Tik jij wel eens iets normaals danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit iets normaal zien tikken, denk niet dat het mensen opvalt
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tik jij wel eens iets normaals dan
Nee maar ik vraag ook niet vinden jullie mij rare dingen tikkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tik jij wel eens iets normaals dan
Beter doe je dat ook maar niet neequote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik vraag ook niet vinden jullie mij rare dingen tikken
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks lekker shoppen, en hopen dat ik iets leuks kan vinden
Het antwoord weet je toch al.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik vraag ook niet vinden jullie mij rare dingen tikken
Lekker over de Promenade?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker shoppen? Shoppen is vreselijk!.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat sport je daarmee?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga mijn nieuwe sport waterfles ophalen zolekker met deze hitte
Welke hitte? Het is stom weer hier en ik trok nog wel enthousiast een korte broek aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga mijn nieuwe sport waterfles ophalen zolekker met deze hitte
Van mij wel hoor, moet je wel een eindje rijden denk ikquote:
Helemaal op zaterdag.quote:
Nee ga naar Assen toequote:
OK, daar ben ik nog veel langer niet meer geweest... .. Maar goed veel shop geluk dan maar ..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ga naar Assen toeShoppen hier is niet veel aan
Dat is wel een leuke stad.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ga naar Assen toeShoppen hier is niet veel aan
Rustgevend?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, vind soms wel fijn en rust gevend
Thanks, zal wel goed komenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, daar ben ik nog veel langer niet meer geweest... .. Maar goed veel shop geluk dan maar ..
Waar is hier?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke stad.
Maar kom maar eens hier shoppen.
Niet maar ik neem wel water mee of Pepsi, op mijn autoreizenquote:
Is gewoon meer iets voor vrouwen denk ikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustgevend?![]()
Van kleren kopen word ik altijd helemaal gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |