Je moet wel een smal poppetje zijn ja. Vriendin van me staat het echt geweldig, maar dat is inderdaad een klein smal meisje.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het meestal nogal mannelijk staan. Je moet wel heel mooi en vrouwelijk zijn om er echt mee weg te komen. En dan nog heb ik nooit iemand gezien die er echt mooier van werd. Het is zo zonde.
Ja zo ja, past wel bij me denk ikquote:
Ik wil van de verf af en heb het al heel lang in mijn hoofd. Uitgroeien is volgens mij wel redelijk te doen ook.quote:
Ja dat ben ik dan weer nietquote:Op maandag 27 mei 2019 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel een smal poppetje zijn ja. Vriendin van me staat het echt geweldig, maar dat is inderdaad een klein smal meisje.
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort vrouwen zien er zelfs kaalgeschoren nog goed uit.
Ik vind t doodzondequote:Op maandag 27 mei 2019 09:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zo ja, past wel bij me denk ik.
[..]
Ik wil van de verf af en heb het al heel lang in mijn hoofd. Uitgroeien is volgens mij wel redelijk te doen ook.
Uhuh.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op deze manier duw je je vriendje steeds meer richting ang3l.
Henna. Ik kom er niet anders vanaf da uitgroeienquote:Op maandag 27 mei 2019 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t doodzonde. Verf dan je eigen haarkleur terug en laat t zo uitgroeien. Zou ik doen iig.
Donkerblond, redelijk saai wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is jouw natuurlijke haarkleur eigenlijk?
Houdt ook wel van een beetje mannelijkheid natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2019 09:49 schreef Debsterr het volgende:
KM lijkt het trouwens wel tof, die is niet zo zeikerig qua haarstijl
Uiteraard, de strap on wordt ook veelvuldig gebruikt.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Houdt ook wel van een beetje mannelijkheid natuurlijk
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Mailtje naar Kinki gestuurd, die durven het misschien wel aan qua ontkleuren.
Het is een gok natuurlijk maar ach, het is maar haar. Groeit wel weer aanquote:Op maandag 27 mei 2019 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Maar kort dus? Ik denk dat ik een van de weinige mannen ben die dat wel kan waarderen (soms).
Heb jij rood haar gehad?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |