Nee jij bent toch aan het zoeken voor ons allebei :squote:Op donderdag 23 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee jij?
Ja best jammer, volgende week vrijdag wel
Lekker wanneer
Oh ja da isquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij bent toch aan het zoeken voor ons allebei :s
Oh lekker, ik donderdag ook ahaha
In juni allemaal. Volgens mij werk ik heel de maand juni elke week maar 3 dagen zowat
Wat is je beste gerecht?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik eet praktisch nooit pasta. Ik eet groente en vlees, elke dag als ik kook.
Schiet op dan, ik word er niet jonger opquote:
Geen idee, als ik voor anderen kook doe ik vaak iets van een biefstukje met wat groente on the side en gepofte aardappel ofzo.quote:
Dit is wel heel basicquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, als ik voor anderen kook doe ik vaak iets van een biefstukje met wat groente on the side en gepofte aardappel ofzo.
Of kabeljauw, maar ik ben nu te skeer voor goede vis.
Ik ook niet hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schiet op dan, ik word er niet jonger op
Ga niet zeiken, less is more. Als ik wat anders maak doe ik het exact zoals internet zegt dat het moet, en het lukt altijd, dus ik kan eigenlijk alles wel koken.quote:
Kijk anders nog een film die je al gezie euh geluisterd hebt hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet haha
Maar ik kan gewoon niets leuks vinden
Haha goeiequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk anders nog een film die je al gezie euh geluisterd hebt haha
Less is helemaal niet more als het om eten gaat. Een biefstukje bakken kan bijna iedereen wel dus je bent gwn basicquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga niet zeiken, less is more. Als ik wat anders maak doe ik het exact zoals internet zegt dat het moet, en het lukt altijd, dus ik kan eigenlijk alles wel koken.
Lekker jankenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Less is helemaal niet more als het om eten gaat. Een biefstukje bakken kan bijna iedereen wel dus je bent gwn basic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |