Wie is 'we'?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
We hebben er hier weer een vliegtuig bij. Dit keer weer een Boeing 747. Hier een foto van iemand die op het vliegveld was toen-ie landde:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat-ie kwam, dus ik stond wel even te knipperen met m'n ogen toen ik kabaal hoorde, uit het raam keek en zo'n ding laag over zag komen. Ik ben later maar weer even op het vliegveld gaan wandelen.
Ze waren aan het rangeren met de Airbus A340-600 om de Boeing plek te geven:
[ afbeelding ]
De nieuwe:
[ afbeelding ]
Allebei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet meer. Slechte verliezer zullen we maar zeggenquote:
Keer bovenin in een 747 gezeten was echt leukquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
We hebben er hier weer een vliegtuig bij. Dit keer weer een Boeing 747. Hier een foto van iemand die op het vliegveld was toen-ie landde:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat-ie kwam, dus ik stond wel even te knipperen met m'n ogen toen ik kabaal hoorde, uit het raam keek en zo'n ding laag over zag komen. Ik ben later maar weer even op het vliegveld gaan wandelen.
[ afbeelding ]
De nieuwe:
[ afbeelding ]
Allebei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 747 blijft de mooistequote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe:
[ afbeelding ]
Allebei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet meer. Slechte verliezer zullen we maar zeggen
Waar vloog je heen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keer bovenin in een 747 gezeten was echt leuk
Ja, en de KLM versie is daarvan weer de mooiste beschildering. Het is een machtig gezicht zo'n ding te zien opstijgen en door de wolken te zien vliegen.quote:
Ze hebben de logo's eraf gehaald. Hij zag er zo uit:quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Airbus is ook wel een slick ding in dat grijs
Echt een mooi vliegtuig wel hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben de logo's eraf gehaald. Hij zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Ook wel een mooi model, vind ik, die A340-600.
Idd, dat blijft een mooi gezicht. Ik heb aan de Airbus 380 meegewerkt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, en de KLM versie is daarvan weer de mooiste beschildering. Het is een machtig gezicht zo'n ding te zien opstijgen en door de wolken te zien vliegen.
Je zit bij het leger?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:50 schreef D. het volgende:
Ik werk regelmatig op Volkel, Gilze-Rijen, en vliegbasis Eindhoven
altijd weer leuk om te kijken
Ex die moest altijd naar van die rare plekken, vond het echt verschrikkelijk, Tenerife was al een stuk leukerquote:
Dat is leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:50 schreef D. het volgende:
Gaaf.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:50 schreef D. het volgende:
Tenerfife...dan denk ik altijd aan die vliegramp. Tijdje geleden weer teruggekeken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ex die moest altijd naar van die rare plekken, vond het echt verschrikkelijk, Tenerife was al een stuk leuker
Dat is een minder mooi vliegtuig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat blijft een mooi gezicht. Ik heb aan de Airbus 380 meegewerkt.
Ja ik ook ik heb vliegangstquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tenerfife...dan denk ik altijd aan die vliegramp. Tijdje geleden weer teruggekeken.
Verkapte doodsverwensingquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
Ga dan eens naar Madeira.Leuk vliegveld.
Ik ben opgegroeid naast vliegbasis soesterberg, was altijd machtig om de f15 op te horen starten met afterburner om weer eens een Russische Bear of zo te onderscheppen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is leuk inderdaad.Vroeger waren hier alleen straaljagers te zien. Die grote dingen zijn ook leuk voor de verandering.
Op Eindhoven zie je wel van allesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is leuk inderdaad.Vroeger waren hier alleen straaljagers te zien. Die grote dingen zijn ook leuk voor de verandering.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Op Eindhoven zie je wel van alles
Gilze-Rijen vooral Chinooks, en Volkel uiteraard de F16's
Stond een tijd terug op 50 meter van een opstijgende F16, damn, maakt toch indruk
Amphiequote:
Aparte plek om baby's als vondeling neer te leggenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid naast vliegbasis soesterberg, was altijd machtig om de f15 op te horen starten met afterburner om weer eens een Russische Bear of zo te onderscheppen.
Voor je het weet ben je een spionquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Gehoorbescherming op
Filmpje gemaakt ook
Maar mag officieel niet
Hoop volgende week !quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Amph! Papierwinkel inmiddels onder controle?
Dat vliegtuig heeft er ook nog lang gelegen in Faro.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ook ik heb vliegangst
En ze koos altijd van die ramplekken Tenerife Faro
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Amph! Papierwinkel inmiddels onder controle?
Precies, dat is een paar keer mis gegaan afgelopen jaren, maar dat was landelijk nieuwsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zeg gewoon
[..]
Voor je het weet ben je een spion![]()
Was ook een ander vliegveld na die ramp, maar wel dezelfde stadquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vliegtuig heeft er ook nog lang gelegen in Faro.
Jij ben blij dat jij die thuis hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |