Gourmetten niet natuurlijk haha, hij is net zo een schaap als alle anderen...quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:25 schreef Zeyina het volgende:
Adriaan: Ja leuk. (Over het pizza's bakken) Dan zitten we met z'n allen aan tafel, dat vind ik gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Smerig hoe die 2 over Mylene praten.quote:
Dat geeft haar psychische toestand wel goed aan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:31 schreef DKUp het volgende:
Tranny heeft allebei haar armen verminkt door die klojo’s, dat wist ik nog niet.
en moet je haar commentaar horenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat is smerige Merel weer hoor, eerst zelf stiekem kijken.
Klopt. Is inderdaad Britt uit 1quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Staat Mylene naast Britt uit 1 of is dat een andere Britt?
Echt een vies vuil mens.quote:
brit vossen is volgens mij idd die britquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Staat Mylene naast Britt uit 1 of is dat een andere Britt?
Die past niet eens op 1 pagina.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou Merel, jij staat er helemaal niet in.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Shelley staat hoger omdat ze gelobbyd heeft en het stemmen slaat ook nergens op. Je mag net zoveel keer stemmen als je wilt. Shelley heeft mensen via FB die haar kennen ook laten stemmen.
Ze had dan veel hoger moeten staan.
Nou Merel, je kunt ook zeggen, ondanks dat Mylene zo rondloopt ze bijna net zo hoog is.
Ook Christel zal voor haar bezig zijn geweest.
Merel moet en zal Mylene bashen. Vies wijf.
Ze is te verrot van binnen.quote:
Dat is al bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:37 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht nog wel een aantal steken onderwater jegens Myleentje.
Die heeft echt een probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jens neemt maar even een slok wodka![]()
Precies, ze staan er allebei in, velen zijn niet geplaatst. Haske leuk, het scheelt slecht 6 plekken, boeie.quote:
Ze zijn allebei de vermelding niet eens waard, wat mij betreft.quote:
Jens!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de flessen dus die Maikel onder zijn bed heeft verstoptquote:
Precies, ga er maar van uit, dat duizenden zich hebben gemeldquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, ze staan er allebei in, velen zijn niet geplaatst. Haske leuk, het scheelt slecht 6 plekken, boeie.
Maar hij is geen alcoverslaafde hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:38 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:39 schreef Zeyina het volgende:
Belachelijk dat Shelley heeft gewonnen
Ze staan er gewoon allebei in. Dus allebei gewonnen
Wat zijn vrouwen toch vals onderling bah...quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
En Mylene duikt haar bed maar weer in....
Voor dit platform dat je kunt gebruiken is het niet hoog. Twinning is winning hadden er al ingestaan zonder Utopia.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:37 schreef magnaal het volgende:
Hoeveel meiden/vrouwen hebben zich opgegeven? Ik vind het helemaal niet laag hoor..
Jens had vorige week toch 3 flessen wodka van zijn zakgeld gekocht?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een van de flessen dus die Maikel onder zijn bed heeft verstopt
Sowieso ziet Mylene er beter uit dan Shelley.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Mylene vond ik met afstand toch beter dan Shelley in deze shoot.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Die zijn waarschijnlijk allang op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jens had vorige week toch 3 flessen wodka van zijn zakgeld gekocht?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:43 schreef magnaal het volgende:
Blijven ze nou zeiken, gvd, Mylene lag al in bed..Wat een laag, pesterig volk
echt wel, straalt veel meer klasse uitquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
kolere wat erg. En Jens zou door de week niet meer drinken, mocht niet meer van zijn mama.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk allang op.
Met de drank inkoop voor die 'cocktailparty' heeft Maikel 2 flessen meegenomen en onder zijn bed gestopt.
Ze staan ook geregeld te drinken in het atelier tijdens draaien. Gaan samen gezellig vroeg naar bed
had je hier een soort van klasse van verwacht dan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt wel, straalt veel meer klasse uit
Onze lieve Franny.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Je hebt het gewoon geflikt Shel, je hebt gewoon gewonnen van een model hè?
Maikel had hetzelfde in zijn post van zijn moeder, van de week.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
kolere wat erg. En Jens zou door de week niet meer drinken, mocht niet meer van zijn mama.
Zit geen kwaad in, lief, onschuldig en stookt nooit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Je hebt het gewoon geflikt Shel, je hebt gewoon gewonnen van een model hè?
Die Shelley is een clowntje. Dus eigenlijk had Mylene verdiend te winnen...met afstand. Nu is het toch een oneerlijk gelijk spel min of meer want ze staan er allebei in.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt wel, straalt veel meer klasse uit
Dat heb ik gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maikel had hetzelfde in zijn post van zijn moeder, van de week.
Tijdens draaien had ik van de week een gifje, maar was net te laat voor de wodka fles zelf.
Maar het was gisteren in de uitzending, dus heb daar gisteravond nog een gifje van gemaakt. (Had ik hem toch nog 'volledig'
Yep.quote:
Zullen de onttrekkingsverschijnselen van de Citalopram wel zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit geen kwaad in, lief, onschuldig en stookt nooit.
Merel en Franny hebben echt kwaadaardige trekjes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep.
En die Hiske is ook een aardige stoker geworden.
Ja, Merel jouw argumentatie slaat als een tang op een varken.
Lekker afbouwen met haar medicatie, ze heeft een steeds grotere muil en stookt er de hele dag op los.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen de onttrekkingsverschijnselen van de Citalopram wel zijn.
Is de botoxdame al geweest?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel kan nu niet echt meer verdrietigjes spelen, want ze moest niet tv maken.
quote:
Vandaag zei Franny vanmorgen de een zegt zo de ander zoquote:
Oh ok dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag zei Franny vanmorgen de een zegt zo de ander zo
zoals all over panterprint....belachelijk!!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee Merel, het kan haar geen donder schelen. De waarden die jij belangrijk vindt, geld niet voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |