twitter:chrisfroome twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:34:18When you want to watch the @giroditalia but you have a 7-hour training ride 💁🏼♂️ #GirodItalia #Giro2019 https://t.co/YVCZWEQ9nN reageer retweet
Eigen tempo rijden, op z'n Gesinks.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk dat jullie met betrekking tot Roglic wat te snel oordelen. Volgens mij is hij vooral heel berekenend aan het rijden.
Dit lijkt me niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:39 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:chrisfroome twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:34:18When you want to watch the @:giroditalia but you have a 7-hour training ride 💁🏼♂️ #GirodItalia #Giro2019 https://t.co/YVCZWEQ9nN reageer retweet
Levensgevaarlijk, mongoolquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:39 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:chrisfroome twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 16:34:18When you want to watch the @:giroditalia but you have a 7-hour training ride 💁🏼♂️ #GirodItalia #Giro2019 https://t.co/YVCZWEQ9nN reageer retweet
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk dat jullie met betrekking tot Roglic wat te snel oordelen. Volgens mij is hij vooral heel berekenend aan het rijden.
Ja maar daarmee ga je de Giro niet winnen als je iedere bergetappe zonder ploeggenoten zit en iedereen aanvalt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of voor vandaag?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu Yates er geen klote van bakt, schrijf ik Nieve alvast op voor morgen.
Vandaag wordt de Giro niet gewonnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar daarmee ga je de Giro niet winnen als je iedere bergetappe zonder ploeggenoten zit en iedereen aanvalt.
Lachwekkend.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:41 schreef Mykonos het volgende:
Froome heeft blijkbaar de KOM gepakt op de Teide, die is lekker aan z'n Tourvorm aan het werken.
Nu mijn cyclingmaster naar de tering is ga ik morgen vol voor Nieve.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu Yates er geen klote van bakt, schrijf ik Nieve alvast op voor morgen.
Jozee is er niet, hé.quote:
Giro > Tourquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn Sportpools is ook naar de klote maar dat boeit me niet. Wat een koers zeg.
Dat is hij wel gewend.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Dumoulin nog meedeed had die ook elke etappe geïsoleerd gezeten.
Na 11 en een halve dag aids is dit wel een verademing. Maar Giro > Tour zou ik niet durven zeggen.quote:
De Tour heeft dit soort ontwikkelingen doorgaans niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Na 11 en een halve dag aids is dit wel een verademing. Maar Giro > Tour zou ik niet durven zeggen.
Maar ook Vuelta > Tour, maar dat doet er niets aan af dat de Tour de wedstrijd is die je als tourrenner wilt winnen.quote:
Dat komt ook omdat de Tour doorgaans een team Sky/Ineos heeft. In de Giro zijn zij de grote afwezigenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Tour heeft dit soort ontwikkelingen doorgaans niet.
en bedankt, nr in mijn hoofd...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Het duurt te lang
We staan hier al een tijdje
Ik heb goede hoop dat hij lak heeft aan Mollema en zijn eigen plan trekt.quote:
Ja, echt indrukwekkend.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:45 schreef VoMy het volgende:
Valentijn zit ook nog keurig bij Yates en Polanc.
Klopt, maar laatste 6.5km is aan 9% gemiddeld.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:46 schreef dz5b604 het volgende:
Status Quo, alleen maar in het voordeel van Mollema
Daar heb je niets meer aan knechten en kan hij gewoon gaan harkenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar laatste 6.5km is aan 9% gemiddeld.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:49 schreef Thezeurminator het volgende:
Dat laatste stuk is te steil voor Mollema. Gaat er zo af helaas. Zal wel aanhaken bij de groep Roglic/Nibali op het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |