Dat is al bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:37 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht nog wel een aantal steken onderwater jegens Myleentje.
Die heeft echt een probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jens neemt maar even een slok wodka![]()
Precies, ze staan er allebei in, velen zijn niet geplaatst. Haske leuk, het scheelt slecht 6 plekken, boeie.quote:
Ze zijn allebei de vermelding niet eens waard, wat mij betreft.quote:
Jens!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de flessen dus die Maikel onder zijn bed heeft verstoptquote:
Precies, ga er maar van uit, dat duizenden zich hebben gemeldquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, ze staan er allebei in, velen zijn niet geplaatst. Haske leuk, het scheelt slecht 6 plekken, boeie.
Maar hij is geen alcoverslaafde hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:39 schreef Zeyina het volgende:
Belachelijk dat Shelley heeft gewonnen
Ze staan er gewoon allebei in. Dus allebei gewonnen
Wat zijn vrouwen toch vals onderling bah...quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
En Mylene duikt haar bed maar weer in....
Voor dit platform dat je kunt gebruiken is het niet hoog. Twinning is winning hadden er al ingestaan zonder Utopia.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:37 schreef magnaal het volgende:
Hoeveel meiden/vrouwen hebben zich opgegeven? Ik vind het helemaal niet laag hoor..
Jens had vorige week toch 3 flessen wodka van zijn zakgeld gekocht?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een van de flessen dus die Maikel onder zijn bed heeft verstopt
Sowieso ziet Mylene er beter uit dan Shelley.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Mylene vond ik met afstand toch beter dan Shelley in deze shoot.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Mylene vond ik met afstand toch beter dan Shelley in deze shoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |