SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Honden zijn net mensen...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat je het nooit zeker weet. Ik ben niet bang voor honden die ik ken en waarvan ik weet dat ze niet vals zijn. Maar bij onbekende honden ga ik er vanuit dat ze vals kunnen zijn.
Maar eind goed, al goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat je het nooit zeker weet. Ik ben niet bang voor honden die ik ken en waarvan ik weet dat ze niet vals zijn. Maar bij onbekende honden ga ik er vanuit dat ze vals kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:01 schreef livelink het volgende:
Zo wordt boodschappen doen nog een avontuur op zich.
Don't tempt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Dus je eet vanavond konijn, livelink?
Ach, je had vast geen grote pan...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Don't tempt me.
Ik vind konijn echt lekker en dit was een jonge vlaamse reus, dus lekker veel en mals![]()
Maar nee, ik weet de verleiding te weerstaan
Bij mensen probeer ik maar in eerste instantie van het goede uit te gaan. Lukt me tegenwoordig beter dan vroegerquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo vertrekken. Nu maar hopen dat het in Zuid-Limburg lekker zonnig is. Waar ik naar toe ga hebben ze een hele grote, mooie tuin. Dus ik hoop op een lekkere middag buiten in de tuin.
Veel plezier bij Melting vanavond
Goede reis.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo vertrekken. Nu maar hopen dat het in Zuid-Limburg lekker zonnig is. Waar ik naar toe ga hebben ze een hele grote, mooie tuin. Dus ik hoop op een lekkere middag buiten in de tuin.
Vlaai away!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Goed reis en veel plezier!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed reis en veel plezier!
Het team van Lennon heeft de competitie met een mooie en spannende wedstrijd afgesloten. 5-4 gewonnen![]()
Vanmiddag naar het eerste dat kampioen kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |