Die wilde er stiekem niet bij horen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van Geel keek altijd de verkeerde kant op, op dit soort foto's.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die wilde er stiekem niet bij horen.
Vergis je niet, toch in '88 de League Cup gewonnen.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch Luton Town te slim afgeweest.
Netjes idd,is niet voor veel clubs weggelegdquote:Op maandag 8 juli 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch Luton Town te slim afgeweest.
PSV de CL.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergis je niet, toch in '88 de League Cup gewonnen.
Lol! 🤣😅quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zwart shirt met sperma klodders erop. Ik vind het hilarisch.
Of kwijl van al die zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zwart shirt met sperma klodders erop. Ik vind het hilarisch.
Frank de Boer zei ooit dat Özbiliz een typetje Messi is.quote:
Menig was de nieuwe Kluivert.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Frank de Boer zei ooit dat Özbiliz een typetje Messi is.
Dat soort vergelijkingen gewoon niet maken....
Nee, wel dood gereden...quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft ‘ie inmiddels al iemand verkracht?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
• Geen vaste nieuwe technisch directeur
• Geen algemeen directeur
• Een megalomaan geldverslindend stadionproject
Dit gaat ook goed uitpakken voor Feyenoord (lol)twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 17-07-2019 om 13:01:32Hij was ook huiverig ten opzichte van investeerders die verregaande zeggenschap eisen. Ook op het technisch beleid. Jan kennende wil hij niet in een situatie terecht komen als 10 jaar geleden toen de club feitelijk failliet was. Baas in eigen huis blijven. Dat wilde hij. reageer retweet
Sjek en nieuws over Feyenoordquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dit gaat ook goed uitpakken voor Feyenoord (lol)twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 17-07-2019 om 13:01:32Hij was ook huiverig ten opzichte van investeerders die verregaande zeggenschap eisen. Ook op het technisch beleid. Jan kennende wil hij niet in een situatie terecht komen als 10 jaar geleden toen de club feitelijk failliet was. Baas in eigen huis blijven. Dat wilde hij. reageer retweet
Hij heeft dit gewoon rechtstreeks van Jan de Jong zelf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjek en nieuws over Feyenoord
Ik sla wel even over.
Neuh. Een levendige club die altijd wel weer opkrabbelt. Poppetjes komen en gaan maar er komen vast weer stabielere tijden.quote:
Denk niet dat mijn vader daar opgewonden van raakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Ik laat je moeder hem vanavond dragen tijdens het neuken.
Totaal geen smaak die man.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vader daar opgewonden van raakt.
Krijgt nu ook een zak geld mee en die vindt wel weer onderdak.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:41 schreef Evertjan het volgende:
die Jan de Jonge zal ook wel balen dat hij afscheid heeft genomen van dat riante NPO salaris plus pensioen
Hé uit een periode dat Manchester United geen parodie op een voetbalclub was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Bolasie het volgende:
Macheda sloopt Feyenoord. Wat een god.
[ afbeelding ]
Oei daar gaat het budget voor nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jan de Jong heeft als afscheidscadeau een grote zak winegums gekregen.
twitter:MiriamWilkens twitterde op zondag 21-07-2019 om 11:47:41Bij de stand van @RTV_Rijnmond kan je zelf verslag doen van de wedstrijd Feyenoord-ajax 6-2 #opendagfeyenoord https://t.co/SqRUOubbkH reageer retweet
jezusquote:Op zondag 21 juli 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MiriamWilkens twitterde op zondag 21-07-2019 om 11:47:41Bij de stand van @:RTV_Rijnmond kan je zelf verslag doen van de wedstrijd Feyenoord-ajax 6-2 #opendagfeyenoord https://t.co/SqRUOubbkH reageer retweet
![]()
Spuitelfquote:Op zondag 21 juli 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MiriamWilkens twitterde op zondag 21-07-2019 om 11:47:41Bij de stand van @:RTV_Rijnmond kan je zelf verslag doen van de wedstrijd Feyenoord-ajax 6-2 #opendagfeyenoord https://t.co/SqRUOubbkH reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |