Baudet vergeleek Van Rompuy met Hitler en vroeg wanneer Rutte voor het laatst gehuild had.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Oerbeer het volgende:
Is er nog iets schaamteloos voorgevallen?
Thierry: Wanneer heeft u voor het laatst gehuild om iets in uw priveleven?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Oerbeer het volgende:
Ja, Rutte.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Oerbeer het volgende:
ze vreet je op met huid en haarquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Annabel nanninga kan ik slecht hebben
Deep statequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Faux. het volgende:
Hahaha die FvD'ers, stelletje koeien. Lekker boe roepen als de fuhrer afgaat.
Rutte die KO geslagen werd door een opmerking van Pauw over Griekenland.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Oerbeer het volgende:
Ja man dat is precies met elkaar te vergelijken.quote:
Dan nog sla je ze niet of zal ik ook een inbreker even de tering in slaan? Dan ga ik 2 jaar zitten allenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht. Anderhalve maand geleden was ik in Parijs, delen daar zijn een war zone, winkeletalages kort en klein geslagen en plunderingen.
Dat zijn geen demonstranten maar criminelen
4 maanden tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Thierry: Wanneer heeft u voor het laatst gehuild om iets in uw priveleven?
Rutte: Toen mijn vader overleed, toen mijn broer overleed, en toen mijn zus overleed
Thierry: Wanneer overleed uw zus?
Rutte: 4 jaar geleden
Thierry: g-geconcoleerd
stilte
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Rutte: Toen mijn vader overleed, toen mijn broer overleed, en toen mijn zus overleed
stilte
Beetje Balkenende-momentquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
stilte
Toen Rutte antwoordde bij de dood van zijn zus vroeg Thierry nog wanneer dat dan was.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Baudet vergeleek Van Rompuy met Hitler en vroeg wanneer Rutte voor het laatst gehuild had.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |