quote:Op zondag 26 mei 2019 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, als hij net onder de douche is geweest.
Zo, nu jij weer.quote:“Es todo mentira, no pasa nada, ya he contactado a la Agencia de Antidopaje española, que dijo no tener ninguna investigación. Espero que la agencia me envíe esa confirmación por escrito para el lunes de contactar a un abogado”, afirma Alarcón.
Allang teruggezaktquote:Op zondag 26 mei 2019 16:11 schreef Thezeurminator het volgende:
Waar is Jan Bakelants trouwens die zit nog voor Yates toch?
Jan zit inmiddels bij Irizar.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:11 schreef Thezeurminator het volgende:
Waar is Jan Bakelants trouwens die zit nog voor Yates toch?
Misschien dat hij even de advocaat van Garcia de Mateos kan bellen.quote:
40 euro/jaarquote:Op zondag 26 mei 2019 16:10 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hoeveel kost die player per maand?
Balarcón verschijnt gewoon aan de start van de Volta en wij gaan een legendarisch duel met Rodrigues tegemoet.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat hij even de advocaat van Garcia de Mateos kan bellen.
Dat moet er straks wel een ploeg vol gaan rijden in de vallei.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:11 schreef Thezeurminator het volgende:
Bookies blijven erbij dat de koplopers het gaan redden. Ik geloof er echt geen reet van.
quote:
twitter:mihkelraim twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:31:46I was thinking when this day will arrive! https://t.co/JwXuHMJ92e reageer retweet
Jowauw is al een tijdje zoek, hebben ze hem stiekem ook gepakt?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Balarcón verschijnt gewoon aan de start van de Volta en wij gaan een legendarisch duel met Rodrigues tegemoet.
Net op het verkeerde moment ingestapt jaquote:Op zondag 26 mei 2019 16:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is alleen voor domme en/of rijke mensen.
Belachelijke tweet van deze non-valeur.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:mihkelraim twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:31:46I was thinking when this day will arrive! https://t.co/JwXuHMJ92e reageer retweet
Aardappelhoofd heeft best goeie uitspraken.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:mihkelraim twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:31:46I was thinking when this day will arrive! https://t.co/JwXuHMJ92e reageer retweet
Wat moet ik nu?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:13 schreef wimderon het volgende:
Als je jezelf enigszins serieus neemt hoef je deze vraag niet te stellen.quote:
Elke ochtend een DM Mikkel neuk je moeder.quote:
Een opportunist zou ik mezelf niet willen noemen. Soms kom je weer tot heldere inzichten of weet je zaken wat beter te nuanceren.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht, is Stijn een opportunist?
In jouw geval komt het er dan meestal op neer dat je wollig begint te blaten.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een opportunist zou ik mezelf niet willen noemen. Soms kom je weer tot heldere inzichten of weet je zaken wat beter te nuanceren.
Waarom zo boos. Wat vind je zo pervers aan iemand die zijn mening bijstelt?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In jouw geval komt het er dan meestal op neer dat je wollig begint te blaten.
Dat zou heel goed nieuws zijn.quote:
Niet doen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zo boos. Wat vind je zo pervers aan iemand die zijn mening bijstelt?
Waarom niet? Je bent er nog wel eens attent op wanneer andere users koppig zijn.quote:
Voor het gekookte eitje, altijd wel even lekker.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke ochtend een DM Mikkel neuk je moeder.
Brieven zijn op geloof ik. Matig wel. De mannen van wie je het verwacht geven niet thuisquote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Astana stelt en masse teleur deze Giro.
Garosio?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
In de valei komt er een troep renners van achteren bij het peleton die weer op kop kunnen stumpen
Intermezzo; nog wat gemerkt in de omgeving van de Copa-finale gisteren?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Vegni wilde de Muur van Sormano niet in het parcours leggen vanwege de gevolgen van eventueel materiaalpech. Ik vind Vegni een beetje een slapjanus. #FreeZomegnan
Villamarin ligt aan de andere kant, dus het viel op zich wel mee. Nu ben ik gisteravond het huis niet uit geweest, dus dat kan het ook zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Intermezzo; nog wat gemerkt in de omgeving van de Copa-finale gisteren?
Las dat er ook nog wat extreem-rechtse knokpartijtjes waren?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Villamarin ligt aan de andere kant, dus het viel op zich wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |