Weet jij toevallig of de World Cup downhill ook via RedBullTV te kijken is? Vind ik ook altijd wel tof om te zienquote:
is dat een grap? staat in de post erbovenquote:Op zondag 26 mei 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of de World Cup downhill ook via RedBullTV te kijken is? Vind ik ook altijd wel tof om te zien
Volgens mij niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of de World Cup downhill ook via RedBullTV te kijken is? Vind ik ook altijd wel tof om te zien
Volgens mij niet? Of ik moet echt iets missen in die paar posts, maar downhill zie ik nergens genoemd worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is dat een grap? staat in de post erboven
downhill, had ik overheen gelezenquote:Op zondag 26 mei 2019 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Of ik moet echt iets missen in die paar posts, maar downhill zie ik nergens genoemd worden.
Even een verbetering. Downhill Is wel te zien op de website van redbull. Op 2 juni kun je daar terecht.quote:
Gaaf! Bedankt, week later ook Leogang zie ik, dus in de komende twee weken genoeg moois te zien daar.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Even een verbetering. Downhill Is wel te zien op de website van redbull. Op 2 juni kun je daar terecht.
Zeker, ze verliest wel veel tijd in de afdaling op Neff die naar beneden vliegtquote:Op zondag 26 mei 2019 10:52 schreef H.Vviv het volgende:
Wat zou het mooi zijn mocht Tauber nog voor Van der Poel een wereldbeker-wedstrijd winnen. Een beetje meer aandacht voor het mountainbiken bij de vrouwen zou niet verkeerd zijn.
Gewoon allebei vandaagquote:Op zondag 26 mei 2019 10:52 schreef H.Vviv het volgende:
Wat zou het mooi zijn mocht Tauber nog voor Van der Poel een wereldbeker-wedstrijd winnen. Een beetje meer aandacht voor het mountainbiken bij de vrouwen zou niet verkeerd zijn.
Overall erg mooi parcours met steile klimmen, technische afdelingen, rock section, bmx trackje erbij.quote:
Het is ontzettend jammer voor haar, had haar echte doorbraak kunnen zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:42 schreef DeeBee het volgende:
(lol)
Nederlandse overwinningen in de MTB zijn echt vervloekt
Schijnbaar ligt deze hem het beste. Hoewel Schurter hier dus 6 vd 7 afgelopen edities heeft gewonnen.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:11 schreef DeeBee het volgende:
Gaat ONZE MathieuGod vanmiddag wel winnen? Als het ergens moet gebeuren dan wel op dit rondje, toch?
Ha ha, ik moest ook direct aan heywoodu denken.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:32 schreef DeeBee het volgende:
Ah start-finish is in het biatlon-stadion van Nove Mesto, @:heywoodu vindt dit leuk.
@Faraday01 ookquote:Op zondag 26 mei 2019 13:32 schreef DeeBee het volgende:
Ah start-finish is in het biatlon-stadion van Nove Mesto, @:heywoodu vindt dit leuk.
Nauwelijks.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]ben je al een beetje over Laura’s stoppen heen?
Zouden ze de kasseien in Noord Frankrijk al aan het versterken zijn voor 2020?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:56 schreef DeeBee het volgende:
Goeie genade, Mathieu verschroeide daar de aarde.
En de meeste mountainbikers worden ooit ronderenner. Zou het dan toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit voelt wel als een verlossing, zo te zien.
Wat een god.
Zou 'ie nu net als in het veldrijden gaan huishouden nu hij 'los' is?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit voelt wel als een verlossing, zo te zien.
Wat een god.
Fysiek gezien kan het, meer een mentale kwestie.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En de meeste mountainbikers worden ooit ronderenner. Zou het dan toch?
Dat kan niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fysiek gezien kan het, meer een mentale kwestie.
Ik neem aan dat dit een unieke prestatie is.twitter:nealrogers twitterde op zondag 26-05-2019 om 15:00:23There it is. Mathieu van der Poel takes his first XCO World Cup victory, in the World Cup leader’s jersey, 19sec ahead of world champion Nino Schurter. MVDP has now won CX and MTB World Cups (and CX worlds), and WorldTour road races, in the first five months of 2019. #MBWorldCup reageer retweet
Lijkt me wel, zeker in 1 jaarquote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik neem aan dat dit een unieke prestatie is.twitter:nealrogers twitterde op zondag 26-05-2019 om 15:00:23There it is. Mathieu van der Poel takes his first XCO World Cup victory, in the World Cup leader’s jersey, 19sec ahead of world champion Nino Schurter. MVDP has now won CX and MTB World Cups (and CX worlds), and WorldTour road races, in the first five months of 2019. #MBWorldCup reageer retweet
Het erge is dat hij er nu even een paar weken tussenuit gaat om zich 'beter' voor te bereiden op de volgende wereldbekers die hij gaat rijden. Daar zou ik als concurrent niet vrolijk van worden. Al schijnt dit wel het parcours te zijn dat hem het beste ligt, het lijkt me dus geen zekerheidje dat hij vanaf nu alles wint. Wel in ieder geval een opsteker, werd tijd dat het een keer ging lukken met het oog op Tokio 2020.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou 'ie nu net als in het veldrijden gaan huishouden nu hij 'los' is?
Moet zeggen: de competitie is echt niet mals, als je ziet dat er best wat verschillende namen top-10 rijden. Veel meer variatie dan met veldrijden sowieso...
Wij wachten op het moment dat hij drie keer in hetzelfde jaar wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Cyclocross parcours...niks mis mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Indrukwekkende versnelling, zelfs voor Mathieu zijn doen. Las overigens dat het circuit van Tokyo kritiek wegens het missen van een lange klim
De plaatsen en data daarvoor zijn in 2020 natuurlijk wel gunstig met de kampioenschappen XCO en weg in Duitsland in juni en eind september in Zwitserland... er vanuitgaande dat hij die CX trui in Dubendorf eerst even ophaalt.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij wachten op het moment dat hij drie keer in hetzelfde jaar wereldkampioen wordt.
Met Olympisch kampioen in Tokyo als tussendoortje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De plaatsen en data daarvoor zijn in 2020 natuurlijk wel gunstig met de kampioenschappen XCO en weg in Duitsland in juni en eind september in Zwitserland... er vanuitgaande dat hij die CX trui in Dubendorf eerst even ophaalt.
Ook niet echt een omloop waar je makkelijk verschil maakt, al zal hij er ongetwijfeld nog even in moeten komen na een langere periode zonder wedstrijden.quote:
Van horen zeggen wel ja... maar meer kan ik er niet over vertellen. Morgenmiddag neem ik de uitzending op, Formule 1 gaat voorquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:28 schreef Riofan83 het volgende:
Hoe is trouwens het Olympische parcours van Tokio? Is dat een beetje in het voordeel van MVP?
Gewoon F1 kijken met MTB live op de Red Bull TV app voor ¤0,00quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Van horen zeggen wel ja... maar meer kan ik er niet over vertellen. Morgenmiddag neem ik de uitzending op, Formule 1 gaat voor
En in de ochtend eerst weer lekker zelf met de mtb op stap.
meen je dat serieus of is dat een grapje?quote:Op zondag 14 juli 2019 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Annemarie Worst op de startlijst, ik wist niet dat die ook aan mountainbiken deed
Ik kan me niet herinneren dat ik het Bart Brentjens en die hoofdcommentator heb horen zeggen, maar wellicht dat ik het gemist heb danquote:Op zondag 14 juli 2019 12:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
meen je dat serieus of is dat een grapje?
Wordt namelijk bij de CX ongeveer elke wedstrijd gemeld door de commentatoren
cx is cyclocrossquote:Op zondag 14 juli 2019 12:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het Bart Brentjens en die hoofdcommentator heb horen zeggen, maar wellicht dat ik het gemist heb dan
Oh ja, natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 12:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
cx is cyclocrossbij bijna elke veldrit waar Worst aan mee doet wordt haar mountainbike achtergrond gemeld
Terpstra ook niet te gek dus dat is prima.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef Max23 het volgende:
Terpstra goed gestart, Tauber nergens te zien
Dat is wel erg hoog ingeschat voor Worstquote:Op zondag 14 juli 2019 12:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Terpstra ook niet te gek dus dat is prima.
Wat is er mogelijk voor Worst? Top 20?
Ze had toch ooit echt talent hiervoorquote:Op zondag 14 juli 2019 12:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat is wel erg hoog ingeschat voor Worst
ONZE Mathieu kan er niets van. Het ligt waarschijnlijk aan die spuuglelijke blauwe broek.quote:
Blijft toch bijzonder dat ie van die dagen heeft dat het vanaf minuut één voor geen meter loopt.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
23e.
Het is weer zo'n Koppenbergdag.
Wat is zijn volgende wedstrijd?quote:Op zondag 14 juli 2019 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
23e.
Het is weer zo'n Koppenbergdag.
Die stukken omhoog zijn hilarisch, lopend zou hij sneller zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder dat ie van die dagen heeft dat het vanaf minuut één voor geen meter loopt.
EK mountainbike 28 juliquote:
Geen paniek, na iedere vorige off day volgde er altijd direct eenklinkende overwinning. Bedruk dat EK shirt maar vast met CORENDON-CIRCUS.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die stukken omhoog zijn hilarisch, lopend zou hij sneller zijn.
Deze voelde je wel aankomen trouwens, hij was vooraf al aan het klagen over het parcours. Dan weet je dat hij het kopje meteen laat hangen als het niet gaat.
ik sla overquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:25 schreef heywoodu het volgende:
We zitten klaar voor het Braziliaans kampioenschap in Mairiporć (Sćo Paulo), met Avancini bij de mannen en Mourćo tegen Goulćo bij de vrouwen.
Het is ook niet zo spannendquote:
Schakel niet in en al bijna 40 minuten bezigquote:Op zondag 28 juli 2019 12:31 schreef H.Vviv het volgende:
Start was al om twaalf uur. Neff aan de leiding en Terpstra ligt halverwege vijfde.
Waarschijnlijk alles één uur eerder. Dan zullen de mannen wel om 14.00 van start gaan. Heb waarschijnlijk de Engelse tijd aangehoudenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Schakel niet in en al bijna 40 minuten bezig
Beginnen de heren ook eerder?
start om 14 uur is prima voor het sportprogramma vanmiddagquote:Op zondag 28 juli 2019 12:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles één uur eerder. Dan zullen de mannen wel om 14.00 van start gaan. Heb waarschijnlijk de Engelse tijd aangehouden![]()
Inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2019 12:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
start om 14 uur is prima voor het sportprogramma vanmiddag
Ja, vond het later, maar werkt helaas niet op werk. Mannen straks maar thuis kijken.quote:
Zou ook logisch zijn. Als je ziet dat de mountainbikesters nu nog bezig zijn is een start om 14.00 ook niet haalbaar.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens de commentator op ES begint het toch om 15:00
Ook een MTB'ster, naam ben ik vergeten.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:02 schreef Max23 het volgende:
Wie is dat meisje dat co-commentator is bij Eurosport?
Lijkt wel een kindstemmetje
ronde 2 van in totaal 8quote:Op zondag 28 juli 2019 15:17 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hoeveel rondes doen ze in totaal en in welke zitten ze nu?
Mooie vrouw ja.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:51 schreef VoMy het volgende:
De cameraman/regisseur is ook bij Mountainbike een man zo te merken.
Op welke plaats liggen die?quote:Op zondag 28 juli 2019 16:01 schreef VoMy het volgende:
Titelverdediger Forster en vice-WK Kerschbaumer staan hier aan de start
Kerschbaumer was net 27e.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Vader is goed bezig.
[..]
Op welke plaats liggen die?
Forster lag ergens rond plek 8 en Kerschbaumer buiten de top-10 volgens mij. Als die nog rijdt.quote:
In Yorkshire is al het goud voor ons.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:20 schreef VoMy het volgende:
Dus NL wint hier eventueel 2 medailles bij het EK voor mannen, een 4e plek bij de vrouwen.
Dan bij het WK BMX (kermisonderdeel, maar toch) 3 vd 6 medailles. Bij het WK Baanwielrennen een tijdje terug ook een sloot aan medaljes. Het WK veldrijden goud/zilver/brons over de elite mannen/vrouwen. Een podiumplek in de TdF (met 2 etappeoverwinningen), Nederlandse winst in de Giro Rosa met 7 etappezeges.
Op fietsend vlak is het een aardig jaar aan het worden.
En dan dit nog:quote:Op zondag 28 juli 2019 16:20 schreef VoMy het volgende:
Dus NL wint hier eventueel 2 medailles bij het EK voor mannen, een 4e plek bij de vrouwen.
Dan bij het WK BMX (kermisonderdeel, maar toch) 3 vd 6 medailles. Bij het WK Baanwielrennen een tijdje terug ook een sloot aan medaljes. Het WK veldrijden goud/zilver/brons over de elite mannen/vrouwen. Een podiumplek in de TdF (met 2 etappeoverwinningen), Nederlandse winst in de Giro Rosa met 7 etappezeges.
Op fietsend vlak is het een aardig jaar aan het worden.
twitter:ReinierHonig twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 20:37:09Eindelijk is het gelukt, Europees kampioen stayeren, dank aan de @KNWU, alle begeleiding en natuurlijk mijn gangmaker Jos Pronk! https://t.co/0PNIh9A1gx
reageer retweet
Eerlijk gezegd vond ik dit een stuk prettiger dan het geschreeuw op de Red Bull-stream.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:35 schreef VoMy het volgende:
Wat vonden we van Hannah als co-commentator?
Ik vond 'r wel best. Het geheel had sowieso een lekker gemoedelijke sfeer, zeker toen het vrij duidelijk was dat MvdP ging winnen.
Precies.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dit een stuk prettiger dan het geschreeuw op de Red Bull-stream.
Ik vond het wel best. Aan het einde, 3 minuten na de finish van VDP, vroeg ze aan haar collega "is de eerste Belg eigenlijk al binnen?", wetende dat dit niet zo was. Heerlijke steer ...quote:Op zondag 28 juli 2019 16:35 schreef VoMy het volgende:
Wat vonden we van Hannah als co-commentator?
Ik vond 'r wel best. Het geheel had sowieso een lekker gemoedelijke sfeer, zeker toen het vrij duidelijk was dat MvdP ging winnen.
In het hoofd van Carlton Kirby is het altijd Sesamstraat.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Precies.
Engels commentaar is sowieso niet om aan te horen, want daar denken ze dat je enkel interesse kunt wekken door bij elke beweging in de koers te gaan schreeuwen. Wielercommentaar moet kabbelen.
Edit: Als je de overwinning van Dumoulin in de Vuelta van 2015 naar Cumbre del Sol terug kijkt - wat ik iedereen verder kan aanraden voor de beelden - met Engels commentaar, merk je ook hoe irritant dat is. Elke speldenprik wordt gezien als de definitieve beslissing, zowel Majka als Froome als Rodriguez als Valverde als Dumoulin zijn op een gegeven moment op weg naar de overwinning geweest.
Not normal?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die versnelling in de slotronde was weer absurd. Hij gaat er daar echt zowat twee keer zo hard naar boven als de rest van de wereldtoppers (lol).
Net de laatste ronde van de short track terug gekeken. Avancini dacht heel even aan te haken, maar blies zich daarmee compleet op. Wat een versnellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Not normal?
Z'n explosiviteit is wel een bizar wapen ja.
Op zich wel een oneerlijke strijd met iemand die net terug is uit Limaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Net de laatste ronde van de short track terug gekeken. Avancini dacht heel even aan te haken, maar blies zich daarmee compleet op. Wat een versnelling
Jij denkt dat hij normaal deze versnelling wel had kunnen volgen? De afgelopen paar jaar in cyclocross en short track MTB vertellen een ander verhaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel een oneerlijke strijd met iemand die net terug is uit Lima
Laatste WB voor VDP dit seizoen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:05 schreef DeeBee het volgende:
We gaan weer schroeien vandaag in Val di Sole, alles op Red Bull TV.
Hoelaat?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:05 schreef DeeBee het volgende:
We gaan weer schroeien vandaag in Val di Sole, alles op Red Bull TV.
Thanksquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:27 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu bezig (ook op Ziggo) en de mannen starten om 15.00
Hij rijdt volgende week in Lenzerheide. Overall world cup kan hij vergeten, staat nog 200 punten achter en mist de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laatste WB voor VDP dit seizoen?
Einde tijdperk Neff, begin tijdperk PFP.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:33 schreef DeeBee het volgende:
NeffGodin rijdt al weg in de eerste ronde.
Hij was toch op proef wat kilo afgevallen. Of nu inmiddels niet meer?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu ook een echte klim WB gewonnen.
Hij schijnt wat lichter te zijn ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:22 schreef No-P het volgende:
[..]
Hij was toch op proef wat kilo afgevallen. Of nu inmiddels niet meer?
Kijken we tegenwoordig niet eens meer van op.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij schijnt wat lichter te zijn ja.
dank voor de reminderquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:20 schreef H.Vviv het volgende:
Ook dit weekend is er weer een wereldbekerwedstrijd in het mountainbiken. Dadelijk start de shorttrack bij de vrouwen (17.30) en de mannen om 18.15. Wedstrijd is te zien op redbull TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |