SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Echt?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me heel netjes gedragen de laatste tijd
Radio 10 komt naar u toe deze Somerquote:
Het zou tot de mogelijkheden behorenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik, lie me even meeslepen in de slechte posts...
Dat mag, als ze maar heel hard voorbij rijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Radio 10 komt naar u toe deze Somer
Komt vandaag de ware zorro naar boven?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, die waren hun tijd ver vooruit.
Heeeeeel genderneutraal....
Echt hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet doen, hoop ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:20 schreef just me het volgende:
Onze nieuwe golfpro gaat een reis organiseren naar Portugal, die man moet schatrijk worden als mensen meegaan. Hij vraagt voor het verblijf van 7 nachten 1100,00 euro en dan nog een toeslag van 30,00 per nacht voor een eenpersoonskamer. Ik, nieuwsgierig als ik ben, ben gaan zoeken op booking.com en daar kost een eenpersoonskamer 1000,00. Hij vraagt 285,00 voor het vliegen naar Portugal in diezelfde periode komt ik uit op nog geen 100,00![]()
Maar regelt Booking.com ook zijn 'persoonlijke diensten' inclusief?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:20 schreef just me het volgende:
Onze nieuwe golfpro gaat een reis organiseren naar Portugal, die man moet schatrijk worden als mensen meegaan. Hij vraagt voor het verblijf van 7 nachten 1100,00 euro en dan nog een toeslag van 30,00 per nacht voor een eenpersoonskamer. Ik, nieuwsgierig als ik ben, ben gaan zoeken op booking.com en daar kost een eenpersoonskamer 1000,00. Hij vraagt 285,00 voor het vliegen naar Portugal in diezelfde periode kom ik uit op nog geen 100,00![]()
"Ja, maar dan moet je zelf alles regelen hè!"quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:20 schreef just me het volgende:
Onze nieuwe golfpro gaat een reis organiseren naar Portugal, die man moet schatrijk worden als mensen meegaan. Hij vraagt voor het verblijf van 7 nachten 1100,00 euro en dan nog een toeslag van 30,00 per nacht voor een eenpersoonskamer. Ik, nieuwsgierig als ik ben, ben gaan zoeken op booking.com en daar kost een eenpersoonskamer 1000,00. Hij vraagt 285,00 voor het vliegen naar Portugal in diezelfde periode kom ik uit op nog geen 100,00![]()
Kan gebeuren. Wel opgelost hoop ik?quote:
Dat zal jou een zorg zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:23 schreef just me het volgende:
No way dat ik met die reis meega en ik zit ook niet op de persoonlijke "zorg" van de pro te wachten
Haar huisarts (tevens slijter) belde op en meldde bezorgd dat ze een te hoog bloedgehalte in haar alcohol had.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Haar huisarts (tevens slijter) belde op en meldde bezorgd dat ze een te hoog bloedgehalte in haar alcohol had.
Is dit peaceman?quote:
Ik probeer mezelf wakker te houdenquote:
Alle potjes urine gaan rechtstreeks naar de Oranjeboom brouwerijquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Haar huisarts (tevens slijter) belde op en meldde bezorgd dat ze een te hoog bloedgehalte in haar alcohol had.
Zonde van het borrelnootjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph stikt bijna in een borrelnootje
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph stikt bijna in een borrelnootje
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alle potjes urine gaan rechtstreeks naar de Oranjeboom brouwerij
Ik zit nu aan deze:quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alle potjes urine gaan rechtstreeks naar de Oranjeboom brouwerij
Morgen is het khoppijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Smaakt goed.
Dat IPA bier is niet te zuipen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Smaakt goed.
IPAquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Smaakt goed.
Wees blij dat je geen man bent, dan had je wel anders gepiept...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:31 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb Elton nog steeds in mijn hoofd trouwens
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat IPA bier is niet te zuipen.
Gore bittere bocht...
Say hi to Eltonquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:31 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb Elton nog steeds in mijn hoofd trouwens
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen man bent, dan had je wel anders gepiept...
Ik hoop het, zo maar "gewoon" proberen te slapen.quote:
Daar moet je van houden inderdaad. Het is wel mijn dingquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, er zijn gelukkig genoeg betere smaken dan IPA bitterness...
Jezus.. hadden ze écht van die scheve monden of is dat "artistieke vrijheid"?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]Samen met Georgie Fame.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. hadden ze écht van die scheve monden of is dat "artistieke vrijheid"?
Bloody hellquote:
Heb je daar toevallig, misschien nog foto's vanquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Hier heb ik nog op moeten stijldansen...
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig, misschien nog foto's van
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, geheel niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is dan weer niets voor ongebonden typesquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geheel niet.
Was in een kelder van een grachtenpand, een soort SM voor kinderen op woensdagmiddag...
Ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geheel niet.
Was in een kelder van een grachtenpand, een soort SM voor kinderen op woensdagmiddag...
maak van je hart geen moordkuilquote:
.. of darkroom.quote:
In België ken ik vooral de Zolder...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Het was niet in België? Daar was ook een bekende kelder.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In België ken ik vooral de Zolder...
Het niveau keldert al aardigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Het was niet in België? Daar was ook een bekende kelder.
Jij bent juist schattig en lief enzo, dark past jou nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel licht in mij zit dus dark is het sowieso wel
Blacklight dan maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel licht in mij zit dus dark is het sowieso wel
quote:
Deze is uitgebracht onder de naam Cat Stevens.quote:
Wat een lol met Namen.quote:
Daar zit de grootste whisky winkel van België...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Een vriendin van me heeft in Zottegem gewoond. Tja, dan vráág je erom, hoor.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik ga wel echt naar mijn mandje, wellicht tot straks en anders tot morgen.
Ze is meer van het belgische bier, maar ze zal het vast kennenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zit de grootste whisky winkel van België...
Trusten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
http://www.whiskyhuis.be/quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze is meer van het belgische bier, maar ze zal het vast kennen
trustequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
quote:
kwam voorbij op facebook, wel gaafquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent op zoek naar nieuwe schoenen?
Dat mag ook korter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Outfields - I don't want to lose your love tonight
Ja weet ik veel joh. Ik had bijna Jannes gegokt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Been Raound The World - Lisa Standpsfield
Racist gespotquote:
Je kan het van twee kanten zienquote:
Misschien willen ze elkaar niet verstaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus, mensen op de begane grond even verderop. Als ik mijn muziek harder moet zetten, terwijl ik mijn ramen dicht heb, dan kunnen jullie elkaar toch niet eens verstaan als jullie naast elkaar zitten? Tokkies.
Hoe heb je hem uiteindelijk gevonden?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me tijden lang een ongeluk gezocht naar deze song, omdat ik alleen het intro met die tik tak kon herinneren, maar geen idee had van titel of uitvoerende...
Creepy figuur inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat wil je toch ook niet in een donker steegje tegenkomen?
Met oud leeftijdgenoten gesproken en 1 had de 12 inch nog...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe heb je hem uiteindelijk gevonden?
Ik vind het geluidsniveau op festivals de laatste jaren anders best meevallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien willen ze elkaar niet verstaan?
Net zoals op elk festival trouwens.
oud als in voormalig? Zijn zij of jij sneller ouder geworden?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met oud leeftijdgenoten gesproken en 1 had de 12 inch nog...
Die van ten tijde van die song...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
oud als in voormalig? Zijn zij of jij sneller ouder geworden?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand nog een draai-pc in de aanbieding? Knokkels' pc is kaduuk en hij wil wel weer gaan draaien.
Don't shoot the messengerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga naar de lokale kringloop en dan heb je er voor een paar tientjes 1.
Of stel de vraag in een weggeefhoek..... komt vast wel iets uit.
Is z'n account hier ook kapot?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand nog een draai-pc in de aanbieding? Knokkels' pc is kaduuk en hij wil wel weer gaan draaien.
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger
Het was ook een vrije vertaling van zijn post.
Daar lijkt het op.quote:
Hij heeft mij niet gevraagd of ik dit wilde posten.quote:
#nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet gevraagd of ik dit wilde posten.
Geen idee of zijn account hier kapot is.
Mysterieus....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet gevraagd of ik dit wilde posten.
Geen idee of zijn account hier kapot is.
quote:
Dat kon ook nog jaquote:
die heeft slaap thee genomenquote:
De cocaïne is uitgewerkt...quote:
De titel is vast Eine Rose schenk ich dirquote:
Ik dacht dat Zorro juist in de nacht actief was.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De nacht valt en dan verdwijnt Zorro meestal...
Nee, dat is Dracula...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zorro juist in de nacht actief was.
Ow, en daar moest ik juist diep over nadenken...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Artiest is iemand anders:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel redelijk bekend, dacht ik...
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel redelijk bekend, dacht ik...
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag nog een stukje pruim aan DDM...
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
u bent niet meer agressiefquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet muziek met je, hèquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn stemming wisselt regelmatig...
Nu de buren zelf nog...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat de buren bezoek hebben gehad van iemand die het niet met het volume eens was. Het gebonk is weg.
* just me wijst de weg naar R&Pquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn stemming wisselt regelmatig...
De broer van...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt heel erg als Spargo maar ze zijn het niet
Dan ken je de plaat hierna vast ook niet.quote:
Zomer in Zaandam?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ken je de plaat hierna vast ook niet.
Die daarna komt, ken je wel.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:46 schreef Melting het volgende:
Dan ken je de plaat hierna vast ook niet.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Lyin' In The arms Of Mary - Greenfield & Cook?
Ik miste je hier al.quote:
Dat klopt. Heb ik zelfs als baby gedaan.quote:
Tegenwoordig is het een prinses?quote:
Je bent getrouwd met DDMquote:
Geen idee, heeft 2 plaatjes uitgebracht en was toen weer pleite,,,quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een prinses?
Jij hebt niet genoeg aan DDM?quote:
What's love.. what's love got to do with it?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt niet genoeg aan DDM?
Je ligt in de armen van Mary en doet je broek dicht bij Tiffany.
En nu vraag je ook nog of ik van je houdt?
Nee dank je.
Het swingt niet echt...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:00 schreef Melting het volgende:
De groep bestond uit vier leden bestaande uit de twee echtparen Anton en Bep de Kroon en Cor en Bep Versteeg.
De Beppies!
dat doen ze op die leeftijd niet meerquote:
Vertel...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
dat doen ze op die leeftijd niet meer
Passe-Partout was een Nederlandse closeharmonyzanggroep uit Utrecht en werd het meest bekend met het nummer "De doodgewoonste dingen" dat in 1977 6 weken lang in de Top 40 stond met nummer 15 als hoogste notering. In de Nationale Hitparade van Hilversum 3 stond het 4 weken in de lijst met als hoogste positie de 18e plaats. Dat dit genre in de Nederlandse hitlijsten stond genoteerd was opvallend, zeker omdat het geen popmuziek was.quote:
Ik ken het, kwam alleen niet zo snel op hun naam.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Passe-Partout was een Nederlandse closeharmonyzanggroep uit Utrecht en werd het meest bekend met het nummer "De doodgewoonste dingen" dat in 1977 6 weken lang in de Top 40 stond met nummer 15 als hoogste notering. In de Nationale Hitparade van Hilversum 3 stond het 4 weken in de lijst met als hoogste positie de 18e plaats. Dat dit genre in de Nederlandse hitlijsten stond genoteerd was opvallend, zeker omdat het geen popmuziek was.
quote:
TMI...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik zeg ik swing nog graag kan dat ook weer verkeerd overkomen
![]()
Zorro leest niet mee, dus het kan nu.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik zeg ik swing nog graag kan dat ook weer verkeerd overkomen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |