Nee, jou wel?quote:
Verrassendquote:
wie is de gekste gvdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo gek ben jij ook niet natuurlijk
Al scheelt het weinig haha
Ja nu ook niet gekkie het is donker hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik lig net lekker op de bank bijna in slaap te vallen
Ja dat is juist het spannendstequote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nu ook niet gekkie het is donker haha
Ja da isquote:
Ik ging eens op een brakke zondag met een maatje zo'n live viswedstrijd op rtl7 kijken. Ziek spannend commentaar en je zag in beeld de hartslag van de vissersquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik luister wel even naar Marco Kraal
Haha ja, vol spanning op die kistquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ging eens op een brakke zondag met een maatje zo'n live viswedstrijd op rtl7 kijken. Ziek spannend commentaar en je zag in beeld de hartslag van de visserszo stom dat we 't uren hebben gekeken
quote:
Morgen verjaardag en zondag uitbrakken. Jij?quote:
Nee heb Noel weleens gezien hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best een aardige kans dat dit Noel is he
Morgen naar autodealer, carwash, uiteten denk ik en escape room. Zondag wachten tot koelkast afgeleverd wordt en F1 kijken. En nog beetje aftrekken tussendoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen verjaardag en zondag uitbrakken. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |