SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Honden zijn net mensen...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat je het nooit zeker weet. Ik ben niet bang voor honden die ik ken en waarvan ik weet dat ze niet vals zijn. Maar bij onbekende honden ga ik er vanuit dat ze vals kunnen zijn.
Maar eind goed, al goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat je het nooit zeker weet. Ik ben niet bang voor honden die ik ken en waarvan ik weet dat ze niet vals zijn. Maar bij onbekende honden ga ik er vanuit dat ze vals kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:01 schreef livelink het volgende:
Zo wordt boodschappen doen nog een avontuur op zich.
Don't tempt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Dus je eet vanavond konijn, livelink?
Ach, je had vast geen grote pan...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Don't tempt me.
Ik vind konijn echt lekker en dit was een jonge vlaamse reus, dus lekker veel en mals![]()
Maar nee, ik weet de verleiding te weerstaan
Bij mensen probeer ik maar in eerste instantie van het goede uit te gaan. Lukt me tegenwoordig beter dan vroegerquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo vertrekken. Nu maar hopen dat het in Zuid-Limburg lekker zonnig is. Waar ik naar toe ga hebben ze een hele grote, mooie tuin. Dus ik hoop op een lekkere middag buiten in de tuin.
Veel plezier bij Melting vanavond
Goede reis.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo vertrekken. Nu maar hopen dat het in Zuid-Limburg lekker zonnig is. Waar ik naar toe ga hebben ze een hele grote, mooie tuin. Dus ik hoop op een lekkere middag buiten in de tuin.
Vlaai away!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Goed reis en veel plezier!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:40 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed reis en veel plezier!
Het team van Lennon heeft de competitie met een mooie en spannende wedstrijd afgesloten. 5-4 gewonnen![]()
Vanmiddag naar het eerste dat kampioen kan worden.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd, goed gedaan, fijne reis, woef, lekker bezig, fijne dag, prettig weekend. Volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gecoverd hiermee
Goedemorgen.
Sorry, ik zal morgen om 4:30 fris en fruitig op jullie verhalen wachten en dan binnen 3 seconden antwoorden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Sta dan ook gewoon op tijd op, net zoals de rest, dan heb je dat probleem niet.
Goed idee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sorry, ik zal morgen om 4:30 fris en fruitig op jullie verhalen wachten en dan binnen 3 seconden antwoorden.
Gewoon rustig aan doen. Komt allemaal wel weer.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:39 schreef peaceman het volgende:
Helaas had ik vorige week zaterdag wel naweeën van het even draaien, dus vandaar dat er niet alweer een uitzending is geweest van moi.. moet een goede stoel hebben en die heb ik nog niet. Draaien zal dus voorlopig nog wel niet zo vaak gebeuren helaas.
Maar goed dat overleven jullie allemaal wel.
Goed zo. Je gezondheid is belangrijker dan ons luistergenot. Nog nét.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:39 schreef peaceman het volgende:
Helaas had ik vorige week zaterdag wel naweeën van het even draaien, dus vandaar dat er niet alweer een uitzending is geweest van moi.. moet een goede stoel hebben en die heb ik nog niet. Draaien zal dus voorlopig nog wel niet zo vaak gebeuren helaas.
Kom maar halen, we hebben een goeie stoel overquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:39 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sneller dan kan blijkbaar. Vind het allemaal erg lang duren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen. Komt allemaal wel weer.
Al zou ik zo'n stoel voorrang geven op een vakantie.
Waarom niet? Die kunnen ook na de festivals nog wel?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil sneller dan kan blijkbaar. Vind het allemaal erg lang duren.
Maar ja komt idd wel weer. Alleen gaan de festivalshows zo er niet van komen en dat vind ik wel zonde.
Gooi alles in de auto DJ en gaan...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:39 schreef peaceman het volgende:
ik snap wat je zegt, maar sowieso is dat rustig aan niet echt iets wat kan in ons leven momenteel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed zo. Je gezondheid is belangrijker dan ons luistergenot. Nog nét.
Doe het rustig aan
Mja is toch minder leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi alles in de auto DJ en gaan...
Dat weet ik wel, maar voor mijn beleving is het minder leukquote:
Goedemorgen.quote:
Oeh lekker. Geniet ervan 😊quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik ga asperges eten bij mijn ouders.![]()
Ik zo een broodje Harry bij het honkbal en vanavond aan de broodjes haring en andere vis...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik ga asperges eten bij mijn ouders.![]()
Een pistoletje met gebakken ei, bacon, kaas en een geheim kruidenmengsel.quote:
En die Honkballers maar sportenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een pistoletje met gebakken ei, bacon, kaas en een geheim kruidenmengsel.
Vernoemd naar de kantinebeheerder bij de Amsterdam Pirates die ze zelf maakt...![]()
Verder vanmiddag ongetwijfeld een Antilliaanse pasteitje en andere hapjes.
Zo'n wedstrijd duurt immers behoorlijk lang...
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een pistoletje met gebakken ei, bacon, kaas en een geheim kruidenmengsel.
Vernoemd naar de kantinebeheerder bij de Amsterdam Pirates die ze zelf maakt...![]()
Verder vanmiddag ongetwijfeld een Antilliaanse pasteitje en andere hapjes.
Zo'n wedstrijd duurt immers behoorlijk lang...
Zit net buiten mijn fietsregioquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kantine is nog tot 21.00 uur open vandaag...
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik rond pak em beet 14:30 wat muziek instarten? moet zo nog even boodschappen doen enzo, maar heb er wel zin in.
Ben je onderweg naar de supermarkt verdwaald geraakt?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik rond pak em beet 14:30 wat muziek instarten? moet zo nog even boodschappen doen enzo, maar heb er wel zin in.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ben je onderweg naar de supermarkt verdwaald geraakt?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dan doe ik het voorprogramma van Melting maar vandaag..
Ik wilde net posten dat ik waarschijnlijk een sokkenmonster heb die mijn sokken opeet, want de sokkenla wordt op mysterieuze wijze leger en leger, maar ik zie het al...quote:
Je hebt nog een la met enkele sokken?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat ik waarschijnlijk een sokkenmonster heb die mijn sokken opeet, want de sokkenla wordt op mysterieuze wijze leger en leger, maar ik zie het al...
Nee, alle sokken die ik nog heb, zijn paren. Het lijkt erop dat het monster alleen volledige paren opeet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt nog een la met enkele sokken?
Enkel enkele enkelsokkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt nog een la met enkele sokken?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:07 schreef just me het volgende:
![]()
ik heb swingend mijn vaatwasser uitgeruimd
eigenlijk sexy, tijdens het 1e nummerquote:
JUST like MEquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:07 schreef just me het volgende:
![]()
ik heb swingend mijn vaatwasser uitgeruimd
Jammer dat jij boven zit en jullie vaatwasser beneden staatquote:
ROFLMAOquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren met mijn ballen gespeeld
Ze rolden best ardig
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het jeu de boulen ging beter dan het typen vandaag
quote:
Hm, heb ik iets gemist? Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:25 schreef just me het volgende:
[..]spijkerbroek, niet aan de handrem trekken hoor
doe hetzelfdequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is weer lekker weer... en dat betekent dat een onderbuur de geluidsinstallatie weer naar buiten sleept en deze zo hard aanzet dat het tussen alle flats heen en weer galmt. bonk bonk bonk bonk
Ik wil wel even iets van de Zangeres zonder Naam draaien hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is weer lekker weer... en dat betekent dat een onderbuur de geluidsinstallatie weer naar buiten sleept en deze zo hard aanzet dat het tussen alle flats heen en weer galmt. bonk bonk bonk bonk
Volgens mij wonen ze direct onder mij. Een emmer water zou best kunnen helpen.quote:
quote:
Ik was te laat, maar ik moest nog koffie uit de keuken halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:36 schreef brother52 het volgende:
Ik was er al even maar nog druk bezig in de keuken.
Koffie met knoflooksaus?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was te laat, maar ik moest nog koffie uit de keuken halen.
Boodschappenlijstje: koffie, sokken, knoflooksaus.
Tot 21:00 uur in ieder geval wel! Daarna is het afwachten..quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot 21:00 uur in ieder geval wel! Daarna is het afwachten..![]()
Ja, ik heb beide niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot 21:00 uur in ieder geval wel! Daarna is het afwachten..![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
It's liiii-bonk-iiike bonk a bridge bonk over trou-bonk-bled wa-bonk-ter
*volume omhoog schroef*
De waterdruk is hier niet hoog genoeg om daar te kunnen komenquote:
It's a shamequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De waterdruk is hier niet hoog genoeg om daar te kunnen komen
Hij woonde toch onder je?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De waterdruk is hier niet hoog genoeg om daar te kunnen komen
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij woonde toch onder je?
Water gaat meestal vanzelf naar beneden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohnee, het zijn de onderburen niet. Het is even verderop, waar ze een feestje hebben met partytent en al.
Such a shame.
IJstheequote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch iemand vóór je hebben draaien die alle gouwe ouwe's draait die jij ook wilt draaien..
Life of Agony - Don't you forget about mequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan draai ik ze gewoon nog een keer. Eens kijken of jullie de platen dan herkennen.
Het heeft hier niet echt geregend... paar miezer buitjes, maar toen onze A1 kampioen werd scheen de zonquote:
Tot nu toe heb ik er vooral een paar gehoord die Melting afgelopen keren heeft gedraaidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch iemand vóór je hebben draaien die alle gouwe ouwe's draait die jij ook wilt draaien..
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Het heeft hier niet echt geregend... paar miezer buitjes, maar toen onze A1 kampioen werd scheen de zon
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik er vooral een paar gehoord die Melting afgelopen keren heeft gedraaid
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan draai ik ze gewoon nog een keer. Eens kijken of jullie de platen dan herkennen.
Ik ben de 2e helft wezen kijken, was wel leuk om even te zien. Alleen zo'n stelletje idioten gingen vuurwerk afstekenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben de 2e helft wezen kijken, was wel leuk om even te zien. Alleen zo'n stelletje idioten gingen vuurwerk afsteken
Meteen royeren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben de 2e helft wezen kijken, was wel leuk om even te zien. Alleen zo'n stelletje idioten gingen vuurwerk afsteken
Don't you try to pretendquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Life of Agony - Don't you forget about me
waren oud spelers van ons, blij dat ze weg zijn !!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meteen royeren.
Gefeliciteerd met het kampioenschap
had hij zijn broek dan losgedaan bij Tiffany ?!quote:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
had hij zijn broek dan losgedaan bij Tiffany ?!
Zowel Tiffany als DDM hebben hem vriendelijk doch dringend gevraagd om zijn broek weer dicht te doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
had hij zijn broek dan losgedaan bij Tiffany ?!
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zowel Tiffany als DDM hebben hem vriendelijk doch dringend gevraagd om zijn broek weer dicht te doen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zowel Tiffany als DDM hebben hem vriendelijk doch dringend gevraagd om zijn broek weer dicht te doen.
Ik heb dit moeten coveren en kreeg dat akoestische slagje maar niet goed.quote:
Tenzij hij achteruit of zijwaarts loopt.quote:
Melting kan dat niet iets anders gezegd wordenquote:
Jij weet niet waar hij zijn l*l heeft zitten. Misschien zit die wel van achteren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tenzij hij achteruit of zijwaarts loopt.
* just me wijst.... hij begonquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Melting kan dat niet iets anders gezegd worden
dokter, ik plas de laatste tijd zo raarquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij weet niet waar hij zijn l*l heeft zitten. Misschien zit die wel van achteren.
Dat is best lekker volgens mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb braaf mijn aardbeien met mango gemengd ipv met een grote berg slagroom
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb braaf mijn aardbeien met mango gemengd ipv met een grote berg slagroom
Niet teveel verwennen hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zal een paar stukjes mango voor de DJ bewaren
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is te verwend.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij eet nooit fruit, behalve als ik ‘m wat stukjes in z’n mond stop
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
I will try not to sing out of key
Had Madonna dat maar als motto.
Dan zong ze nooit weerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat vindt niemand ergquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij just me's A1 vandaag [ afbeelding ]
Dat spandoek hangt ook verkeerd om. Zo kunnen ze dat helemaal niet lezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij just me's A1 vandaag [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat spandoek hangt ook verkeerd om. Zo kunnen dat helemaal niet lezen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat spandoek hangt ook verkeerd om. Zo kunnen ze dat helemaal niet lezen.
Geen wonder dat ze vuurwerk afstaken idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat spandoek hangt ook verkeerd om. Zo kunnen ze dat helemaal niet lezen.
zul je net zien: allemaal supporters met een kort lontjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze vuurwerk afstaken idd.
You rang?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zul je net zien: allemaal supporters met een kort lontje
ben bang dat ze nu allemaal een kort lontje hebben....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zul je net zien: allemaal supporters met een kort lontje
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Kampioenswedstrijd tussen Ajax en Feyenoord O19 is gestaakt wegens ongeregeldheden op de tribune![]()
Ja, en als je de reden weet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Kampioenswedstrijd tussen Ajax en Feyenoord O19 is gestaakt wegens ongeregeldheden op de tribune![]()
Precies. Echt belachelijk. Dat soort "supporters" kun je beter kwijt zijn dan rijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en als je de reden weet.![]()
Triest dat zoiets bij zo'n wedstrijd gebeurd.
staat er niet opquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Merkwaardige reclame toch wel..
Rang is alleen Rang als er Rang op staat.
En ik maar denken dat Snickers Rang was.
hoe was het vandaag ? Lekker gegetenquote:
Echt!quote:
en dat is maar goed ook...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt!
Heb dat product ook nooit in de winkel zien liggen, dus dat is er ineens uit gegaan, denk ik.
Ik ken het ook niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt!
Heb dat product ook nooit in de winkel zien liggen, dus dat is er ineens uit gegaan, denk ik.
Maar bestond King Corn toen al?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Wat een gemiep over King Corn.
Na de oorlog waren ze blij dat ze iets te eten hadden...
en hoe gaat het met Japie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
En zo gaat het nu met dat jochie dat bij Japie gaat wonen:
quote:
Hij is broodmager.quote:
Die is overleden aan een overdosis King Corn.quote:
Job Cohen zingt nog best goed dan.quote:
Wat gebeurd er als je dat niet doet?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet er even om denken dat ik de encoder zelf uitzet
De encoder zelf of het uitzetten zelf?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet er even om denken dat ik de encoder zelf uitzet
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De encoder zelf of het uitzetten zelf?
Nog steeds niet doodquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet Bruune suuker![]()
Mick en Keith (wie kent ze niet)!
Voor een stukje mango mag DDM het ook vast wel doenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De encoder zelf of het uitzetten zelf?
Gooi je haar lo.. oh wacht..quote:
Die heb ik afgelopen week al gedraaid hè? 2 keer in de week is teveel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s nog eens wat anders dan Comment ca va
Sinds ik de elpee 2 jaar geleden in een buitenwijk van Sofia op een marktje zag, vind ik the shorts cult.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s nog eens wat anders dan Comment ca va
Ik vind The Cult daarentegen niet short...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinds ik de elpee 2 jaar geleden in een buitenwijk van Sofia op een marktje zag, vind ik the shorts cult.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind The Cult daarentegen niet short...
Ja, Job Cohen...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jongens toch.... is dat vanavond het niveau?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind The Cult daarentegen niet short...
Ja, we beginnen hoog.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jongens toch.... is dat vanavond het niveau?
Ben benieuwd of iemand anders het wel kent?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen idee wie dit zijn, ken het wel...
Ik ken het wel, maar geen idee wie of wat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand anders het wel kent?
Nopequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
MadMaster zei juist dat hij het wel kentquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
MadMaster zei juist dat hij het wel kent
Bijdehand-modus ONquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
MadMaster zei juist dat hij het wel kent
wiet weet mag het zeggenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Alleen thee, maar wie weet wat daar in zat
Gewoon cocaïne dus.quote:
Je bent toch niet bij just me op de thee geweest?quote:
In ieder geval een hoop drank.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent toch niet bij just me op de thee geweest?
Je weet maar nooit wat er dan in zit.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop drank.
Zowel in de thee als just me..
Ik heb me heel netjes gedragen de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop drank.
Zowel in de thee als just me..
Sorry, ik, lie me even meeslepen in de slechte posts...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me heel netjes gedragen de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |