Toch niet je friet in de blender gedaan hequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij friet maar ik snap wat je zegt haha
Ik ken haar niet. We waren gewoon een keer tegelijk ergens. Heb daarna zelfs gezegd van Ja had ik niet moeten zeggen blabla maar nu begint ze ineens weer raar te doen als we elkaar passeren buiten.quote:
Doet ze een kip na?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. We waren gewoon een keer tegelijk ergens. Heb daarna zelfs gezegd van Ja had ik niet moeten zeggen blabla maar nu begint ze ineens weer raar te doen als we elkaar passeren buiten.
Vuil kijken en rare geluiden maken.
Vanochtend zei ze fakking bitch vanaf overkant van de straat. Zag dr niet eens maar ben maar doorgelopen.raar wijf.
Haha nee hoor gekkiequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch niet je friet in de blender gedaan he
Haha wtf, die is duidelijk niet helemaal 100. Zou ook bang worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Soort binnenmondse strotstoot ofzo kan het niet anders omschrijven. Echt een dier.
hoezoquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil je cum klinkt ook wel een beetje kut he als je sekspartner je klaarneukt.
hij mankeert toch niks aan zijn gebit?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch niet je friet in de blender gedaan he
Dit is mijn lijfliedquote:
Wat, hoezo kikkers :squote:
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij mankeert toch niks aan zijn gebit?
Vet irritantquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die hoor ik altijd als ik te laat ga slapen, niet krekels
Wat een pokke geluidquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die hoor ik altijd als ik te laat ga slapen, niet krekels
Wat zal jij lekker slapen zeg als alles potdicht isquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja en dat gaat gewoon door mn rolluik en dichte ramen heen
Ik ben allergisch voor reigersquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien toch een keer een reiger als huisdier nemen
Doe ik meestal ook niet en laat altijd mn slaapkamerdeur open hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zal jij lekker slapen zeg als alles potdicht is
Daar kan ik dan weer niet tegenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook niet en laat altijd mn slaapkamerdeur open haha
Hoezo heb je je ramen dichtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja en dat gaat gewoon door mn rolluik en dichte ramen heen
Die heb ik nooit dicht tenzij ik dus echt kankergestoord word van die kutkikkersquote:
Dacht al, lekker hele nacht in je eigen muffe slaaplucht liggen hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb ik nooit dicht tenzij ik dus echt kankergestoord word van die kutkikkers
Alsof je daar iets van zou merken tijdens het slapen hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht al, lekker hele nacht in je eigen muffe slaaplucht liggen haha
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
Mijn telefoon autocorrect kanjer naar nou ja laat ook maar
Waar mijn mond van vol is stroomt mijn kont van over he !!!!!quote:
Jij blijkbaar niet, ik wel. Wil frisse lucht in de slaapkamerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof je daar iets van zou merken tijdens het slapen haha
Ik merk echt helemaal niets als ik slaapquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij blijkbaar niet, ik wel. Wil frisse lucht in de slaapkamer
Oh je bent bang gewordenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben er een keer door aangevallen tijdens vliegvissen op snoek
Nee daarom slaap jij ook met je deur open als een fucking psychoquote:
Nee maar blijf er wel uit de buurt natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je bent bang geworden
Raar verhaal, weet je zeker dat het geen zwaan was.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waar mijn mond van vol is stroomt mijn kont van over he !!!!!
Trek me ook af met de deur open wat is je puntquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee daarom slaap jij ook met je deur open als een fucking psycho
Reigers maken zich meestal gewoon uit de voetenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar blijf er wel uit de buurt natuurlijk
Vrij zeker ja
Ook bij reigers zijn er uitzonderingenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Reigers maken zich meestal gewoon uit de voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |