Denk het niet, TPC/Gamefreak doen altijd hun 'eigen' ding met Pokémon. Een Direct of andere vorm van info-drop voor E3 ging altijd al gebeuren voor deze games.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
Poah, ze willen écht even ruimte maken voor wat bommen op de E3![]()
Pikmin 4
Animal crossing
Metroid trilogy
Wind Waker + TP + SS Remastered box
Blijkbaar is dit ook een dingtwitter:Pokemon twitterde op maandag 27-05-2019 om 15:20:35Got any plans tomorrow? You do now, Trainers!We’ve got some exciting updates to share, and you know what that means: #PokemonPressConference!Tune in at 6:00 p.m. PDT on May 28th to follow the updates live. https://t.co/lcAxqoYQMQ https://t.co/o8VJyrHeKW reageer retweet
maar... Pikmin 4quote:Op maandag 27 mei 2019 15:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denk het niet, TPC/Gamefreak doen altijd hun 'eigen' ding met Pokémon. Een Direct of andere vorm van info-drop voor E3 ging altijd al gebeuren voor deze games.
Alleen Animal Crossing gaat komen uit dat lijstje
Naja... 'bommen' en dan deze titels noemenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
Poah, ze willen écht even ruimte maken voor wat bommen op de E3![]()
Pikmin 4
Animal crossing
Metroid trilogy
Wind Waker + TP + SS Remastered box
Dat zijn twee totaal verschillende gamesquote:Op maandag 27 mei 2019 16:47 schreef KingRadler het volgende:
Ik zoek een spel voor de Switch net zoals Zelda en Mario?
twitter:Gemdrops_JA twitterde op maandag 27-05-2019 om 04:42:206/3(月)に発売する「狼と香辛料VR ( Spice and Wolf VR )」ですが、PlayStation®4に続きNintendo Switch™に対応することが決定いたしました!🎉ただいま絶賛開発中です!発売は夏頃を予定しておりますのでお楽しみに! https://t.co/6VjeaplFju reageer retweet
Day 1 als het een goede port isquote:Op maandag 27 mei 2019 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Witcher 3 (inclusief de fantastische DLC) in september mogelijk naar Switch
[ afbeelding ]
Ja mooie PC gameplay iddquote:
Okami is behoorlijk Zelda-achtig.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:47 schreef KingRadler het volgende:
Ik zoek een spel voor de Switch net zoals Zelda en Mario?
werkt het met een actief abbo?quote:Op maandag 27 mei 2019 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Let op!
Mensen met Twitch/Amazon Prime kunnen bijna de resterende 9 maanden Nintendo Switch Online claimen.
https://twitch.amazon.com/prime/loot/nintendo
Kan gewoon zonder.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:37 schreef Tailless het volgende:
Hele goede vraag ik heb starlink gekocht digitaal maar volgens mij heb je hardware nodig lol
Wat vond je van de laatste dungeon?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy XII uitgespeeld![]()
Geweldige game, ondanks dat het eigenlijk gewoon Star Wars x Final Fantasy isBoss fight was uiteindelijk redelijk simpel, heb het einde kunnen doorlopen zonder te sterven. In het laatste laatste gevecht wel veel Phoenix Downs gebruikt. Stuk of dertig denk ik
Kiss me goodbye is trouwens de beste theme song in een Final Fantasy ooit.
Dit is fucking sick, dit is hoe dungeons hadden moeten zijnquote:
Met laatste dungeon, bedoel je dan Bahamut? Dat was gewoon rennen naar de eindbaas omdat de vijanden bleven komen. Dat is wat saai.quote:
Knap, maar toch mist deze shrine sfeer.quote:
Sfeervol zeker. Eentonig dan weer wel, maar dit filmpje toont vrij weinig interessants.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:06 schreef MMaRsu het volgende:
In tegenstelling tot de enorm sfeervolle shrines die er al inzitten of?
Vind je ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit is fucking sick, dit is hoe dungeons hadden moeten zijn
Nope, daarom wil ik dat shrines voortaan meer échte dungeons zijn in plaats van de sfeerloze bende die ze origineel waren. Ik wil een shrines die een vulkaansetting hebben, of jungle of ijs.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:34 schreef Tailless het volgende:
[..]
Vind je ?
Zelda is toch geen sweerloze hack and slash game?
Ik vind de remake 100 keer ergerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope, daarom wil ik dat shrines voortaan meer échte dungeons zijn in plaats van de sfeerloze bende die ze origineel waren. Ik wil een shrines die een vulkaansetting hebben, of jungle of ijs.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:23 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ow wauw nee dan is het ineens wel mooi!
Of heeft die fan geen beperking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |