Omarm het geluk nou eensquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True maar het verleden rent altijd harder dan je zelf rennen kunt.
In welke crisis zit je?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Ooooooh wow oude auto verkocht, hallo droomauto.
Valt wel mee, had drie auto's op mijn naam, nou ja eigenlijk vier, busje voor algemeen gebruik verkocht, mijn eigen auto en de auto van mijn vader verkocht, alleen nog een leaseauto nu dus, tijd voor iets leuks voor in het weekendquote:
Zeg gvd dan wat voor auto eiquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee, had drie auto's op mijn naam, nou ja eigenlijk vier, busje voor algemeen gebruik verkocht, mijn eigen auto en de auto van mijn vader verkocht, alleen nog een leaseauto nu dus, tijd voor iets leuks voor in het weekend
Terwijl je vriendje staat te slowen met bakvissen die nog ruiken naar frisse vis.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef Myrr het volgende:
100 jaar later eindelijk terug van boodschappen.
Gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vriendje staat te slowen met bakvissen die nog ruiken naar frisse vis.
Kan, als je als man denkt ok, ik kom echt nog kruisjes op mijn vliegtuig tekort maar dat is voor vrouwen ook zo.quote:
Waar zeg je hier toch allemaal..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, als je als man denkt ok, ik kom echt nog kruisjes op mijn vliegtuig tekort maar dat is voor vrouwen ook zo.
Onzin, ik shop prima met een natte preutquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Oud Hollands;
"Met een natte preut is het onverstandig shoppen"
Ik zit daar ook zo mee hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef Rozevla het volgende:
079: Hoeveel kinderen wil je: 3
080: Waar kan je niet tegen: Bevallen
081: Het beste gevoel ter wereld: De opluchting na de bevalling
082: Het slechtste gevoel ter wereld: Bevallen
083: Waar ben je bang voor: Bevallen
Ahahaha ja lekker crispy toch lol biemmmquote:
Lekker, heb je eindelijk dat ene vaasje op de kop getikt, zit je de rest van de maand met smetliezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onzin, ik shop prima met een natte preut
Watquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, heb je eindelijk dat ene vaasje op de kop getikt, zit je de rest van de maand met smetliezen.
Gor dijnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Vinden jullie het ook zo kut dat het zo lang licht is? Lig gvd in bed en het is niet eens donker, ik haat dit
Gewoon wat later naar bed gaan dan hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Vinden jullie het ook zo kut dat het zo lang licht is? Lig gvd in bed en het is niet eens donker, ik haat dit
Dan moet je je ogen dicht doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Nee man heerlijk juist.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Maar dan ben ik de volgende dag moe hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon wat later naar bed gaan dan he
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Hahaaaaatjesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, heb je eindelijk dat ene vaasje op de kop getikt, zit je de rest van de maand met smetliezen.
Ik heb verduisterende gordijnen, maar toch zie ik dat het nog licht is 🙄quote:
Nou als je veel loopt om te shoppen en je bent geil, gaat het dan niet broeien en ontsteken door het vele vocht?quote:
Plak vuilniszakken op je raam voor als je te arm bent voor rolluiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dan ben ik de volgende dag moe he
Joh da mendequote:
Dan waren het niet de allerduurste en beste verduisterende gordijnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb verduisterende gordijnen, maar toch zie ik dat het nog licht is 🙄
Wtf gastquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als je veel loopt om te shoppen en je bent geil, gaat het dan niet broeien en ontsteken door het vele vocht?
Oh ja goed idee, ga ik ff doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Plak vuilniszakken op je raam voor als je te arm bent voor rolluiken.
Ga niet hautain doen over mijn fucking gordijnen gapquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan waren het niet de allerduurste en beste verduisterende gordijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |