Tnxquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:24 schreef heywoodu het volgende:
Road to Indy TV op Facebook is vanaf 18.40 uur live voor de Freedom 100
Zeker, maar beter dan niks. Ik vreesde een beetje dat het alleen op NBC ofzo was want speciale race.quote:
Tot op dit moment is het hetzelfde als niks. Ik zie tenminste geen beweging.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar beter dan niks. Ik vreesde een beetje dat het alleen op NBC ofzo was want speciale race.
Ik zie via roadtoindy.tv een herhaling van de indy GP. Heb ik een verkeerde stream of komt hier zo de race op de speedway?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar beter dan niks. Ik vreesde een beetje dat het alleen op NBC ofzo was want speciale race.
Geen flauw idee, op Facebook staat dat er zo een stream komt. Nu staat er 'Deze live-uitzending is verlopen'quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:50 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik zie via roadtoindy.tv een herhaling van de indy GP. Heb ik een verkeerde stream of komt hier zo de race op de speedway?
YouTube is dan ook een goddelijk platform voor livestreams..quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:52 schreef northernlight81 het volgende:
Vorig jaar gebruikte ze nog youtube voor de streams, dat werkte altijd goed....
Niks mis mee, officiële gratis stream heeft gewoon even technische problemenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef northernlight81 het volgende:
Ikm post het gewoon, weet niet of het legaal is. Hier is de race live te zien.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef northernlight81 het volgende:
Ikm post het gewoon, weet niet of het legaal is. Hier is de race live te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |