Beetje psychopathischquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Trek me ook af met de deur open wat is je punt
Nou ik stond er dus wel bij stil want anders is dat helemaal een drama dat vliegvissenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb daar nooit zo bij stilgestaan
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou ik stond er dus wel bij stil want anders is dat helemaal een drama dat vliegvissen
Nee ik accepteer je zoals je bentquote:
En dan nog die reiger zo ver gekregen dat hij je aanviel, dat is toch van de zotte?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou ik stond er dus wel bij stil want anders is dat helemaal een drama dat vliegvissen
Ja maar dat was dus niet de bedoeling, dat beest was niet goed denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan nog die reiger zo ver gekregen dat hij je aanviel, dat is toch van de zotte?
Ik deed altijd blinkertje en molentje, wel knap dat jij de vlieghengelskill beheerst
Reigers staan ook vet stil altijd misschien zag hij jou als concurrentquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus niet de bedoeling, dat beest was niet goed denk ik
Dankje, een van mijn weinige kwaliteiten
Nooit bij stilgestaan haha snap jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Reigers staan ook vet stil altijd misschien zag hij jou als concurrent
Ligt eraan, alleen als je wat ving. Iedereen kan doen alsof.
Tot zover een van je weinige kwaliteitenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan haha snap je
Ik heb nooit iets gevangen helaas
Goed puntquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tot zover een van je weinige kwaliteiten
[ afbeelding ]
Snap ik, is helaas ook al erg lang geledenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had graag de kneepjes van het vliegvissen van je geleerd
En dat verbaast je?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:45 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit m’n notes te lezen voor mijn laatste ban.
Ik ging helemaal ham zie ik
Stoerrrrquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:45 schreef Rozevla het volgende:
Is net als fietsen toch hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snap ik, is helaas ook al erg lang geleden
Gohquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:45 schreef Rozevla het volgende:
Nou dat vind ik ook profquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Moderatie is vrij autistisch, de knipoog wordt vaak over het hoofd gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |