Waar gaan we heen en wie zijn we?quote:Op donderdag 23 mei 2019 02:54 schreef Petzi het volgende:
Goed nieuws voor Mo en people, we gaan binnenkort weer verhuizen
*binnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ik ga nergens heen..quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar gaan we heen en wie zijn we?
Ik eet het ook altijd met vorkquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:34 schreef mario390 het volgende:
vandaag was er nog de spaghetti van gisteren maar met gabel niet met lepel
Vind ik ook prachtig, treurige tekst heel poëtischquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind Cosmic love het mooiste. En dan de akoestische versie.
Bijna net zo mooi als de liedjes van Lee Towers?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind ik ook prachtig, treurige tekst heel poëtisch
Komt er dichtbijquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als de liedjes van Lee Towers?
Je kunt dan toch wel blij voor haar zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar de betekenis is niet donker want ze is in love danniet op mij jammer genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |