Het lijkt wel dat op anoniem gaan makkelijker is dan simpelweg u uitloggenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch ernstig. Als je het zat bent hier blijf je toch gewoon weg en kom je een keer per jaar terug ofzo, ipv deze aandachtshoererij
Saaiquote:
Oké laat me weten wat het wordt zodat ik niet hoef te zoekenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zit dus ook op dit moment te zoeken
Ben je morgen vrij ofzo
Lekker en gezond, met kaassausje en een cordon blue. Lekkere klassieke maaltijd zoals ik het graag heb.quote:
Oké is goedquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké laat me weten wat het wordt zodat ik niet hoef te zoeken
Nee, jij?
kinbote hield ook wel van twinks jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We moeten ons maar indenken dat CharlesKinbote gelukkig is
Ja snap jij hetquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het lijkt wel dat op anoniem gaan makkelijker is dan simpelweg u uitloggen
Ik heb zo'n knorr wereldgerecht gemaakt, lekker exotischquote:
Zeg dat dan gewoon meteen gvd manquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker en gezond, met kaassausje en een cordon blue. Lekkere klassieke maaltijd zoals ik het graag heb.
Heb je al wat?quote:
Moet altijd janken als ik mensen die pakken zie kopenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n knorr wereldgerecht gemaakt, lekker exotisch
hoi trollquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hee sgat
ja bla bla wiens kloon ben je je weet wie ik ben ok
sartre, twinks etc.
Welke mongool gaat er nu alleen witlof zitten eten?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon meteen gvd man
Ik dacht heel even jij hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke mongool gaat er nu alleen witlof zitten eten?
Nee joh, ik kook gewoon normaal eten.quote:
Ja dat snap ik. Doe het anders nooitquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet altijd janken als ik mensen die pakken zie kopen
Nee jij?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al wat?
Oh jammer haha
Heb wel mn vrije dagen aangevraagd. 6 stuks
Ik vind pasta de tweede dag wel lekkerder dan de eerste dag, maar ik ga niet gvd hele week pasta zitten eten. Dat gaat zelfs mij te verquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee joh, ik kook gewoon normaal eten.
Wat ik echt vreselijk vind is van die lui die één keer in de week pasta maken en dat dan in bakjes doen en de rest van de week opwarmen en eten.
Het is dat ik geen witlof lust, veel te gezond.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
JAAJJAAAA! Daar trappen we hier dus even niet in!!
Ahuhquote:
Ik eet praktisch nooit pasta. Ik eet groente en vlees, elke dag als ik kook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind pasta de tweede dag wel lekkerder dan de eerste dag, maar ik ga niet gvd hele week pasta zitten eten. Dat gaat zelfs mij te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |