Die telde ik niet mee, voor mijn eigen voordeel.quote:
Weet je al wat je als volgende gaat brouwen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Dit is mijn tweede batch. Eerste was een IPA. OOk goed gelukt maar iets bitter. Tweede was een Red Ale. Erg lekker vind ik zelf. Alleen ik denk dat ik verkeerd ben gegaan met de nagisting.
Leermomentje.
[..]
Als ik het durf
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die telde ik niet mee, voor mijn eigen voordeel.
Dan was je een half jaar te laat. Ze was het toen al van plan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]ik stond er een week geleden al, maar toen was het nog niet goed.
Ik zat aan een Weizen te denkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je al wat je als volgende gaat brouwen?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die telde ik niet mee, voor mijn eigen voordeel.
Stug volhouden en op een gegeven moment weet je precies wat eventueel voor verbetering vatbaar is en hoe het op te lossen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Dit is mijn tweede batch. Eerste was een IPA. OOk goed gelukt maar iets bitter. Tweede was een Red Ale. Erg lekker vind ik zelf. Alleen ik denk dat ik verkeerd ben gegaan met de nagisting.
Leermomentje.
[..]
Als ik het durf
Wit biertje?quote:
Je zei tegen mij dat je ging moonshinenquote:
Is het geen beter idee om eerst 1 soort te perfectioneren waarna je daarna voor andere soorten gaat? Of ben je nog aan het zoeken wat het beste bij jouw past qua bier soort?quote:
Ja, je hebt je zin.quote:
Er kwam aardig wat koolzuur uit. Zou dat iets teveel suiker kunnen zijn geweest bij de nagisting?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stug volhouden en op een gegeven moment weet je precies wat eventueel voor verbetering vatbaar is en hoe het op te lossen.
Voorlopig is het goed te drinken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat maar om 250.000 pond, het zal ze roesten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je hebt je zin.Van Gerwen mag wel verdomde goed gooien als Cross in deze staat verder gaat.
Ja, dat is het waarschijnlijk. Bij het openen meteen het halve flesje leeg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er kwam aardig wat koolzuur uit. Zou dat iets teveel suiker kunnen zijn geweest bij de nagisting?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dat heb ik met iemand anders gedaan, rum gemaakt. Dat was wel ontzettend gaaf. En de rum was zo lekker. Mega smooth.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zei tegen mij dat je ging moonshinen
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Eerst moest het bier klaar zijn, daarna ging het gebeuren. Ik wist niet dat jij ook een uitnodiging had gekregen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zei tegen mij dat je ging moonshinen
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik met iemand anders gedaan, rum gemaakt. Dat was wel ontzettend gaaf. En de rum was zo lekker. Mega smooth.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het gaat maar om 250.000 pond, het zal ze roesten.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst moest het bier klaar zijn, daarna ging het gebeuren. Ik wist niet dat jij ook een uitnodiging had gekregen.
Ik wil het gewoon allemaalquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Is het geen beter idee om eerst 1 soort te perfectioneren waarna je daarna voor andere soorten gaat? Of ben je nog aan het zoeken wat het beste bij jouw past qua bier soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |