haar verven, het is hard nodig
Yup, heb het een paar keer (bijna) gratis bij de kapper laten doen en ik merkte geen verschil qua resultaat en de laatste keer was de kleur bizar snel vervaagd.quote:
Oh, dat is zonde.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, heb het een paar keer (bijna) gratis bij de kapper laten doen en ik merkte geen verschil qua resultaat en de laatste keer was de kleur bizar snel vervaagd.
Symph vindt het alleen jammer dat ik voorlopig nog niet terugga naar mijn eigen blonde haarkleur. Heb het een tijdje granaatrood/oranje gehad en nu weer iets donkerder, richting mahonie.
Misschien, ik moet eerst wat dingen in orde maken straks...quote:
quote:
20.00 uur dan graagquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil straks wel even draaien.
Wat heeft de voorkeur qua starttijd?
19.30 Uur of een half uur later?
Dan weet ik wanneer ik de tijd heb om iets op te zoeken...
Yazz - The only way is upquote:
Maakt niet uit, we schakelen sowieso wel inquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil straks wel even draaien.
Wat heeft de voorkeur qua starttijd?
19.30 Uur of een half uur later?
Dan weet ik wanneer ik de tijd heb om iets op te zoeken...
Dan wordt het 20.00 uur en ga ik nu op zoek naar een stekkerset...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we schakelen sowieso wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |