en zo is het, ouwe reusquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik word weer eens gedemoniseerd.
maar als ik bij de big 4 werk dan lach ik iedereen hier uit
https://eenvandaag.avrotr(...)aar-dat-zijn-ze-wel/quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat gecondoleerd meent ie ook geen reet van.twitter:LarsDuursma twitterde op woensdag 22-05-2019 om 23:58:01DIEPTEPUNT. #pauw https://t.co/IU6XTIRKDU reageer retweet
Geen idee, kan je me advies geven, meneer de econoom?quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat jij wil. Misschien kan je nog een godwin maken?
Om dezelfde reden dat er dagelijks vliegtuigen vol bloemen uit Afrika op Schiphol landen: de prijs. Waarom denk je dat de EU ooit een heel subsidiesysteem voor de landbouw heeft opgetuigd? Voedsel importeren kan goedkoper zijn, maar het heeft nogal grote voordelen wanneer je zelfvoorzienend bent op dat gebied.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:16 schreef Poepz0r het volgende: [..] Je begrijpt dat veel soorten afhankelijk zijn van een bepaalde weersverwachting? Als je ze kweekt in kassen is de kwaliteit anders dan in een open veld he. Als dat niet zo was ,waarom importeren ze het dan massaal uit Nederland?
Er is iets ernstig mis met je vermogen tot begrijpend lezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geen idee, kan je me advies geven, meneer de econoom?
Roepen dat je iets van economie weet door je studie en dan weigeren te zeggen wat je studie is
Klopt, maar dat zijn niet specifiek dezelfde soort bloemen. Er zijn duizenden soorten en toch kiest de halve wereld voor ONZE bloemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:19 schreef J.B. het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er dagelijks vliegtuigen vol bloemen uit Afrika op Schiphol landen: de prijs. Waarom denk je dat de EU ooit een heel subsidiesysteem voor de landbouw heeft opgetuigd? Voedsel importeren kan goedkoper zijn, maar het heeft nogal grote voordelen wanneer je zelfvoorzienend bent op dat gebied.
Hey dit is een sterk argument. Jij doet zeker een economische studie?quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is iets ernstig mis met je vermogen tot begrijpend lezen.
Wauw.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hey dit is een sterk argument. Jij doet zeker een economische studie?
Gerard Joling duimpje omhoog genotquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:19 schreef KingRoland het volgende:
baudet moest vragen wanneer hij het laatst seks heeft gehad
Inderdaad, verloor hij nog meer "serieuze stemmers" mee..quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor dit:quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat gecondoleerd meent ie ook geen reet van.twitter:LarsDuursma twitterde op woensdag 22-05-2019 om 23:58:01DIEPTEPUNT. #pauw https://t.co/IU6XTIRKDU reageer retweet
Moet je tegenwoordig wel toestemming voor vragen volgens Grappenhausquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:19 schreef KingRoland het volgende:
Chinese economie draait niet alleen om Aliexpres he. Chinezen zijn de besten om ideeen te kopieren en nog beter te maken. Wil je oplossingen voor je technologische problemen waar je niet mee verderkomt. >Chinezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:16 schreef luxerobots het volgende: [..] Als marketingstudent zou jij daar vast verstand van hebben. Nee, houd het maar bij het aansmeren van producten die niemand nodig heeft.
Ik dacht even dat Rutte dat zou doen. Maar toen merkte ik weer dit is Rutte, deze gast is veel te goed in debatten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:24 schreef MakkieR het volgende:
Op de vraag van Baudet tegen Rutte wanneer hij voor het laatst leiderschap heeft getoond door te gaan staan voor een impopulaire maatregel had ik het geweldig gevonden als iemand had gezegd "Afschaffing Dividendbelasting"
Dat hoor ik nu ook ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik hoor dit:
Rutte: 4 jaar geleden
Baudet: 4 maanden geleden? gecondoleerd
Ben ik nou gek? (kan best hoor)
Niet de meest recente bron, maar goed:quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn niet specifiek dezelfde soort bloemen. Er zijn duizenden soorten en toch kiest de halve wereld voor ONZE bloemen.
'quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik hoor dit:
Publiek was zeer irritantquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
'
Idd hij zegt 4 jaar, maar knikt wel instemmend wanneer Thierry "4 maanden geleden?" vraagt.
De reden waarom Thierry die 2e vraag stelt is waarschijnlijk omdat Mark zei: "recent". Dan zou ik ook wel willen weten wanneer het was.
Het lijkt nu wat erger omdat het publiek zich er mee bemoeit. Maar in een 1 op 1 gesprek is dat helemaal geen rare vervolgvraag.
Dit hoorde ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik hoor dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |