Omarm het geluk nou eensquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True maar het verleden rent altijd harder dan je zelf rennen kunt.
In welke crisis zit je?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Ooooooh wow oude auto verkocht, hallo droomauto.
Valt wel mee, had drie auto's op mijn naam, nou ja eigenlijk vier, busje voor algemeen gebruik verkocht, mijn eigen auto en de auto van mijn vader verkocht, alleen nog een leaseauto nu dus, tijd voor iets leuks voor in het weekendquote:
Zeg gvd dan wat voor auto eiquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee, had drie auto's op mijn naam, nou ja eigenlijk vier, busje voor algemeen gebruik verkocht, mijn eigen auto en de auto van mijn vader verkocht, alleen nog een leaseauto nu dus, tijd voor iets leuks voor in het weekend
Terwijl je vriendje staat te slowen met bakvissen die nog ruiken naar frisse vis.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef Myrr het volgende:
100 jaar later eindelijk terug van boodschappen.
Gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vriendje staat te slowen met bakvissen die nog ruiken naar frisse vis.
Kan, als je als man denkt ok, ik kom echt nog kruisjes op mijn vliegtuig tekort maar dat is voor vrouwen ook zo.quote:
Waar zeg je hier toch allemaal..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, als je als man denkt ok, ik kom echt nog kruisjes op mijn vliegtuig tekort maar dat is voor vrouwen ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |