En dan niet met een VOC vlag komen man man manquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Dat topic in POL loopt niet echt.
[ afbeelding ]
GEKOLONISEERD.
Genotquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Dat topic in POL loopt niet echt.
[ afbeelding ]
GEKOLONISEERD.
GroenLinks is een deur verder allenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:12 schreef Martinello het volgende:
Wat is toch de aantrekkingskracht van deze antisemitische narcistische non valeur. Ik zal het wel nooit begrijpen.
Achter Rutte dus ik weet het nietquote:
Rutte is bang voor FvD. Vorige Europese verkiezingen:"Deze verkiezingen zijn NIET BELANGRIJK. En nu is het: Ze zijn ontzettend belangrijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik denk dat Mark wel een goede leermeester voor Thierry is, maar hem ook wel respecteert.
VVD/FvD coalitie.
Baudet komt zelden tot nooit met feitenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Zou baudet nog met goede feiten komen over klimaat?
Baudet komt nooit met feiten, hij noemt altijd de wetenschap zonder ooit duidelijk te maken aan welke onderzoeken hij dan refereert.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Zit achter onze Premier.quote:
Qua klimaatkosten komt zijn berekening toch veel dichter bij de waarheid dan vooraf gedachtquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Baudet komt zelden tot nooit met feiten
Daar hebben we ongeschoolde weermannen voor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Niemand komt met feiten. Dat is politiek bedrijven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het onderwerp is ook te technisch hiervoor..quote:
Ik hoop verrast te worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik zie hem nietquote:
ja, daar kijkt alleen zijn moeder naarquote:
Het boeit ook echt niet wat ze (inhoudelijk) zeggen volgens mijquote:
Oogjes open doen knulquote:
Dit is een beetje zoals rico vs badr.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het boeit ook echt niet wat ze (inhoudelijk) zeggen volgens mij
zijn bek moet echt overal te zien zijnquote:
daar is FvD nou geen voorstander vanquote:
Dat is in principe de kern van elk debat.quote:
Rutte snapt het prima maar kan niet op de inhoud discussiëren en probeert daarom de Nexit er bij te betrekken.quote:
Rutte gaat niet mee in deze hypothesequote:
Goed voorbeeld voor mensen die er geen verstand van hebben inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:16 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
[..]
Ja Zwitserland was echt een goede troef.
Met kosten tot in den eeuwigheid.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Lol de kosten van in de EU blijven zijn hoe dan ook astronomisch
Lekker je meninkjes als feiten presenteren
Yernaz zit rechts naast die groene vrouw, hier niet in beeld.quote:
staat ook op pauzequote:
Jouwquote:
HOE MOET IK HEM DAN ZIENquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yernaz zit rechts naast die groene vrouw, hier niet in beeld.
50-50 publiek toch? Maar VVD-ers drinken liever champagne en schreeuwen niet bij elke scheet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
Hele zaal vol met Forum-aanhangers, koekoek
Correct maar je staat ook voor duizenden eurotjes pp garant als hun omvallen genotquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Het noorden profiteert ernstig goed van het zuiden. Is geen hogere wiskunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |