SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Echt?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me heel netjes gedragen de laatste tijd
Radio 10 komt naar u toe deze Somerquote:
Het zou tot de mogelijkheden behorenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik, lie me even meeslepen in de slechte posts...
Dat mag, als ze maar heel hard voorbij rijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Radio 10 komt naar u toe deze Somer
Komt vandaag de ware zorro naar boven?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, die waren hun tijd ver vooruit.
Heeeeeel genderneutraal....
Echt hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet doen, hoop ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:20 schreef just me het volgende:
Onze nieuwe golfpro gaat een reis organiseren naar Portugal, die man moet schatrijk worden als mensen meegaan. Hij vraagt voor het verblijf van 7 nachten 1100,00 euro en dan nog een toeslag van 30,00 per nacht voor een eenpersoonskamer. Ik, nieuwsgierig als ik ben, ben gaan zoeken op booking.com en daar kost een eenpersoonskamer 1000,00. Hij vraagt 285,00 voor het vliegen naar Portugal in diezelfde periode komt ik uit op nog geen 100,00![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |