Iedereen ziet toch wat een genie het is, ik begrijp niet hoe je tot deze assumptie gekomen bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heb ik daar best wel wat moeite mee..
Pff vooruit, maar wel gelijk doen als je thuis bent oke?
[..]
Ik heb jou nog nooit over Ed gehoord. Wist niet dat je fan was.
Dom van mij, sorry. Waarom zou je géén fan zijn van Ed?
Mijn excuses maat.
Wat, als FA?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Is het jullie al ter ore gekomen dat ons aller onlogisch een hogere functie aangeboden heeft gekregen?
Dat aardappelen schillen een terugkerend thema is in de filmpjes van Ed Baars is op zich niet gek, maar dat hij de perfecte oplossing nog niet te pakken heeft vind ik ronduit vreemd. Met zijn talent zou je denken dat hij er al wel zou zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
oke hij staat aanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heb ik daar best wel wat moeite mee..
Pff vooruit, maar wel gelijk doen als je thuis bent oke?
[..]
Ik heb jou nog nooit over Ed gehoord. Wist niet dat je fan was.
Dom van mij, sorry. Waarom zou je géén fan zijn van Ed?
Mijn excuses maat.
Wat. Een. Visionair.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Is hij nu chef palletsorteerder?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Is het jullie al ter ore gekomen dat ons aller onlogisch een hogere functie aangeboden heeft gekregen?
Bedankt (geen idee waar je het over hebt)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe functie.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt (geen idee waar je het over hebt)
Niet. Je bent ontslagen. Bij deze.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, als FA?
Benieuwd hoe hij mij gaat managen...
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws. Het is cheatdag vandaag. Onlo jr. en ik gaan mokerhard patat (geen friet) bunkeren. Ook pak ik er meteen zo'n smerig dikke XXL frikandel bij
"Bedankt Scrummie!"quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken erop dat @:GGMM het zo beter doet.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef Dikke Zeug het volgende:
In ander nieuws. Het is cheatdag vandaag. Onlo jr. en ik gaan mokerhard patat (geen friet) bunkeren. Ook pak ik er meteen zo'n smerig dikke XXL frikandel bij
Crewbash, genote.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
"Bedankt Scrummie!"
Flikker toch op, vies dik mormel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |