Ik geef toe dat Bottas geen keus had, hij reed p2 dus een dubbel pitstop zou hem het meest kostten.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En op welke manier heeft Bottas vandaag het kampioenschap weggegooid?
Succes met deze vraag want dat heeft hij niet. Wel als hij direct na Hamilton de pit was ingereden want dan was hij 100% zeker achter Vettel terechtgekomen en zelfs met paar seconden achterstand
Had iedereen vandaag oogproblemen?quote:Op zondag 26 mei 2019 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok tijdens de release ja maar Max reed er al een paar seconden naast toen hij Ham raakte
ik meende dat natuurlijk nietquote:Op zondag 26 mei 2019 17:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
[..]
Je ziet amper iets in die spiegels en al helemaal niets bij een pitstop.
1 dnf van Lewis en hij zit er weer bij, niet dat ik denk dat hij het wordt maar kansloos is hij nu nog nietquote:Op zondag 26 mei 2019 18:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Bottas geen keus had, hij reed p2 dus een dubbel pitstop zou hem het meest kostten.
Maar door deze actie kwam hij achter Vettel, en ik denk dat hij zichzelf nu geen kans meer geeft op het kampioenschap
Die unsafe release was er sowieso. Uitwijken en je plek afstaan zou sowieso een vierde plek zijn, dus kun je maar beter je voordeel proberen te pakken.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Haha, al die mensen tegen mij maar zeggen dat Max niks kon doen. Stewards zijn toch anders van mening.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk dat hij het mentaal net niet kanquote:Op zondag 26 mei 2019 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 dnf van Lewis en hij zit er weer bij, niet dat ik denk dat hij het wordt maar kansloos is hij nu nog niet
3e plaatsquote:Op zondag 26 mei 2019 18:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die unsafe release was er sowieso. Uitwijken en je plek afstaan zou sowieso een vierde plek zijn, dus kun je maar beter je voordeel proberen te pakken.
Doordat een andere coureur een fout maakt én doorduwt, loopt Bottas een lekke band op.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Bottas geen keus had, hij reed p2 dus een dubbel pitstop zou hem het meest kostten.
Maar door deze actie kwam hij achter Vettel, en ik denk dat hij zichzelf nu geen kans meer geeft op het kampioenschap
Uiteraard wel. Hij heeft het zelf min of meer wel veroorzaaktquote:Op zondag 26 mei 2019 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doordat een andere coureur een fout maakt én doorduwt, loopt Bottas een lekke band op.
Dit gaan we toch echt niet Bottas verwijten hoop ik?
Hij zou waarschijnlijk achter Vettel terecht gekomen zijn.quote:
Bottas had ook zijn verlies kunnen nemen en wat meer naar rechts sturen/gas losquote:Op zondag 26 mei 2019 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doordat een andere coureur een fout maakt én doorduwt, loopt Bottas een lekke band op.
Dit gaan we toch echt niet Bottas verwijten hoop ik?
Zeker, helemaal waar. Had Bottas zeker kunnen doen.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Bottas had ook zijn verlies kunnen nemen en wat meer naar rechts sturen/gas los
Nog meer naar rechts was de vangrailquote:Op zondag 26 mei 2019 18:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Bottas had ook zijn verlies kunnen nemen en wat meer naar rechts sturen/gas los
Tweede pitstop van Bottasquote:Op zondag 26 mei 2019 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Waar is Vettel eigenlijk Bottas voorbij gegaan?
Bottas ging nog een keer de pits in tijdens de SC.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Niet. 2e pitstop van Bottas zorge ervoor dat hij achter Vettel kwamquote:Op zondag 26 mei 2019 18:23 schreef PzKpfw het volgende:
Dan had hij alsnog gemoeten en was hij zijn positie kwijt geraakt, klinkt idd als een goed plan.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
Als ik Bottas was geweest had ik gewoon onder de SC niet gepit en doorgereden. Nu speelt hij weer gewoon braaf lakei van Hamilton.
Nou nee, hij had dan een gat kunnen rijden, zeker met Hamilton op de mediums. Bovendien, misschien komt er wel weer een SC en dan dus gratis pitstop. Samen met Hamilton naar binnen gaan betekent sowieso nul kans op de overwinning.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan had hij alsnog gemoeten en was hij zijn positie kwijt geraakt
Klopt, maar die straf is gewoon terecht, dat weet hij ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:24 schreef Tinos85 het volgende:
Wat me opviel in de interviews trouwens, Verstappen volwassen. Geen gezeur over de straf.
Vettel erg vrolijk terwijl hij best ver achter ligt in het kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |