Unuvarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen conclusies verbinden aan een waardeloze pot als deze, domste wat je kan doen.
Wat ik hoor van Ajacieden moet die Unuvar een wereldtalent zijn, verder ken ik ze niet. Bij Feyenoord Bannis, Kokcu, Burger, El Bouchataoui, Geertruida wel de grootste potentie volgens mij.
[..]
Nee, Ajax is nu kampioen. Gefeliciteerd.
Ja deze wedstrijd was het niet veel.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
UnuvarEnige wat ik van hem hem gezien is die vrije bal die ze nu nog aan het zoeken zijn.
Aldus KingRoland, de user die ik persoonlijk nog nooit op één interessante gedachte heb kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 06:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HahahahahahahahahahahahHhhahahah
Ga weg
Als je zijn talent niet ziet moet je gewoon nooit meer voetbal kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
UnuvarEnige wat ik van hem hem gezien is die vrije bal die ze nu nog aan het zoeken zijn.
'aLs JiJ nIeT vInDt wAt iK vInD dAn sNaP Je eR NiKs VaN!11!11'quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zijn talent niet ziet moet je gewoon nooit meer voetbal kijken.
Dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zijn talent niet ziet moet je gewoon nooit meer voetbal kijken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:11 schreef bamibij het volgende:
https://www.parool.nl/col(...)or-terreur~b6f971a4/?
Eens. Zsm weer uitsupporters!!
Moet hij weten.quote:Jaap de Groot schrijft wekelijks een column over sport voor Het Parool.
Jij baseert het op een aantal minuten, ik heb die jongen wel vaker zien spelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'aLs JiJ nIeT vInDt wAt iK vInD dAn sNaP Je eR NiKs VaN!11!11'
Geen paar minuten, 90 minuten. Ik heb ook geen idee wat de verwachtingen zijn, maar als mensen denken dat dit kwalitatief gezien een Frenkie de Jong-achtige speler gaat worden dan komen ze van een koude kermis thuis.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij baseert het op een aantal minuten, ik heb die jongen wel vaker zien spelen.
Oneensquote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:11 schreef bamibij het volgende:
https://www.parool.nl/col(...)or-terreur~b6f971a4/?
Eens. Zsm weer uitsupporters!!
En vooral door blijven gaan met domme dingen roepen op basis van 90 minuutjesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen paar minuten, 90 minuten. Ik heb ook geen idee wat de verwachtingen zijn, maar als mensen denken dat dit kwalitatief gezien een Frenkie de Jong-achtige speler gaat worden dan komen ze van een koude kermis thuis.
Precies.quote:
Ik mag hem erg graag, maar dit is niet zijn meest sterke discussie.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:42 schreef fetX het volgende:
Nickhguitar zet zichzelf wel behoorlijk voor lul in dit topic.
Oh zijn we aan het discussiëren. Spannendquote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Totaal ongeloofwaardig dus.
[..]
Ik mag hem erg graag, maar dit is niet zijn meest sterke discussie.![]()
Tja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maar dan mogen wij ook nooit meer daarheen.
DVD van uitbrengen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:39 schreef KillemWieft het volgende:
Dit was trouwens een leuke actie van Boes.
[ afbeelding ]
Die laat zich niet koeieneren.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:39 schreef KillemWieft het volgende:
Dit was trouwens een leuke actie van Boes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |