Was het maar harder gegaan. Gemiste kans dit.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
Nu was het de moeite nog wel waard geweest om hem gewoon in Lewis zijn wagen te divebomben.
Hij heeft prima gereden vandaag.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We kunnen zien hoe ver hij is afgegleden nu ja, als je over hem praat als vergane glorie. Had hij nu nog maar iets van die bezieling...
Watquote:Op zondag 26 mei 2019 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh wat zou hij veel geven om een vierde plek.
Ja maar wel zonder lucht erinquote:
Volgens mij konden ze hem ook nog eens niet releasen achter Bottas maar zelfs achter Vettel. Volgens mij was dat gat niet zo groot tussen die 2.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:58 schreef beantherio het volgende:
Goeie race van Max. Wel jammer van de fout van het team, maar het had waarschijnlijk toch niets uitgemaakt.
Dat dus,quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 17:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft prima rondjes gereden vandaag.
die plek had die inderdaad zowizo verlorenquote:Op zondag 26 mei 2019 17:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij konden ze hem ook nog eens niet releasen achter Bottas maar zelfs achter Vettel. Volgens mij was dat gat niet zo groot tussen die 2.
Klopt, had ie ook op p4 geëindigd.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij konden ze hem ook nog eens niet releasen achter Bottas maar zelfs achter Vettel. Volgens mij was dat gat niet zo groot tussen die 2.
Normaal heeft ie hoogstens Bottas achter zich of heeft genoeg afstand om de race met een vinger in z'n reet uit te rijden.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:00 schreef pmponer het volgende:
Lewis heeft gewoon op 80% gereden vandaag, en gaat zo doen alsof het de zwaarste race van zijn leven was
Door die unsafe release jaquote:
Dat bedoelde ik dus ook met dat het niets uitmaakte. Zelfs als ze hem "safe" hadden gereleased dan had ie nog 4e geweest.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had niets uitgemaakt inderdaad. Er was geen ruimte tussen Bottas en Vettel.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon prima gereden hoor, lees ik net.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:04 schreef potjecreme het volgende:
Daar sta je dan als Vettel. Weer een jaar dat het niet gaat lukken.
Klopt, dan was hij achter Vettel uitgekomen Namen een risico, maar effect is nihil.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook met dat het niets uitmaakte. Zelfs als ze hem "safe" hadden gereleased dan had ie nog 4e geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |