de koning van Swazilandquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:58 schreef potjecreme het volgende:
Afgelopen selfie-items vind ik geen hol aan
Beter had die een van die vrouwen avondje geleend ofzo.quote:
Yep, weer een hoop vakantieleedquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:28 schreef tong80 het volgende:
Iemand die de column van Angela de Jong hierover in spoiler wilt plaatsen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me aan Johan Derksen denken. Die had ook altijd een pittige mening in de VI (Zoals nu in VI) maar geen literair talent. Met een portie bluf en grote bek kom je ver.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Hele slechte.
Ik las ook die van de rijdende rechter.
Ook zo slecht. Inhoudsloos.
Dat item moeten ze er echt uithalen of giet het in een andere vorm.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:11 schreef RipCity het volgende:
Die Aziatische jongen speelt beetje de domme sukkel.
Item opzich is wel leuk net als gisteren op Schiphol maar waarom hij daar als een debiel staat te roepen het is m’n verjaardag enzo…quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat item moeten ze er echt uithalen of giet het in een andere vorm.
Acteur Phi Nguyen, die het typetje speelt, deed jaren geleden als puber al mee aan o.a. Villa Achterwerk - Van hier tot Tokio...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Item opzich is wel leuk net als gisteren op Schiphol maar waarom hij daar als een debiel staat te roepen het is m’n verjaardag enzo…
Het is bijna alsof ze een een gehandicapte hebben gekozen terwijl die gast volgens mij gewoon een acteur is. Er is al bijna geen enkele Aziaat op Nederlandse tv en is er dan een wordt die meteen als sociaal werkplaats type neergezet.
Beter dan stereotiep goed in wiskunde.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Item opzich is wel leuk net als gisteren op Schiphol maar waarom hij daar als een debiel staat te roepen het is m’n verjaardag enzo…
Het is bijna alsof ze een een gehandicapte hebben gekozen terwijl die gast volgens mij gewoon een acteur is. Er is al bijna geen enkele Aziaat op Nederlandse tv en is er dan een wordt die meteen als sociaal werkplaats type neergezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |