abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187057530
Ik zou graag voor de mensen die anti wilders en anti baudet zijn een topic willen aanmaken. Mag dat ? Zo ja dan wil ik hier mijn mening over wilders en baudet geven. Zo niet ga ik rustig beneden een potje fifa spelen en genieten van de nederlaag van de extremisten.

Laat ons ook beetje genieten joh.

Baudet: Vrouwenrechten moeten ingeperkt worden.
-geen nepfotos-

[ Bericht 13% gewijzigd door capricia op 24-05-2019 11:55:59 ]
Wie goed doet goed ontmoet
  vrijdag 24 mei 2019 @ 00:26:10 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_187057548
WGR / Heb je recht

Hoe gaat het met jouw psychische gesteldheid inmiddels?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_187057575
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
WGR / Heb je recht

Dat was voor iemand anders bedoelt vanuit mijn account puur voor het verzamelen van informatie. Ik ben een hard werkende persoon die geen klachten heeft, psychisch niet en ook lichamelijk niet.

Wat wel vast staat is baudet en zijn anti-vrouwen uitspraken. Ik denk persoonlijk dat hij zich moet laten nakijken psychisch. Hij is volgens mij in een soort van waan waarin die denkt dat die leeft in de kalifaat van isis.
pi_187057773
Ik ben persoonlijk van mening dat Baudet en Wilders gezamenlijk horen af te treden na deze nederlaag. Maar dat zullen die graaiers niet doen. Vooral FvD weet hoe je moet graaien en plunderen. Dat zijn ware intellectuele graaiers met een diploma.

https://www.dagelijksesta(...)toe-baudet-wist-dit/
pi_187057818
Nu snap ik waarom die gast zo dik is met zijn varkenskop. Als je zoveel euro's achterover drukt kom je vanzelf wel aan.

vrijdag 24 mei 2019 @ 08:56:50 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_187059282
TS :')
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:59:56 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_187059317
Leuk, hebben we op FOK! naast de vaste extreemrechtse kliek nu ook een beginnetje van een extreemlinkse kliek.

Ook daar wordt geen normaal mens vrolijk van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_187059326
Dit is dus vergelijkbaar met wat de SP deed. Dom en het werkt averechts. Laten we gewoon bij de inhoud blijven. Op de inhoud van PVV en FvD (niet alleen Baudet) is genoeg aan te merken zonder gekke "Baudet is ISIS" of "Baudet is fascist" plaatjes te maken.

Je ziet met SP spotje Hans Brusselmans hoe goed dergelijke dingen hier werken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187060232
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat Baudet en Wilders gezamenlijk horen af te treden na deze nederlaag. Maar dat zullen die graaiers niet doen. Vooral FvD weet hoe je moet graaien en plunderen. Dat zijn ware intellectuele graaiers met een diploma.

Knurft FvD is de grootste winnaar van deze verkiezingen. Enige partij die een plus 3 kan noteren.
pi_187060247
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
WGR / Heb je recht

Dit verklaart ook weer alles. :)
pi_187060273
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 10:08 schreef soeverein het volgende:

[..]

Knurft FvD is de grootste winnaar van deze verkiezingen. Enige partij die een plus 3 kan noteren.
Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.
pi_187060294
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 10:11 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.
Ik heb het stuk niet gelezen maar mij lijkt aannemelijk dat het NIET 1 op 1 is overgegaan. 50plus zal vast ook stemmen van de PVV hebben overgenomen.
pi_187060347
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik zou graag voor de mensen die anti wilders en anti baudet zijn een topic willen aanmaken. Mag dat ? Zo ja dan wil ik hier mijn mening over wilders en baudet geven. Zo niet ga ik rustig beneden een potje fifa spelen en genieten van de nederlaag van de extremisten.

[ afbeelding ]
12 punten voor die paint.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_187060969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Esbartaomerta het volgende:

[ afbeelding ]
Mensen zoals jij, die nu zo hard inhakken op Wilders en Baudet, zou ik willen zeggen dat als Moslims hier straks, door jullie protesten, met steeds meer zijn het gaan winnen dan zijn vrouwen nog veel slechter af dan wat Baudet zich voorstelt. Kijk ook eens naar het programma op TV over Marokkaanse vrouwen, die onze vrijheid en goede medische voorzieningen WEL prijzen. In Marokko mochten en hadden ze niets.
Hoeveel kost dat geldverslindende monster EU? Iedereen wil Strassbourg als vergaderplaats afschaffen behalve de Fransen die het met hun VETO tegen houden. Weet je waarom RUTE er niets tegen doet? De Fransen hebben gezegd dan pakken we jouw VETO in andere zaken ook af.

Trump is de eerste politicus van de wereld die zijn verkiezingsbeloften heeft uitgevoerd. Trump komt alleen voor zijn eigen inwoners op, zie openbreken NAFTA accoord om de handel met Canada meer in evenwicht te brengen. De 1000 EURO van Rutte krijgen we nooit.
Na zijn presidentschap komt ook hij ter verantwoording voor de rechter (dat kan in China, Rusland en Moslimlanden NIET). Hij kraamt wel vaak rare dingen uit, maar welke politicus (zie VVD-ers die afgetreden zijn) doen dit NIET.

Ik heb PVV gestemd omdat ik de huidige situatie net als jij ook slecht vind. Daarom krijgen PVV en FvD stemmers bij hen ook de kans om dit te uiten en deze proterststem moet altrijd blijven bestaan.
Oplossingen herbben zij ook niet.

Verder vind ik het niet netjes dat je een foto van ISIS strijders bij je TOPIC plaatst want je kwetst hiermee veel slsachtoffers van ISIS.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bartjedelft op 24-05-2019 11:10:43 ]
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:09:53 #15
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187061106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 10:11 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Ja, en...? Wat heeft FVD dan met de PVV te maken?

Het is een gloednieuwe partij die met 3, misschien wel 4 zetels Brussel binnen komt denderen. En mensen hier spreken alsof Baudet de verkiezingen heeft verloren. _O-

D66, dat heeft verloren. Ondanks dat euroskeptici thuis bleven en de pro-EU kliek juist massaal voor Timmerfrans uit bed kwam. Zelfs in dat klimaat (haha) kan Jetten de kiezer niet aan zich binden.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 22:07:43 #16
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187071377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Esbartaomerta het volgende:

Welke nederlaag van FvD?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_187073995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:00 schreef Bartjedelft het volgende:

[..]

Mensen zoals jij, die nu zo hard inhakken op Wilders en Baudet, zou ik willen zeggen dat als Moslims hier straks, door jullie protesten, met steeds meer zijn het gaan winnen

wat winnen ?
verkiezingen ?
songfestival ?
pi_187076559
Geen zetel meer voor de PVV in europese unie zou echt lachen zijn,..,.

beter heft de pvv zich dan gelijk op
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_187080193
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen zetel meer voor de PVV in europese unie zou echt lachen zijn,..,.

beter heft de pvv zich dan gelijk op
Mwoah... De PVV is natuurlijk veel meer een nationale dan een Europese partij.

Neemt niet weg dat FvD de PVV natuurlijk gewoon langzamerhand gaat vervangen. Ik ben benieuwd wanneer er Kamerleden over beginnen te lopen.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 20:41:45 #20
485097 Hawkxyz
Groene Dictator
pi_187086710
Op twitter kwamen de FvD & PVV trollen massaal met #stemzeweg, kunnen we dat nu ook tegen hun gebruiken? Dus zoiets van een foto van Geert & Thierry met de #stemzeweg eronder?

Verder, al dat gezwam van "extreem" rechts dat vrouwen onder Baudet "straks" veel beter af zijn nu dan in een "verislamiseerd land" staat haaks op de toekomst waarin klimaatverandering voor Arnhem aan Zee heeft gezorgd. Gelukkig hebben, in elk geval hier in Nederland, de extremisten een nederlaag ontvangen. Degene die dit ontkennen moeten zich nog maar eens realiseren dat ze hadden verwacht dat FvD de grootste zou worden.
Nou, lekker puh dat dit niet is gebeurt! Ik was echt aan het juichen.
En nu ik op vakantie ben, rest mij nog een "taak" om mensen hier aan te moedigen op een pro-eu en bij voorkeur linkse (mag ook rechts, maar dan normaal rechts / pro-eu) partij te stemmen.
  Moderator zaterdag 25 mei 2019 @ 21:25:47 #21
236264 crew  capricia
pi_187087431
Onder de PVV kunnen we wel #weggestemd neerzetten ja. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187087840
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef capricia het volgende:
Onder de PVV kunnen we wel #weggestemd neerzetten ja. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_187097763
Ik vind het erg jammer voor de leden in dit topic dat de PVV en het FVD hun levens door het geringe zetelaantal niet genoeg kunnen verrijken met hun geweldige ideeën en goede beleidsvoorstellen. Ik wens jullie allemaal veel sterkte!
pi_187099841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef Hawkxyz het volgende:
Op twitter kwamen de FvD & PVV trollen massaal met #stemzeweg, kunnen we dat nu ook tegen hun gebruiken? Dus zoiets van een foto van Geert & Thierry met de #stemzeweg eronder?

Verder, al dat gezwam van "extreem" rechts dat vrouwen onder Baudet "straks" veel beter af zijn nu dan in een "verislamiseerd land" staat haaks op de toekomst waarin klimaatverandering voor Arnhem aan Zee heeft gezorgd. Gelukkig hebben, in elk geval hier in Nederland, de extremisten een nederlaag ontvangen. Degene die dit ontkennen moeten zich nog maar eens realiseren dat ze hadden verwacht dat FvD de grootste zou worden.
Nou, lekker puh dat dit niet is gebeurt! Ik was echt aan het juichen.
En nu ik op vakantie ben, rest mij nog een "taak" om mensen hier aan te moedigen op een pro-eu en bij voorkeur linkse (mag ook rechts, maar dan normaal rechts / pro-eu) partij te stemmen.
Wat is er extreem aan FvD?
  zondag 26 mei 2019 @ 19:51:08 #25
485097 Hawkxyz
Groene Dictator
pi_187103916
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef soeverein het volgende:
Wat is er extreem aan FvD?
1) Het liefste geen klimaatbeleid, laat de aarde maar KAPOT gaan!
2) Een soort muur om Nederland heen willen
2A) Nexit en de gulden terug te krijgen. Referendum of niet, mensen zijn beïnvloedbaar!

Dat vind ik extreem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')