Nee joh, ik kook gewoon normaal eten.quote:
Ja dat snap ik. Doe het anders nooitquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet altijd janken als ik mensen die pakken zie kopen
Nee jij?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al wat?
Oh jammer haha
Heb wel mn vrije dagen aangevraagd. 6 stuks
Ik vind pasta de tweede dag wel lekkerder dan de eerste dag, maar ik ga niet gvd hele week pasta zitten eten. Dat gaat zelfs mij te verquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee joh, ik kook gewoon normaal eten.
Wat ik echt vreselijk vind is van die lui die één keer in de week pasta maken en dat dan in bakjes doen en de rest van de week opwarmen en eten.
Het is dat ik geen witlof lust, veel te gezond.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
JAAJJAAAA! Daar trappen we hier dus even niet in!!
Ahuhquote:
Ik eet praktisch nooit pasta. Ik eet groente en vlees, elke dag als ik kook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind pasta de tweede dag wel lekkerder dan de eerste dag, maar ik ga niet gvd hele week pasta zitten eten. Dat gaat zelfs mij te ver
Nee jij bent toch aan het zoeken voor ons allebei :squote:Op donderdag 23 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee jij?
Ja best jammer, volgende week vrijdag wel
Lekker wanneer
Oh ja da isquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij bent toch aan het zoeken voor ons allebei :s
Oh lekker, ik donderdag ook ahaha
In juni allemaal. Volgens mij werk ik heel de maand juni elke week maar 3 dagen zowat
Wat is je beste gerecht?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik eet praktisch nooit pasta. Ik eet groente en vlees, elke dag als ik kook.
Schiet op dan, ik word er niet jonger opquote:
Geen idee, als ik voor anderen kook doe ik vaak iets van een biefstukje met wat groente on the side en gepofte aardappel ofzo.quote:
Dit is wel heel basicquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, als ik voor anderen kook doe ik vaak iets van een biefstukje met wat groente on the side en gepofte aardappel ofzo.
Of kabeljauw, maar ik ben nu te skeer voor goede vis.
Ik ook niet hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schiet op dan, ik word er niet jonger op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |