Als je bijvoorbeeld een vochtinfuus hebt gehad tijdens de bevalling heeft je baby ook een vals geboortegewicht. Die heeft dan ook meer vocht binnen en plast dat de dagen erna er weer uit, waardoor je ook een grotere daling in gewicht hebt....quote:Op maandag 10 juni 2019 22:38 schreef Ceviche het volgende:
Ik dacht dat alle baby's de eerste dagen afvielen? Of in ieder geval baby's die borstvoeding krijgen?
Koert was 200 gram afgevallen (zo'n 7%) en ik dacht dat tot 10% oké was en ze na uiterlijk 2 weken weer op geboortegewicht moeten zijn.
En yay voor dichte kloofjes![]()
Ik lees wel vaker dat trillende 18plus speeltjes een helpende hand kunnen bieden om het los te trillenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:21 schreef Mariposas het volgende:
Ik kreeg van mijn lactatiekundige trouwens deze te leen om verstopping weg te krijgen :
[ afbeelding ]
Dit is de LaVie Breast Lactation Massager.
Ik heb geen bijdehante opmerking gemaakt. Maar ik keek mijn man uiteraard wel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Door de geschrokken reactie van het cb intake mens was ik echt overdonderd. Kreeg het idee dat ik hem bijna uitgemoord hadquote:Op maandag 10 juni 2019 22:38 schreef Ceviche het volgende:
Ik dacht dat alle baby's de eerste dagen afvielen? Of in ieder geval baby's die borstvoeding krijgen?
Koert was 200 gram afgevallen (zo'n 7%) en ik dacht dat tot 10% oké was en ze na uiterlijk 2 weken weer op geboortegewicht moeten zijn.
En yay voor dichte kloofjes![]()
Ah, het cb, bron van de meeste onzekerhedenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:38 schreef Sisu het volgende:
[..]
Door de geschrokken reactie van het cb intake mens was ik echt overdonderd. Kreeg het idee dat ik hem bijna uitgemoord had
Draagzak/draagdoek een idee?quote:Op woensdag 12 juni 2019 09:19 schreef pinquit het volgende:
Wie heeft er tips wb regelen en/of clusteren icm rondhobbelende veeleisende peuter?
En als mijn baby krampjes lijkt te hebben wil ze aan de borst.
Kan de buikpijn verergeren van teveel voeding, of is er niet zoiets als teveel drinken?
Ik geef alleen linkerborst aangevuld met KV. Maar meisje heeft de laatste tijd veel aan de borst gelegen voor troost/clusteren.
Ik heb het idee dat m'n productie wat omhoog is. Deze dame is alleen niet zo duidelijk met aangeven wanneer ze vol zit, dus die fles klokt ze meestal gewoon leeg.
Hoe kom ik er nou 't beste achter wanneer ze verzadigd is? (fles is ongeveer 70cc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |