Hij hoeft niet meer afstand te nemen, het moet ook "spannend" blijven.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:45 schreef mikieu het volgende:
[..]
Een vrij makkelijke manier om meer afstand te nemen van je teamgenoot. En voor het CWC is het ook onzin om Bottas te helpen, die is toch al binnen.
Max had Ham nooit kunnen laten gaan. Dan was Ham ook langzamer gaan rijden.
Maar vorig jaar was het met Sainz ook zo, alleen die zijn banden waren echt op, en alsnog was dat lastig.. nu bij de Merc, ging hem gewoon niet worden.
Hype debunkedquote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef mikieu het volgende:
Ohja, wat wordt er weinig geschreven over de wanprestatie van Leclerc?!?
Had niets te verliezen, nam dus veel risico en dan kan het mis gaan. Vind het geen wanprestatie.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef mikieu het volgende:
Dit had max vorig jaar moeten doen..quote:Op zondag 26 mei 2019 19:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had niets te verliezen, nam dus veel risico en dan kan het mis gaan. Vind het geen wanprestatie.
Klopt, inmiddels blijkt gewoon dat presteren bij Ferrari nog niet zo makkelijk is. Hij had bij de inhaalactie daarvoor al enig geluk dat hij heel bleef. Maar blijkbaar is hij een minder interessant doelwit dan Vettel of Max. Als dit Max gebeurd was had de hele wereld geroepen hoe onvolwassen hij nog is. Wellicht doordat Leclerc een wat meer ingetogen type is?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef mikieu het volgende:
Niet anders dan dat Vettel vorig jaar deed.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:02 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dit had max vorig jaar moeten doen..
Dan was de wereld te klein.
Bij Vettel staat ook iedereen in de rij om te roepen wat een wanprestatie hij levert.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet anders dan dat Vettel vorig jaar deed.
Leclerc geeft over het algemeen wel de sociaal wenselijke antwoorden maar vooral heeft Leclerc tot op heden geen enkel akkefietje gehad en dat valt over Verstappen niet te zeggen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt, inmiddels blijkt gewoon dat presteren bij Ferrari nog niet zo makkelijk is. Hij had bij de inhaalactie daarvoor al enig geluk dat hij heel bleef. Maar blijkbaar is hij een minder interessant doelwit dan Vettel of Max. Als dit Max gebeurd was had de hele wereld geroepen hoe onvolwassen hij nog is. Wellicht doordat Leclerc een wat meer ingetogen type is?
Ik vond het ook meevallen. Maar door Hamilton heeft niemand echt kunnen laten zien wat er in zit.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat Ferrari het lek boven heeft, maar gezien hun zwakte in langzame bochten, de lage asfalttemperatuur viel het heel erg mee dit weekend. Vergeet Bahrein niet, er zit wel wat in die auto.
op basis van cijfers wel, maar hij mag nog niet in de schaduw staan van Schumacher, Senna en Fangioquote:
Er is niks gebeurt, dus wordt er niet over geschreven. Als Max wel Hamilton uit de race had gereden was iedereen echt finaal over Max heen gegaanquote:Op zondag 26 mei 2019 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leclerc geeft over het algemeen wel de sociaal wenselijke antwoorden maar vooral heeft Leclerc tot op heden geen enkel akkefietje gehad en dat valt over Verstappen niet te zeggen.
Verstappen ramt vandaag bijna Hamilton (legende, de nr 1 en koploper kampioenschap) uit de race en daar wordt bijzonder weinig negatiefs over geschreven. Als dat vorig jaar was gebeurt...of een Giovinazzi haalde deze.manouvre uit...
Dat heet racen...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:24 schreef firecow het volgende:
Niet het hele topic gelezen hoor, maar waarom nam max zoveel risico op het eind met lewis? Als hij al min of meer wist dat hij 4e ging worden. P1 of niet. Als het mis ging was het janken geweest
Best een beetje gek hè, loopt Hamilton per ongeluk wel een lekke band op dan is precies dezelfde actie ineens onacceptabelquote:Op zondag 26 mei 2019 20:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Er is niks gebeurt, dus wordt er niet over geschreven. Als Max wel Hamilton uit de race had gereden was iedereen echt finaal over Max heen gegaan
Ferrari is gewoon een moeilijk team in elk opzicht. Wat dat betreft hebben alle andere 18 coureurs het een stuk makkelijker.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt, inmiddels blijkt gewoon dat presteren bij Ferrari nog niet zo makkelijk is.
Nee, dat is volkomen logisch. Als ik een bijna ongeluk veroorzaak dan haalt het het nieuws niet, maar als datzelfde ongeluk extreme gevolgen heeft kom ik ook opeens in het nieuws en mag ik mee met de politie en moet ik me voor de rechter verantwoorden.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Best een beetje gek hè, loopt Hamilton per ongeluk wel een lekke band op dan is precies dezelfde actie ineens onacceptabel
Dat is niet gebeurdquote:Op zondag 26 mei 2019 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Best een beetje gek hè, loopt Hamilton per ongeluk wel een lekke band op dan is precies dezelfde actie ineens onacceptabel
Hij heeft wel gelijk?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd
Hou eens op met trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |