Dat was voor iemand anders bedoelt vanuit mijn account puur voor het verzamelen van informatie. Ik ben een hard werkende persoon die geen klachten heeft, psychisch niet en ook lichamelijk niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
WGR / Heb je recht
Hoe gaat het met jouw psychische gesteldheid inmiddels?
Knurft FvD is de grootste winnaar van deze verkiezingen. Enige partij die een plus 3 kan noteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat Baudet en Wilders gezamenlijk horen af te treden na deze nederlaag. Maar dat zullen die graaiers niet doen. Vooral FvD weet hoe je moet graaien en plunderen. Dat zijn ware intellectuele graaiers met een diploma.
https://www.dagelijksesta(...)toe-baudet-wist-dit/
Dit verklaart ook weer alles.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
WGR / Heb je recht
Hoe gaat het met jouw psychische gesteldheid inmiddels?
Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:08 schreef soeverein het volgende:
[..]
Knurft FvD is de grootste winnaar van deze verkiezingen. Enige partij die een plus 3 kan noteren.
Ik heb het stuk niet gelezen maar mij lijkt aannemelijk dat het NIET 1 op 1 is overgegaan. 50plus zal vast ook stemmen van de PVV hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.
12 punten voor die paint.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik zou graag voor de mensen die anti wilders en anti baudet zijn een topic willen aanmaken. Mag dat ? Zo ja dan wil ik hier mijn mening over wilders en baudet geven. Zo niet ga ik rustig beneden een potje fifa spelen en genieten van de nederlaag van de extremisten.
Laat ons ook beetje genieten joh.
Baudet: Vrouwenrechten moeten ingeperkt worden.
[ afbeelding ]
Mensen zoals jij, die nu zo hard inhakken op Wilders en Baudet, zou ik willen zeggen dat als Moslims hier straks, door jullie protesten, met steeds meer zijn het gaan winnen dan zijn vrouwen nog veel slechter af dan wat Baudet zich voorstelt. Kijk ook eens naar het programma op TV over Marokkaanse vrouwen, die onze vrijheid en goede medische voorzieningen WEL prijzen. In Marokko mochten en hadden ze niets.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik zou graag voor de mensen die anti wilders en anti baudet zijn een topic willen aanmaken. Mag dat ? Zo ja dan wil ik hier mijn mening over wilders en baudet geven. Zo niet ga ik rustig beneden een potje fifa spelen en genieten van de nederlaag van de extremisten.
Laat ons ook beetje genieten joh.
Baudet: Vrouwenrechten moeten ingeperkt worden.
[ afbeelding ]
Ja, en...? Wat heeft FVD dan met de PVV te maken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.
Welke nederlaag van FvD?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat Baudet en Wilders gezamenlijk horen af te treden na deze nederlaag. Maar dat zullen die graaiers niet doen. Vooral FvD weet hoe je moet graaien en plunderen. Dat zijn ware intellectuele graaiers met een diploma.
https://www.dagelijksesta(...)toe-baudet-wist-dit/
wat winnen ?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:00 schreef Bartjedelft het volgende:
[..]
Mensen zoals jij, die nu zo hard inhakken op Wilders en Baudet, zou ik willen zeggen dat als Moslims hier straks, door jullie protesten, met steeds meer zijn het gaan winnen
Mwoah... De PVV is natuurlijk veel meer een nationale dan een Europese partij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen zetel meer voor de PVV in europese unie zou echt lachen zijn,..,.
beter heft de pvv zich dan gelijk op
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef capricia het volgende:
Onder de PVV kunnen we wel #weggestemd neerzetten ja.
Wat is er extreem aan FvD?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef Hawkxyz het volgende:
Op twitter kwamen de FvD & PVV trollen massaal met #stemzeweg, kunnen we dat nu ook tegen hun gebruiken? Dus zoiets van een foto van Geert & Thierry met de #stemzeweg eronder?
Verder, al dat gezwam van "extreem" rechts dat vrouwen onder Baudet "straks" veel beter af zijn nu dan in een "verislamiseerd land" staat haaks op de toekomst waarin klimaatverandering voor Arnhem aan Zee heeft gezorgd. Gelukkig hebben, in elk geval hier in Nederland, de extremisten een nederlaag ontvangen. Degene die dit ontkennen moeten zich nog maar eens realiseren dat ze hadden verwacht dat FvD de grootste zou worden.
Nou, lekker puh dat dit niet is gebeurt! Ik was echt aan het juichen.
En nu ik op vakantie ben, rest mij nog een "taak" om mensen hier aan te moedigen op een pro-eu en bij voorkeur linkse (mag ook rechts, maar dan normaal rechts / pro-eu) partij te stemmen.
1) Het liefste geen klimaatbeleid, laat de aarde maar KAPOT gaan!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |