And many other thingsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb weinig verstand van vrouwen he?
Pijn is een emotie en emoties kun je uitschakelenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef Rozevla het volgende:
ik ben neusharen aan het uittrekken godverdomme pijn jongen
!!!!!!!!!!
Ja je kunt 't altijd proberenquote:
Ja nou kan toch, dat je een verkeerde koop hebt gedaan, verduisterend wil niet echt zeggen dat je nog in het avondlicht ligt te koekeloeren of wel dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga niet hautain doen over mijn fucking gordijnen gap
Ze zit vast niet te wachten op seks met jouquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je kunt 't altijd proberen
Ik heb anders nog wel wat fijne slaapmiddeltjes voor je
Cyanide? Zyklon B? Chloroform???? Ahahquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je kunt 't altijd proberen
Ik heb anders nog wel wat fijne slaapmiddeltjes voor je
Hihahoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zit vast niet te wachten op seks met jou
Nee maar ik lig ook niet in een pikzwarte grot ofzo hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou kan toch, dat je een verkeerde koop hebt gedaan, verduisterend wil niet echt zeggen dat je nog in het avondlicht ligt te koekeloeren of wel dan?
Haha mallerdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cyanide? Zyklon B? Chloroform???? Ahah
Materialisme is niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Materialistending. Overpriced auto's en horloges.
Menstruatie, bevallingen en abortusquote:
Half hard gewordenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ik lig ook niet in een pikzwarte grot ofzo he
Walgelijk ditquote:
Mooie vent ben jequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil mn sollicatiebrief ff checken
het gaat echt om een topfunctie
pls
Jezus christusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:04 schreef Rozevla het volgende:
godverdomme ik fok nu op computer geen idee waar de TR knop zit
Menstruatie, ik heb wel eens nachtelijk gebeft tijdens haar periode dus ik mag mezelf een redelijke connaisseur noemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Menstruatie, bevallingen en abortus
Je dikke hoerenmoederquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:04 schreef Rozevla het volgende:
godverdomme ik fok nu op computer geen idee waar de TR knop zit
Ja eh gewoon smerig dit hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menstruatie, ik heb wel eens nachtelijk gebeft tijdens haar periode dus ik mag mezelf een redelijke connaisseur noemen.
Ergens naast de quote knop, schlemielquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IK ZIE NERGENS DIE HOEREN KNOP !!!!!!!
OW beter ja ik zie hem nuquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ergens naast de quote knop, schlemiel
Hoho dat is mijn woordquote:
Beetje jammer dat er geen andere leuke users zijn ahhahaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
Fijn dat je er bent chloro, topic gaat veel sneller.
Tjaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er geen andere leuke users zijn ahhaha
Steek die royalty's maar in je knarsversleten arie.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoho dat is mijn woord
Zonder royalties gaat dat niet he
Ben er alweer weg van.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er geen andere leuke users zijn ahhaha
Haha stik in een preiquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
OW beter ja ik zie hem nu
haha sorry jouw bericht geTR't
Hou je bek joh, uitzaaiingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek die royalty's maar in je knarsversleten arie.
VIND IK GOORquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WIST IK NIET, en ik was redelijk opgewonden, zij ook.
Waar ga je heenquote:
Hahaha sowquote:
Menstruatie =/= lichaamssappenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje elkaars lichaamssappen oplikken is heul niet goor.
Nee sorry, heb liever een vent die emotioneel én financieel afhankelijk is van mequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar bed, ga je mee? Ik heb wel dure en normale gordijnen.
Koop een poes.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee sorry, heb liever een vent die emotioneel én financieel afhankelijk is van me
Heb er al 2quote:
Ja maar eentje daarvan ben je niet financieel afhankelijk van, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb er al 2
Of 3 haha is maar hoe je het bekijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |