Dit dus. Hier zelfde gedaan. Ik mis het ook niet. Maar had wel meerdere redenen. Ze hadden slechte invloed op mijn leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:56 schreef Harlekien het volgende:
Herken het wel man. Ik zat elk weekend met dezelfde mensen, zelfde gesprekken, zelfde situatie's. Ik heb afscheid genomen van dat leventje, heb nu paar goede maten. Heb ik meer aan. Mis het ook totaal niet.
Zou gewoon het contact minderen en daarna kijken of je er nog behoefte aan hebt.
Dit had ik inderdaad ook. Slechte invloeden en 'slechte vibes'. Werd negatief door negatieve mensen om me heen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:44 schreef Smicky het volgende:
[..]
Dit dus. Hier zelfde gedaan. Ik mis het ook niet. Maar had wel meerdere redenen. Ze hadden slechte invloed op mijn leven.
Voel me nu veel meer opgelucht en vrolijker.
?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:30 schreef phoenyx het volgende:
Wordt wat als je ooit een vriendin krijgt voor langere tijd. En tjah ze dan wat minder vaak zien voor een tijdje. Zou niet te overhaast allerlei rare dingen gaan doen, je klinkt voor mij ook niet als een geweldige vriend ofzo dus ja.
Waarom klink ik niet als een 'geweldige' vriend?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:30 schreef phoenyx het volgende:
Wordt wat als je ooit een vriendin krijgt voor langere tijd. En tjah ze dan wat minder vaak zien voor een tijdje. Zou niet te overhaast allerlei rare dingen gaan doen, je klinkt voor mij ook niet als een geweldige vriend ofzo dus ja.
Tekenend dat van alle posts uitgerekend dát je triggert.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef robinhood90 het volgende:
[..]
Waarom klink ik niet als een 'geweldige' vriend?
Eens. Bovendien wordt het contact met je huidige vrienden waarschijnlijk ook minder saai als je in ieder geval zelf iets kan delen over dingen die jij ondernomen hebt en mensen die je hebt ontmoet. En het is onwaarschijnlijk dat de levens van je vrienden ook voor altijd stil blijven staan.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:12 schreef Hexagon het volgende:
Goede vrienden zou ik niet zomaar dumpen. Het lijkt me dat je eerder graag meer variatie wilt. Dus zorg dat er contacten bij komen.
En hoe je dat moet doen kan ik niet zomaar zeggen want ik weet namelijk niet wat je leuk vind. Vaak krijg je vrienden omdat je een band hebt met iemand doordat je iets deelt. Dus wat vind je leuk? Daarbij kun je vrienden vinden.
Waarom is dat tekenend? Ik begrijp het nietquote:Op zondag 26 mei 2019 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tekenend dat van alle posts uitgerekend dát je triggert.
Hier ben ik het mee eens. Ik ga onze vriendschap ook op een wat lager pitje zetten. Nu moet ik er alleen nog achter komen waar ik mij precies mee bezig kan houden in de toekomst en waar ik moet zijn! Tuurlijk heb ik hobby's, en die hobby's kunnen zeker aanknopingspunten zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:00 schreef Bill_Hillie het volgende:
Naast dat de vrienden van TS misschien niet zoveel van hun leven bakken vind ik het ook weer zo wat om er haast 'officieel' afstand van te doen of iets dergelijks. Zoals ik het lees wil je vooral meer om handen dan wat je nu hebt. Dus ja misschien is het handig om een hobby/sport te gaan doen op een vereniging waarbij je weer wat andere mensen ontmoet. En ja als die mensen je tegenhouden in wat je wil kun je inderdaad minder afspreken en je kunt eventueel zeggen waarom.
Het is ook verder niet erg als je wat uit elkaar groeit natuurlijk.
Nou kijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:47 schreef robinhood90 het volgende:
[..]
Waarom is dat tekenend? Ik begrijp het nietIk kan toch niet op iedere post reageren? En als iemand dan iets dergelijks zegt, wil ik graag weten waarom diegene zo denkt. Uit interesse. Lijkt me normaal, niet?
Wat zijn die hobby's dan?quote:Op zondag 26 mei 2019 12:50 schreef robinhood90 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik ga onze vriendschap ook op een wat lager pitje zetten. Nu moet ik er alleen nog achter komen waar ik mij precies mee bezig kan houden in de toekomst en waar ik moet zijn! Tuurlijk heb ik hobby's, en die hobby's kunnen zeker aanknopingspunten zijn.
Wat ik in ieder geval heb besloten is dat ik niet meer zo veel met deze vrienden ga afspreken als voorheen. Het lijkt me niet gezond dat afspreken meer als een sociale verplichting voelt dan dat je er daadwerkelijk lol aan beleeft.
En dat zie je als een prestatie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:29 schreef MisterMaster het volgende:
Tering. Op mijn 28e was ik al 10 jaar uit huis. Had twee kinderen en werkte ik al 13 jaar. Weer het andere uiterste dat wel maar op je 28e nog thuis wonen en werkeloos bier zuipen is ook wat. Schoppen die ouders ze niet de deur uit onderhand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop